Zalando kokemuksia, kannattaako tilata
En ole koskaan tilannut Zalandolta mitään, joten kokemuksia kaivataan. Oletteko olleet tyytyväisiä kyseiseen nettikauppaan?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
huijari firma. laskuttaa vaik on palauttanu tuotteen. rosvoja
Taidat itse olla huijari. Rahat saa kyllä takaisin kun esittää palautuskuitin.
Huono kokemus palauttivat tilaukseni vaikken itse palauttanut
Olen tilannut ja palauttanut monesti. Ei ole ollut ongelmia. Kerran valitin valmistusvirheellisestä tuotteesta ja sekin hyvitettiin ilman ongelmia. Tuotteita valitessa kannattaa toki pitää mielessä, että halvimmat saattavat olla myös huonolaatuisimpia. Zalandolla on merkkejä monessa eri hintaluokassa. Laskulle tilaaminen on myös hyvä ajatus, niin voi vain maksaa ne mitkä sitten lopulta pitää, eikä tarvitse sitoa käteistä tai luottoa tilausvaiheessa.
Zalandolta tilattu Dr.Martensin kengät rikkoutuivat reilu kahden vuoden käytön jälkeen. Kumipohjassa syvä viilto, joka kertoo tuotteessa olevan selkeä virhe ja niiden olevan maanantaikappaleet. Zalando ei suostu ottamaan kenkiä reklamaationa eikä myöskään antamaan maahantuojan yhteystietoja lukuisten yritysten jälkeen ja vaikka kuluttaja-asiamiestä on asiasta konsultoitu. Näytetty kenkiä myös toiselle liikkeelle joka jälleenmyy samanmerkkisiä kenkiä, Carlings, jossa myyjä toteaa että kengissä on selkeästi virhe ja heille on myös palauteltu kenkiä samasta syystä. Carlingsin myyjä toteaa kenkien olevan hyvässä kunnossa ja että tuote on lähtöjäänkin ollut viallinen. Samanlaisessa tapauksessa Carlings liike ottaisi kengät reklamaatioon tai antaisi maahantuojan tiedot mikäli olisin kengät heiltä tilannut. Kannattaa siis harkita mistä kaupasta tilaa varsinkin kalliita tuotteita,säästät ehkä parikymppiä kun ostat Zalandolta mutta jos tuotteessa ilmenee virhe niin turha kuvitella saavansa palvelua/hyvitystä. En voi suositella kenellekään kyseistä lafkaa, tässäkin kun olisi kivijalkakaupasta ostanut niin saisi uudet tilalle eikä tarvitsisi ostaa 2 vuoden välein 200e nahkakenkiä.
Luotettavin Nettikauppa mitä oon koskaan käyttänyt. Aina on tullut vaatteet ja ollu just sellasia mitä kuvat antaa olettaa
Tänään tein reklamaation Zalandolle kun nappi irtosi uudesta paidasta. Saas nähdä tuleeko näin korona aikaan tyttö ompelemaan vai miten hoituu.
(En ole uusavuton. Osaisin itsekkin, löytyy singeristäkin napinompelu ohjelma)
Olen ollut tyytyväinen, sieltäpä taidan suurimman osan vaate-/kenkäostoksistani tehdäkin. Paljon hyviä tarjouksia, runsas valikoima, ilmainen toimitus ja palautus, ihan sopiva toimitusaika, pitkä maksuaika laskulle tilattaessa, palautukset ovat aina onnistuneet hienosti. Ei mitään valittamista, mun luottokauppa.
Olen ollut Zalandon asiakas ihan alusta asti, ja tilaan vaatteita ja kenkiä muutaman kerran vuodessa. Kohdallani sekä tilaukset että palautukset ovat sujuneet ongelmitta, minkä takia minulla on vain hyvää sanottavaa tästä kaupasta.
Pitää vaan muistaa, että halvat rääsyt ovat halpoja rääsyjä Zalandollakin, ja kiinnittää huomiota tuotteen arvosteluihin, materiaaleihin ja kokoihin ennen tilausta. Olen aika merkkiuskollinen enkä koskaan tilaa halpisvaatteita (esim Anna Field) vaan pyrin tilaamaan laadukkaampia tuotteita.
Zalando on kehittynyt paljon vuosien myötä ja tykkään siitä, että tuotteet esitellään ihmisten päällä. Olkoonkin, että ihmiset ovat mallinmitoissa. Myös hakutoiminto ja filtteröinti on erinomainen, niillä pystyy rajaamaan hakua tosi hyvin verrattuna moniin muihin nettikauppoihin.
Vierailija kirjoitti:
Zalandolta tilattu Dr.Martensin kengät rikkoutuivat reilu kahden vuoden käytön jälkeen. Kumipohjassa syvä viilto, joka kertoo tuotteessa olevan selkeä virhe ja niiden olevan maanantaikappaleet. Zalando ei suostu ottamaan kenkiä reklamaationa eikä myöskään antamaan maahantuojan yhteystietoja lukuisten yritysten jälkeen ja vaikka kuluttaja-asiamiestä on asiasta konsultoitu. Näytetty kenkiä myös toiselle liikkeelle joka jälleenmyy samanmerkkisiä kenkiä, Carlings, jossa myyjä toteaa että kengissä on selkeästi virhe ja heille on myös palauteltu kenkiä samasta syystä. Carlingsin myyjä toteaa kenkien olevan hyvässä kunnossa ja että tuote on lähtöjäänkin ollut viallinen. Samanlaisessa tapauksessa Carlings liike ottaisi kengät reklamaatioon tai antaisi maahantuojan tiedot mikäli olisin kengät heiltä tilannut. Kannattaa siis harkita mistä kaupasta tilaa varsinkin kalliita tuotteita,säästät ehkä parikymppiä kun ostat Zalandolta mutta jos tuotteessa ilmenee virhe niin turha kuvitella saavansa palvelua/hyvitystä. En voi suositella kenellekään kyseistä lafkaa, tässäkin kun olisi kivijalkakaupasta ostanut niin saisi uudet tilalle eikä tarvitsisi ostaa 2 vuoden välein 200e nahkakenkiä.
Miksi et yksinkertaisesti valita suoraan valmistajalle? Eihän Zalando voi antaa sinulle "maahantuojan tietoja" koska sellaista ei tässä tapauksessa ole.
Miksi ihmiset tässä ketjussa valittavat tuotteiden laadusta, eihän se verkkokauppa tuotteita valmista. Älkää ostako liian halpoja tuotteita, kyllähän järkikin sanoo etteivät ne ole hyviä eivätkä kestä. Panostakaa laadukkaampiin tuotteisiin ja materiaaleihin.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut Zalandon asiakas ihan alusta asti, ja tilaan vaatteita ja kenkiä muutaman kerran vuodessa. Kohdallani sekä tilaukset että palautukset ovat sujuneet ongelmitta, minkä takia minulla on vain hyvää sanottavaa tästä kaupasta.
Pitää vaan muistaa, että halvat rääsyt ovat halpoja rääsyjä Zalandollakin, ja kiinnittää huomiota tuotteen arvosteluihin, materiaaleihin ja kokoihin ennen tilausta. Olen aika merkkiuskollinen enkä koskaan tilaa halpisvaatteita (esim Anna Field) vaan pyrin tilaamaan laadukkaampia tuotteita.
Zalando on kehittynyt paljon vuosien myötä ja tykkään siitä, että tuotteet esitellään ihmisten päällä. Olkoonkin, että ihmiset ovat mallinmitoissa. Myös hakutoiminto ja filtteröinti on erinomainen, niillä pystyy rajaamaan hakua tosi hyvin verrattuna moniin muihin nettikauppoihin.
Mä oon tykännyt Anna Fieldin kengistä, mulla on kyllä hyvin kestäneet ja istuneet. Vähän positiivistakin mainosta ko merkille.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset tässä ketjussa valittavat tuotteiden laadusta, eihän se verkkokauppa tuotteita valmista. Älkää ostako liian halpoja tuotteita, kyllähän järkikin sanoo etteivät ne ole hyviä eivätkä kestä. Panostakaa laadukkaampiin tuotteisiin ja materiaaleihin.
Hintako aina on laadun tae ? Ostin syksyllä kivijalka kaupasta syystakin hinta n.180€. oliko liian halpa? Vetoketju jumittui taskusta. Sain kyllä vaihdettua kun ajoin 150km kun sattui muutakin asiaa samaan suuntaan.
Maahantuoja ei ottanut mitään vastuuta vaan Intersport joka oli myyjänä. Ei onnistunut postin välityksellä.
Ja miksi kalliit autot johtaa hinaus tilastoja? Ei aina raha ratkaise!
Vierailija kirjoitti:
Tänään tein reklamaation Zalandolle kun nappi irtosi uudesta paidasta. Saas nähdä tuleeko näin korona aikaan tyttö ompelemaan vai miten hoituu.
(En ole uusavuton. Osaisin itsekkin, löytyy singeristäkin napinompelu ohjelma)
Homma hoitui hyvin. Sain rahat takaisin ja paitaa ei tarvinnut palauttaa 👍.
Ps... Nämä muutamat tämän jutun alapeukuttajat ovat hyviä asiakkaita kun ottavat kaiken sonnan nöyrästi niskaansa ja töissäänkin aina nöyristelevät kun pomo on aina oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Nauran. Todella. Joku pelle luulee että kyseiset bootsit kestävät yli kaksi vuotta!!! Ja itkee siitä ja tekee jopa reklamaation. Voi hyvää päivää taas. Dr Martens brändi on tipahtanut niin alas että saa olla ONNELLINEN jos ne kestävät EDES kaksi vuotta ja pitää turpansa kiinni.
Joo Zalando on ok
Olen viimeiset 7 vuotta ostanut lähes kaikki vaatteet Zalandolta, eli ihan luotettava on. Tietyt halpismerkit kuten Trendyol ovat huonolaatuisia kuten hinta antaa olettaa, mutta löytyy sieltä laadukkaitakin tuotteita hyvään hintaan.
Ainoa paikka, josta löydän hyviä, tarpeeksi pitkiä ja muuten hyvin istuvia farkkuja edullisesti.
Silloin kun tilaukset hoituvat, ne hoituvat hyvin.
MUTTA kun joku mättää niin mättää sitten kunnolla. Zalandon puolelta asiakaspalvelun hoituminen ontuu ja pahasti.
Muutaman kerran asiakaspalvelua olen käyttänyt ja heidän ennätys on 3 minuuttia viestini lähettämisestä kun asiat oli jo korjattu ja vahvistusviesti oli sähköpostissa että homma hoidossa. Todella nopeaa asiakaspalvelua aina ollut.
Hyvin toimii, nopea toimitus ja kokokin sattui kohdalleen... ...mutta kantsii varmaankin katsoa mitä tilaa. Pitkään netistä tietyntyyppisiä kenkiä katselin ja Zalandolta löyty. Hinta jotain -40% verrattuna muihin. Tilasin ja hyvät oli. Ainoo propleema että laadullisesti ihan paskat, hajos vuodessa. Jos aattelee mitä ne oli jalassa vuodessa niin oisko pari kuukautta.
Jälkikäteen ajatellen ihan silkkaa rahantuhlausta säästää ostamalla Zalandolta kengät joiden valmistajasta ei oikeastaan tiedä mitään, kyllähän kenkien pitää kestää.
Seuraavat kengät ostin muualta ja hyvämaineisen valmistajan tekemät, hinta oli tuplat Zalandon kenkiin verrattuna mutta nyt sitten on mieleiset pitkäksi aikaa, eikä hajoa itsekseen.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-