Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Zalando kokemuksia, kannattaako tilata

Vierailija
12.12.2017 |

En ole koskaan tilannut Zalandolta mitään, joten kokemuksia kaivataan. Oletteko olleet tyytyväisiä kyseiseen nettikauppaan?

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan vain kivijalkakaupoista ja en ikinä tankkaa kylmäasemilla. Minusta on myöskin vastenmielistä että kolaa myydään automaattien kautta.

Vierailija
22/67 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huono laatu ja kallis hinta kelpaa.

Itse kyllästyin kantamaan laatikoita postista ja takaisin.

9/10:stä vaatteesta on liuhana rätti: huonoa työtä ja haperoa kangasta.

Muutama löytö joukossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo ja selkeä sivu, nopeahko ja ilmainen toimitus. Alennuksista hyviä löytöjä. Paljon valikoimaa mihin toimittaa paketti. Maksaessa näyttää tilaukselle arvioidun saapumisajan.

Miinusta siitä että suunnilleen kaikki pakataan erikseen omaan pahvikaatikkoon ja lähetyksestä tahtoo helposti tulla suurikokoinen, itse en autottomana viitsi tehdä suuria tilauksia vaan tilaan muutaman vaatteen kerrallaan että saan kannettua ne kotiin saakka.

Vierailija
24/67 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut joitakin kertoja, mutta en tykkää palauttelusta joten tilaamiseni on todella varovaista koska pitäisi kerrasta jonkun sopia päälle. Tuotteet on aina tulleet viikon sisällä hyvässä kunnossa. Yhdet kengät oli todella epäsopivat, olivat ns. "strappy heels"  ja ne naruosiot oli aivan liian isot jolloin kenkä killui jalassa. Onneksi olivat (keino?)nahkaa ja kävin suutarilla muokkaamassa omaan kinttuun sopiviksi :D Olivat siis niin nätit että oli pakko saada pitää ne, muutenhan ne olis ollut pakko palauttaa. Kallista mutta nyt istuu jalkaan ja ai että suutarikin tykkäsi!

Vierailija
25/67 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tykkäsin Zalandosta oikein kunnolla ja tuli tilattuakin paljonkin tavaraa..vaikka tuli vääriä tuotteita ja liian isoihin paketteihin pakattuina. Mutta ei enää!

Eivät osaa ollenkaan hyvittää palautettuja tuotteita oikein, kun olet tilannut samaa tuotetta kahdessa eri koossa. Perivät sähköpostilla maksamatta jäänyttä laskua tuotteesta, jonka olet palauttanut ja johon olet reagoinut asiakaspalvelun kautta ja kieltänyt velan. Eivät ole vastanneet kyseiseen asiaan ollenkaan, vaikka olet laittanut sinne viestiä useampaankin kertaa..laskulla kyllä muistavat ja seuraava viekin jo perintään :(

Huonoa asiakaspalvelua..en tilaa enää ikinä sieltä mitään!

Vierailija
26/67 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava valikoima sekä merkkejä että kokoja, ihmismallit plussaa (näkee yleensä istuvuuden hyvin), hyviä tarjouksia. Ainoa miinus on se jumalaton pahvipaketti, mihin pakkaavat pienenkin tilauksen. Olen jo useamman kerran antanut palautetta asiasta, toivotaan että siirtyisivät pusseihin kuten valtaosa verkkokaupoista.

Vierailija
27/67 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä kokemuksia.

Vierailija
28/67 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loistava valikoima sekä merkkejä että kokoja, ihmismallit plussaa (näkee yleensä istuvuuden hyvin), hyviä tarjouksia. Ainoa miinus on se jumalaton pahvipaketti, mihin pakkaavat pienenkin tilauksen. Olen jo useamman kerran antanut palautetta asiasta, toivotaan että siirtyisivät pusseihin kuten valtaosa verkkokaupoista.

Ai niin, toinen miinus on kankea sovellus iPadille, jolla ei saa esim. äitiysvaatteita rajattua pois. Myöskään suositustoiminto (aikaisemmat ostokset ja/tai omat seuratut brändit) ei toimi, mikä toisaalta on pankkitilin saldon kannalta hyvä asia. :)

Vierailija
29/67 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tilasin. Jouduin palauttamaan pari paitaa. Hyvittivät vain toisen hinnan. Purnasin asiasta. Vastauksessa luki, että ilmeisesti ne paidat tulivat eri lähetyksissä ja siksi toisen hinta on hyvittämättä. Eipä pitänyt paikkaansa. Ihan samaan pakettiin laitoin molemmat paidat ja merkitsin molemmat palautettaviksi. Tarkkana saa olla. Varsinkin semmoisten kanssa, joilla on "seliselit" valmiina vaikkei ne totta olisikaan. Meni maku.

Vierailija
30/67 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele. Ostin kaksi paitaa lahjaksi kihlatulle. Toinen repesi olkapäästä ja toisesta levisivät värit. (Valkoiset paidat kyseessä..) toisesta sain rahat takaisin ja toisesta paidasta EIVÄT MUKA LÖYTÄNEET MITÄÄN VIKAA VAIKKA VÄRIT LEVINNEET SELKEÄSTI PITKÄLLE JA KORVAUSTA EI TIPU. Ostan jatkossa vaatteet muualta.

Vierailija
31/67 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettynyt asiakas kirjoitti:

En suosittele. Ostin kaksi paitaa lahjaksi kihlatulle. Toinen repesi olkapäästä ja toisesta levisivät värit. (Valkoiset paidat kyseessä..) toisesta sain rahat takaisin ja toisesta paidasta EIVÄT MUKA LÖYTÄNEET MITÄÄN VIKAA VAIKKA VÄRIT LEVINNEET SELKEÄSTI PITKÄLLE JA KORVAUSTA EI TIPU. Ostan jatkossa vaatteet muualta.

Huono selitys. Palauttavat rahat vaikka tuotteessa ei ole mitään vikaa jos olet tehnyt palautuksen. Et ole joko ostanut koskaan zalandolta mitään tai toi oli pelkkä provo.

Vierailija
32/67 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut yhdet farkut. Tilauksen saaminen kesti muistaakseni aika kauan.

Vierailija
33/67 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hidas toimitus muuten jees.

Vierailija
34/67 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut Zalandolta tuotteita varmaan 20 kertaa - toimitus on viivästynyt vain kerran, kaikilla muilla kerroilla toimitettu viikon sisään. Tuotteet ovat aina saapuneet hyvässä kunnossa eikä ole koskaan tarvinnut palauttaa mitään. Mun suosikkinettikauppa!

Vierailija
35/67 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut Zaladolta varmaan ainakin sata kertaa. Saapuneet tuotteet ovat aina olleet oikeat. Toimitusaika on jonkin verran pitempi kuin kilpailijoillaan (esim. Boozt), yleensä menee viikko tai puolitoista. Palautuksista rahat ovat tulleet takaisin tilille kuten on pitänytkin. Tuotekuvailut eivät aina ihan ole pitäneet paikkaansa esim. housunlahkeiden sisäpituuden osalta.

Vierailija
36/67 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalando ostoista saa muuten rahaa takasin BW:n kautta!

Vierailija
37/67 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ostanut Zalandosta kahdesti ja en osta kyllä enää ikinä. Ekalla kerralla meni kaikki hyvin, mutta tokalla kerralla he lähettivät väärän tuotteen ja vaikka tein palautuksen ja pistin palautusilmoitukseen, että väärä tuote tuli, en koskaan saanut siitä rahoja takaisin. Ja ihan noista Zalandon tuotteista, niin ne on hienoja, mutta ei kovin kestäviä. Eli jos ostaa, niin ei kannata ostaa jotain, missä on helposti rikki menevä osa.

Vierailija
38/67 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa on tilattu. Homma toimi ihan hyvin.

Ekalla kerralla vaatteita, kaikki ok.

Nyt toisen kerran tänä syksynä miehelle kengät. Tavaratalosta löydettiin miellyttävän

näköinen ja muuten ok talvikenkä, aidolla lammasvuorella, 69, 90 e. Mutta ei kokoa.

Asia jäi vaivaamaan ja illalla oli netti kuumana. Zalandon ja Riekerin omilla sivuilla oli

Hinta 79,90. No tilattiin Zalandolta. Eli vajaa yhdeksänkymppiä tuli maksamaan kaikkiaan.

Jatkoin kuitenkin myöhemmin netin selaamista ja kas, Carlson- nimisessä putiikissa samat kengät oli

39.90 e. Pikku riskillä tilattiin nekin. Zalandon palautus oli helppo mutta rahoja sai tietysti odotella.

En muista kysyttiinkö palautuksen syytä mutta nämähän on helppoja, aina voi sanoa ettei sovi.

Mut joo... Zalando on hyvä kauppa mutta ei ainakaan edullisin. Mutta jos löytyy se oikea vaate tai kenkä mitä et löydä muualta niin ok.

Vierailija
39/67 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

huijari firma. laskuttaa vaik on palauttanu tuotteen. rosvoja

Vierailija
40/67 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hidas palautus