Seksuaalinen häirintä tulee jo korvista ulos
Eiköhän tästä ole nyt jauhettu jo ihan tarpeeksi,kääntyy kohta itseään vastaan.
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä on jauhettu tarpeeksi vasta sitten kun se loppuu kokonaan. Joten alapaomalta osaltasi tehdä asialle jotain niin saadaan ahdistelut loppumaan ja samalla tämä kampanja.
Se nyt on päivänselvää että seksuaalinen häirintä ei tule maapallolta loppumaan niin kauan kun täällä on elämää.
Mutta nyt ahdistelijat saadaan vastuuseen. Potkitaan virastaan, heidän uransa lopetetaan, he saavat kansan vihat päälleen ja heistä tulee hylkiöitä. Huuhdotaan paskat viemäristä, niin sanoakseni.
Feministejä ja jopa muita naisia tullaan inhoamaan jopa toisten naisten puolelta. Kukaan ei pidä tuollaisista valittajista. 99% naisista ei ole mitään ongelmia miesten kanssa Suomessa. Vaan suorastaan pitää miehistä. Jopa enemmän kuin naisten kanssa olemisesta (enkä puhu seksistä).
Mutta sehän ei feministeille sovi kun jokaisen naisen pitäisi inhota miehiä ja löytää heistä vain negatiivista joka asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä huvittavaa:Miten paljon miehet ahdistuu siitä ajatuksesta että naiset nyt vaatii tulla kohdelluiksi ihmisinä. Että miten nuo naiset nyt KEHTAAKIN haluta saada elää jokapäiväistä elämäänsä rauhassa ahdistelulta. Olisivat nyt vaan hiljaa ja antaisivat miesten tehdä heille mitä tykkäävät.
Jaa että naisetko ei muka harrasta seksuaalista häirintää?
Mua on kaksi kertaa tartuttu jalkovälistä kiinni naisen toimesta.
Mua on tartuttu se kaksikymmentä kertaa miehen toimesta. Lisäksi tietenkin perseeseen ja tisseihin tarraamiset, jota on tapahtunut niin monta kertaa, ettei laskuissa pysy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama tunne - etenkin kun ei kosketa oikeastaan millään lailla minua.
Really? Otapa ne naiivit kskkulat pois silmiltä. Sinunkin lähipiirissä on ahdistelua kokeneita. Se ettet sinä tiedä siitä, tarkoita ettei asia kosketa sinua. Tai sitten olet vain kylmä ihminen
Olen kuule kysellyt koko lähipiirini läpi. Yhtäkään ei ole koskaan ahdisteltu yhdenkään miehen toimesta. Yhtä oli naisen toimesta ja uhri oli nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitä pitää jankata koko ajan sehän menettää jo "arvonsa". Käy päinvastoin, devalvaatio suhdanne.
Ai että kun jauhetaan epäsopivasta käytöksestä niin sitä aletaan pitää sopivana? Juuri päinvastaisen vuoksi olemme tässä tilanteessa, mutta varmasti tuo sinun väitteesi on totta, onhan sulla mutu.
No jos syöt joka päivä samaa ruokaa niin etkö muka kyllästy ja muihinkin asioihin turtu, liika on aina liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä huvittavaa:Miten paljon miehet ahdistuu siitä ajatuksesta että naiset nyt vaatii tulla kohdelluiksi ihmisinä. Että miten nuo naiset nyt KEHTAAKIN haluta saada elää jokapäiväistä elämäänsä rauhassa ahdistelulta. Olisivat nyt vaan hiljaa ja antaisivat miesten tehdä heille mitä tykkäävät.
Mua on kaksi kertaa tartuttu jalkovälistä kiinni naisen toimesta.Oletko sitä mieltä, että minä en naisena saa nostaa meteliä kun mies on ahdistellut minua, koska nainen on ahdistellut sinua? Vai tarkoitatko että minun pitäisi nostaa meteli siitä että nainen on ahdistellut sinua?
Miksi vastaat kysymyksiin vastakysymyksillä? Etkö osaa vastata kysymyksiin?
Pata kattilaa soimaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikinä en ole kourinut, huudellut, tai mitään muutakaan semmoista. Naisia on silti riittänyt. Mutta nyt alkaa pikku hiljaa tuntumaan siltä, että yhtä hyvin tässä voisi kouria ja pelotella, kun olen kuitenkin sylkykuppi ja syyllinen kaikkeen. Olenhan sentään valkoinen heteromies.
Tuo on jo erittäin vakava rikos. Mutta toivottavasti et sentään ole Suomessa syntynyt etkä kristinuskoinen? Koska se olisi jo äärimmäisen julmaa ja pahaa. No onneksi olet sentään vasemmistolainen viherpiipertäjä? Kai nyt edes se olet vai oletko täysi hirviö?
Ensimmäinen askel hyväksi ihmiseksi tulemisessa on se että syntyy naiseksi ja näin ollen omistaa vaginan. Koska penishän on tehty vain raiskaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Asiasta jatkuva vatvominen johtaa nyt siihen, että todellakin vähän pitempään tujottaminenkin jo koetaan seksuaaliseksi häirinnäksi, Minua, joka olen hyvin nuorena kokenut rankaa sekuaalista ahdistelua, keskustelu vaivaannuttaa. Ja todellakin vähättelen näitä seksipuheista suivaantuneita, toivoisin että minuun olisi kohditunut vain näitä ehdotteluja ym
Olen aidosti pahoillani puolestasi ja kokemuksistasi. Naiset hei, tässä on kampanjanne todellinen uhri, joka vielä kertaalleen joutuu uhriki ja jonka kokemukset kampanjanne mitätöi kokonaan.
Kiitos että kirjoitit kommenttisi. Juttelin tänään toisen todellisen uhrin kanssa ja hän koki myös kampanjan mitätöineen kaikki hänen kärsimyksensä.
Mulla tulee korvista ulos valkoisen heteromiehen nillitys siitä, kuinka häntä nyt sorsitaan IHAN KAIKISSA ASIOISSA. Kun ennen on saanut olla luomakunnan kruunu ja nyt pitäisikin alkaa käyttäytyä kuin ihmiset. On se vaan niin VÄÄRIN! Taidanpa uhriutua vielä vähän lisää kun harmittaa niin kovin kun ei enää saakaan perseillä.
Enää ei siis voi flirttaillakaan. :((( Taidan jäädä lapsettomaksi. :((((
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee korvista ulos valkoisen heteromiehen nillitys siitä, kuinka häntä nyt sorsitaan IHAN KAIKISSA ASIOISSA. Kun ennen on saanut olla luomakunnan kruunu ja nyt pitäisikin alkaa käyttäytyä kuin ihmiset. On se vaan niin VÄÄRIN! Taidanpa uhriutua vielä vähän lisää kun harmittaa niin kovin kun ei enää saakaan perseillä.
Lopeta toi lässytys.
Valkoinen heteromies on luonut 99% kaikesta tekniikasta ja hyvinvoinnista tällä planeetalla.
Yksikään mies ei ole vaatinut erityisoikeuksia mutta on vaatinut sen että myös naisilta vaaditaan sama asia kuin miehiltä. Ei mitään erityisoikeuksia tai helpotuksia.
Mutta jostain syystä naiset ei Suomessakaan pärjää ilman jatkuvia apuja ja helpotuksia.
Miksi naiset ei pärjää vapaassa kapitalismissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua on kaksi kertaa tartuttu jalkovälistä kiinni naisen toimesta.Mua on tartuttu se kaksikymmentä kertaa miehen toimesta. Lisäksi tietenkin perseeseen ja tisseihin tarraamiset, jota on tapahtunut niin monta kertaa, ettei laskuissa pysy.
Siinä tapauksessa sun omassa käytöksessä ja tavoissa täytyy olla jotain pahasti pielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiasta jatkuva vatvominen johtaa nyt siihen, että todellakin vähän pitempään tujottaminenkin jo koetaan seksuaaliseksi häirinnäksi, Minua, joka olen hyvin nuorena kokenut rankaa sekuaalista ahdistelua, keskustelu vaivaannuttaa. Ja todellakin vähättelen näitä seksipuheista suivaantuneita, toivoisin että minuun olisi kohditunut vain näitä ehdotteluja ym
Olen aidosti pahoillani puolestasi ja kokemuksistasi. Naiset hei, tässä on kampanjanne todellinen uhri, joka vielä kertaalleen joutuu uhriki ja jonka kokemukset kampanjanne mitätöi kokonaan.
Kiitos että kirjoitit kommenttisi. Juttelin tänään toisen todellisen uhrin kanssa ja hän koki myös kampanjan mitätöineen kaikki hänen kärsimyksensä.
Ymmärrän, että toiset kokevat sen niin. Itse olen myös joutunut suhteessani vuosia seksuaalinen hyväksikäytön kohteeksi. En koe tämän kampanjan väheksyvän kokemaani. Minusta sanallisen ahdistelukulttuurin hyväksyminen mahdollistaa myös fyysisen hyväksikäytön. Koko ahdistelukulttuurin on kitkettävä pois. En koe, että sanallisesti ahdistellut naiset tai ne joita tuijotetaan härskisti ovat mitenkään samassa tilanteessa kanssani. Heidän kokemuksensa eivät ole lähellekään sitä mitä itse olen kokenut, mutta se ei myöskään oikeuta minkäänlaiseen ahdisteluun. Ei minun kokemukseni takia voi sanoa, että toisten pitää nyt vähän sietää koska minulle on tapahtunut pahempaa.
Jos mitään ahdistelumuotoa hyväksytään tarkoittaa se, että aina tapahtuu pahempaakin. Minkäänlaista ahdistelua ei pidä hyväksyä, ei edes sanallista. Kaikkia tulee kohdella lähtökohtaisesti kunnioittavasti.
Te, jotka sanotte, että haastakaa oikeuteen, sillä siitä selviää, olette todella naiiveja. Millä minä ahdistelun todistan, jos se on tapahtunut ainoastaan kahdenkeskisissä tilanteissa tai esim yht äkkiä uhkailuna puhelimessa, jos olen yksinhuoltaja ja perheen elanto riippuu vain minun palkastani.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tahansa neliraajahalvaantunut vaihtaisi paikkaa kanssasi ilomielin. Kehtaatkin valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua on kaksi kertaa tartuttu jalkovälistä kiinni naisen toimesta.Oletko sitä mieltä, että minä en naisena saa nostaa meteliä kun mies on ahdistellut minua, koska nainen on ahdistellut sinua? Vai tarkoitatko että minun pitäisi nostaa meteli siitä että nainen on ahdistellut sinua?
Miksi vastaat kysymyksiin vastakysymyksillä? Etkö osaa vastata kysymyksiin?
Onko sinulla lukuvaikeuksia, jos on vääränlaisia välimerkkejä? Sinä et osaa vastata, sillä koko valituksesi on täysin absurdia. Kuten kysymykseni osoittivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua on kaksi kertaa tartuttu jalkovälistä kiinni naisen toimesta.Mua on tartuttu se kaksikymmentä kertaa miehen toimesta. Lisäksi tietenkin perseeseen ja tisseihin tarraamiset, jota on tapahtunut niin monta kertaa, ettei laskuissa pysy.
Siinä tapauksessa sun
omassa käytöksessä ja tavoissa täytyy olla jotain pahasti pielessä.
Niin tietenkin. Vikahan on tottakai uhrissa, miehen ei tarvitse kontrolloida impulsejaan mitenkään.
Olisikohan se mikä mussa oli "pahasti pielessä" ollut se, että olin nuori, nätti nainen. Eli siis tietenkin vapaata riistaa kaikille, joita nyt vähän huvitti kouria nuorta lihaa. Miesten on varmasti vaikea tajuta sitä todellisuutta, missä nuoret naisenalut elävät.
Vierailija kirjoitti:
Senkun jankkaatta. Suomalainen nainen ei merkkaa minulle mitään enää. Nussikaa niitä a-ra-b-e-j-a-n-n-e!
Mua ei kiinnosta a-ra-bit tai suomalaiset. Mä haluan olla rauhassa ilman, että sä kähmit mun rintoja tai peppua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta toi lässytys.
Valkoinen heteromies on luonut 99% kaikesta tekniikasta ja hyvinvoinnista tällä planeetalla.
Yksikään mies ei ole vaatinut erityisoikeuksia mutta on vaatinut sen että myös naisilta vaaditaan sama asia kuin miehiltä. Ei mitään erityisoikeuksia tai helpotuksia.
Mutta jostain syystä naiset ei Suomessakaan pärjää ilman jatkuvia apuja ja helpotuksia.
Miksi naiset ei pärjää vapaassa kapitalismissa?
Miksikähän? Olisko syynä vaikka se, että naiset on pakotettu jäämään kotiin miehen vallan alle? Ja kyllä, nyt on tässä muutama vuosikymmen saatu jo olla vapaasti, mutta luuletko, että muutamassa vuosikymmenessä kurotaan kiinni se mitä miehillä on ollut parituhatta vuotta? Saattaa mennä vielä hetki että saadaan etumatka otettua kiinni.
Really? Otapa ne naiivit kskkulat pois silmiltä. Sinunkin lähipiirissä on ahdistelua kokeneita. Se ettet sinä tiedä siitä, tarkoita ettei asia kosketa sinua. Tai sitten olet vain kylmä ihminen