Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksuaalinen häirintä tulee jo korvista ulos

Vierailija
12.12.2017 |

Eiköhän tästä ole nyt jauhettu jo ihan tarpeeksi,kääntyy kohta itseään vastaan.

Kommentit (109)

Vierailija
81/109 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko se on jostain aina vaahdota. Jos aiheesta, joskus vähän aiheen vierestä. Netissä homma lähtee aina viereen ja pahasti.

Vierailija
82/109 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Senkun jankkaatta. Suomalainen nainen ei merkkaa minulle mitään enää. Nussikaa niitä a-ra-b-e-j-a-n-n-e!

Mua ei kiinnosta a-ra-bit tai suomalaiset. Mä haluan olla rauhassa ilman, että sä kähmit mun rintoja tai peppua. 

Mä en kähmis sua vaikka maksettaisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/109 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole vielä oppinut, että nykyihmisellä täytyy olla jatkuvasti työn alla jokin asia, mistä voi uhriutua, saada huomiota ja samalla tuntea voimaantumista kun saa kokea kuuluvansa johonkin hirveän tärkeään sorrettujen joukkoon. Siitä sitten suupielet vaahdossa kohkataan ja ollaan niin pahoilla mielin että. Tehdään asiasta hirveä haloo ja rummutetaan pitkin somea sitä omaa agendaa joka paikkaan. Voimaannutaan siitä huomiosta, sydämistä ja tykkäyksistä, piehtaroidaan sympatiassa ja ollaan hirveän tärkeitä.

Ennen vanhaan näitä omia asioitaan tuputtavia kutsuttiin kiihkouskovaisiksi. Sen jälkeen homoiksi ja lesboiksi. Nykyään julki-imettäjiksi, muunsukupuolisiksi jne. Yhteistä näille kaikille nykyisille ryhmille on taipumus etsiä aina jokin elämää suurempi epäkohta, josta voisi vähän julkisesti loukkaantua ja mieltään pahoittaa, ainakin saada korvauksia ja päästä lehteen. Maailmassa ei olekaan sellaista asiaa, mitä sukupuolisensitiivishörhö ei kokisi sorsivaksi tai mitä julki-imettäjä ei kokisi henkilökohtaisena loukkauksena.

Lopputuloksena asiat kääntyvät itseään vastaan ja aluksi heitä kohtaan koettu sympatia alkaa laimeta kun muilla menee hermot siihen jatkuvaan jankutukseen.

Vierailija
84/109 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Senkun jankkaatta. Suomalainen nainen ei merkkaa minulle mitään enää. Nussikaa niitä a-ra-b-e-j-a-n-n-e!

Mua ei kiinnosta a-ra-bit tai suomalaiset. Mä haluan olla rauhassa ilman, että sä kähmit mun rintoja tai peppua. 

Hyvä. Älä kähmi muitakaan. Tai huorittele. Tai salaa vilkuile tissejä. Tai heitä muka viattomasti jotain seksijuttuja hyvä päivän tutuille. Siitä se lähtee, käytöstavat voi oppia.

Vierailija
85/109 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäkää pillune. Lähetään äijät baariin ja työnnetään noi akanpökäleet ulos elämästämme kokonaan. Ei anneta niille meisseliä vaikka kuinka vinkuisivat. Saatana.

Niin pidänkin. Samalla tavalla kuin muun kehoni. Naiset ovat muutakin kuin pelkkä p*llu. Minua ei kiinnosta sinun meisselisi, vaikka se olisi ainoa maailmassa. Jätä minut rauhaan.

Vierailija
86/109 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö ole vielä oppinut, että nykyihmisellä täytyy olla jatkuvasti työn alla jokin asia, mistä voi uhriutua, saada huomiota ja samalla tuntea voimaantumista kun saa kokea kuuluvansa johonkin hirveän tärkeään sorrettujen joukkoon. Siitä sitten suupielet vaahdossa kohkataan ja ollaan niin pahoilla mielin että. Tehdään asiasta hirveä haloo ja rummutetaan pitkin somea sitä omaa agendaa joka paikkaan. Voimaannutaan siitä huomiosta, sydämistä ja tykkäyksistä, piehtaroidaan sympatiassa ja ollaan hirveän tärkeitä.

Ennen vanhaan näitä omia asioitaan tuputtavia kutsuttiin kiihkouskovaisiksi. Sen jälkeen homoiksi ja lesboiksi. Nykyään julki-imettäjiksi, muunsukupuolisiksi jne. Yhteistä näille kaikille nykyisille ryhmille on taipumus etsiä aina jokin elämää suurempi epäkohta, josta voisi vähän julkisesti loukkaantua ja mieltään pahoittaa, ainakin saada korvauksia ja päästä lehteen. Maailmassa ei olekaan sellaista asiaa, mitä sukupuolisensitiivishörhö ei kokisi sorsivaksi tai mitä julki-imettäjä ei kokisi henkilökohtaisena loukkauksena.

Lopputuloksena asiat kääntyvät itseään vastaan ja aluksi heitä kohtaan koettu sympatia alkaa laimeta kun muilla menee hermot siihen jatkuvaan jankutukseen.

Kuvailit hyvin myös valkoisen lihaa syövän heteromiehen tuskaa siitä, kuinka hän nyt on vuorostaan niin sorrettu. Siihenkin jankkaamiseen kyllästyy.

Vierailija
87/109 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko nyt tosissasi sitä mieltä, että jos naiset haluavat tulla kohdelluiksi ihmisinä ja elää rauhassa ahdistelulta niin se on verrattavissa kiihkouskovaisen tuputtamiseen? Että jos minä haluan tulla kohdelluiksi ihmisenä enkä kävelevänä pilluna niin se on rasittavaa tuputtamista? En siis saisi haluta ihan perus ihmisarvoa? Mitä ihmettä?!

Vierailija
88/109 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama tunne - etenkin kun ei kosketa oikeastaan millään lailla minua.

Mä voin tulla koskettaa sua niin kyl se sit koskee! ;D

Hähää!

#YouToo

Vierailija
89/109 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tästä ole nyt jauhettu jo ihan tarpeeksi,kääntyy kohta itseään vastaan.

Siitä on jauhettu tarpeeksi vasta sitten kun se loppuu kokonaan. Joten alapaomalta osaltasi tehdä asialle jotain niin saadaan ahdistelut loppumaan ja samalla tämä kampanja.

Se nyt on päivänselvää että seksuaalinen häirintä ei tule maapallolta loppumaan niin kauan kun täällä on elämää.

Mutta nyt ahdistelijat saadaan vastuuseen. Potkitaan virastaan, heidän uransa lopetetaan, he saavat kansan vihat päälleen ja heistä tulee hylkiöitä. Huuhdotaan paskat viemäristä, niin sanoakseni.

Feministejä ja jopa muita naisia tullaan inhoamaan jopa toisten naisten puolelta. Kukaan ei pidä tuollaisista valittajista. 99% naisista ei ole mitään ongelmia miesten kanssa Suomessa. Vaan suorastaan pitää miehistä. Jopa enemmän kuin naisten kanssa olemisesta (enkä puhu seksistä).

Mutta sehän ei feministeille sovi kun jokaisen naisen pitäisi inhota miehiä ja löytää heistä vain negatiivista joka asiasta. 

Minä en ainakaan inhoa miehiä vaan ahdistelijoita sukupuoleen katsomatta. 

Suurinta osaa ihmisistä ei raiskata - silti myötätunto on uhrien puolella. Suurin osa ihmisistä ei koe perheväkivaltaa - silti myötätunto on uhrien puolella. Sama pätee ahdistelutapauksiin. 

Vierailija
90/109 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä huvittavaa:Miten paljon miehet ahdistuu siitä ajatuksesta että naiset nyt vaatii tulla kohdelluiksi ihmisinä. Että miten nuo naiset nyt KEHTAAKIN haluta saada elää jokapäiväistä elämäänsä rauhassa ahdistelulta. Olisivat nyt vaan hiljaa ja antaisivat miesten tehdä heille mitä tykkäävät.

Jaa että naisetko ei muka harrasta seksuaalista häirintää?

Mua on kaksi kertaa tartuttu jalkovälistä kiinni naisen toimesta.

Mua on tartuttu se kaksikymmentä kertaa miehen toimesta. Lisäksi tietenkin perseeseen ja tisseihin tarraamiset, jota on tapahtunut niin monta kertaa, ettei laskuissa pysy.

Siinä tapauksessa sun omassa käytöksessä ja tavoissa täytyy olla jotain pahasti pielessä.

Mikä oikeuttaa ahdisteluun? Ei mikään.

Vierailija
91/109 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee korvista ulos valkoisen heteromiehen nillitys siitä, kuinka häntä nyt sorsitaan IHAN KAIKISSA ASIOISSA. Kun ennen on saanut olla luomakunnan kruunu ja nyt pitäisikin alkaa käyttäytyä kuin ihmiset. On se vaan niin VÄÄRIN! Taidanpa uhriutua vielä vähän lisää kun harmittaa niin kovin kun ei enää saakaan perseillä.

Ei harmita, älä huolehdi.  Te olette sellaisia rahareikiä että miehet ovat vain helpottuneita kun saavat vihdoinkin kunnon syyn jättää teidät omine nokkinenne.

Suurin osa palveluista naisille on miehen tarjoamia ja kustantamia. Toivottavasti te naiset opitte ostamaan vaatteet, meikit, puhelimet ja palvelut naisilta. Ne tulevat kyllä olemaan paljon kalliimpia kuin aikaisemmin eikä yhtä korkealuokkaisia,, mutta saattepahan vihdoinkin kokea käytännössä miten miehen euro on naisen 70 senttiä.

Ethän huomiohuoraa somessa tarjoamassa itseäsi vähäpukeisena?  Se nimittäin veisi uskottavuutesi.

Uhrina teeskenteleminen loppuu aina yhtä huonosti. Sitä saa mitä tilaa. Kukaan mies ei välitä itkuistasi kun todellisuus iskee kasvoillesi ja huomaat olevasi ilman miesten läsnäoloa, apua tai tukea. Pseudo-uhrista tulee oikea uhri. Ensin ammutaan itseään jalkaan ja sitten jäädään yksin ampumahaavan kanssa.

Vierailija
92/109 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa. Kerro sama kavereillesi. 

Vierailija
93/109 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäkää pillune. Lähetään äijät baariin ja työnnetään noi akanpökäleet ulos elämästämme kokonaan. Ei anneta niille meisseliä vaikka kuinka vinkuisivat. Saatana.

Joka toista haukkuu, on sellainen itse. Jo lapsetkin sen tietävät ja oppivat. Eli opettele käytöstavat arvoisa miehenpökäle paska-m**kku.

Vierailija
94/109 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka toista haukkuu, on sellainen itse. Jo lapsetkin sen tietävät ja oppivat. Eli opettele käytöstavat arvoisa miehenpökäle paska-m**kku.

Juuri näin. Sun 2 cm:n minimeisseli ei innosta ketään :D

Vierailija
95/109 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on selvästi itse hyväksikäyttömyönteinen.

Kun elämäsi on perustunut törkypuheisiin, mahtaa olla tyhjää.

Sun aikas on ohi.

Vierailija
96/109 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ahdistelukohu on lisännyt mun inhoani suomalaismediaa, suomalaispoliitikkoja ja punavihreitä naisia kohtaan. Voi saatana kun on rasittavaa teeskentelyjankkausta. 

Vierailija
97/109 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tosi sääli, että tuon tägin alle otetaan kaikki mahdollinen. Lapsi menee siinä pesuveden mukana. On ihan ok suhtautua jyrkästi sellaiseen toimintaan, mistä rikoslaki rankaisee. Nämä ovat demokraattisessa prosessissa sovittuja pelisääntöjä ja jokaisen on niitä noudatettava. Yhtälailla työelämässä noudatetaan tasa-arvolakia ja suhtaudutaan kielteisesti seksuaaliseen häirintään.

On kokonaan toinen kysymys, kun mennään ns. harmaalle alueelle, missä tilanteet eivät ole näin selviä.

-Nainen kävelee tanssilattialla tiukoissa pöksyissä  ja tanssii miehen edessä viettelevästi ja vinkkaa silmää. Mies tanssii naisen takana ja hipaisee naista takapuolesta kesken tanssin. Nainen pitää sitä häirintänä vaikka itse on luonut ns. tilanteen.

-Nainen kävelee kadulla pikkiriikkisessä minihameessa ja suuttuu, kun nuoret miehet yrittävät vilkuilla portaissa naisen hameen alle.

-Nainen pukeutuu töissä avonaiseen toppiin ja mikroshortseihin. Nainen suuttuu, kun mies katsoo häntä himoiten tai laskee kaksimielistä leikkiä.

-Nainen ottaa rannalla aurinkoa rinnat paljaana ja suuttuu kun mies katsoo häntä rannalla vienosti hymyillen.

Minusta nuo kaikki tilanteet ovat sellaisia ns. rajatapauksia, jossa syytä on kummassakin osapuolessa. Naiset lähtevät siitä, että voivat pukeutua miten tahansa paljastavasti tai tehdä mitä tahansa ja mies ei saa edes katsoa. Jos töissä pitää tissejä esillä, niin kyllä siinä on tarkotus nimenomaan käyttää valtaa miehiin.

Vierailija
98/109 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sulkenut korvani #metoo -kampanjalta jo aikaa sitten. Antaa niiden vouhkata, jotka kokevat asian omakseen. Minua ei kukaan voi pakottaa kiinnittämään asiaan huomiota.

Vierailija
99/109 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mies joka välttelee naiskontakteja. Olen kieltämättä pitkä ja komea mutta en edes vastaa naisten iskuyrityksiin. Minusta tämä kampanja on inhottava ja tuntuu syyllistävän meitä kaikkia miehiä.

Tavallinen heteromies.

Vierailija
100/109 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on tosi sääli, että tuon tägin alle otetaan kaikki mahdollinen. Lapsi menee siinä pesuveden mukana. On ihan ok suhtautua jyrkästi sellaiseen toimintaan, mistä rikoslaki rankaisee. Nämä ovat demokraattisessa prosessissa sovittuja pelisääntöjä ja jokaisen on niitä noudatettava. Yhtälailla työelämässä noudatetaan tasa-arvolakia ja suhtaudutaan kielteisesti seksuaaliseen häirintään.

On kokonaan toinen kysymys, kun mennään ns. harmaalle alueelle, missä tilanteet eivät ole näin selviä.

-Nainen kävelee tanssilattialla tiukoissa pöksyissä  ja tanssii miehen edessä viettelevästi ja vinkkaa silmää. Mies tanssii naisen takana ja hipaisee naista takapuolesta kesken tanssin. Nainen pitää sitä häirintänä vaikka itse on luonut ns. tilanteen.

-Nainen kävelee kadulla pikkiriikkisessä minihameessa ja suuttuu, kun nuoret miehet yrittävät vilkuilla portaissa naisen hameen alle.

-Nainen pukeutuu töissä avonaiseen toppiin ja mikroshortseihin. Nainen suuttuu, kun mies katsoo häntä himoiten tai laskee kaksimielistä leikkiä.

-Nainen ottaa rannalla aurinkoa rinnat paljaana ja suuttuu kun mies katsoo häntä rannalla vienosti hymyillen.

Minusta nuo kaikki tilanteet ovat sellaisia ns. rajatapauksia, jossa syytä on kummassakin osapuolessa. Naiset lähtevät siitä, että voivat pukeutua miten tahansa paljastavasti tai tehdä mitä tahansa ja mies ei saa edes katsoa. Jos töissä pitää tissejä esillä, niin kyllä siinä on tarkotus nimenomaan käyttää valtaa miehiin.

Höpö höpö! Mulla on suuret rinnat ja tiimalasivartalo. Näkyy arkivaatteissakin muodot. On poolo tai venepääaukkoinen pusero ja ohut neuletakki. Farkut/suorathousut/ulkoiluhousut. En esittele itseäni vaan kyllä noi rinnat vaan näkyy, sorry. En käytä valtaa keneenkään pukeutumalla näin.