Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Zalando kokemuksia, kannattaako tilata

Vierailija
12.12.2017 |

En ole koskaan tilannut Zalandolta mitään, joten kokemuksia kaivataan. Oletteko olleet tyytyväisiä kyseiseen nettikauppaan?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalandon asiakaspalvelu huonoa. Tekevät itse virheitä ja syyllistävät heti asiakasta. Itse en enää tilaa sieltä mitään. 

Vierailija
62/67 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin sovelluksella ja palautin osan vaatteista ohjeiden mukaan. Zalando kuitannut palautetuksi vähemmän kuin mitä palautin ja nyt laskuttaa liikaa. Asiakaspalvelun kanssa asiointi ongelmia täynnä,  kulunut 2kk ja asiaani ei ole Zalandon päässä vieläkään hoidettu. Ei koskaan enää kauppaa tämän yrityksen kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa avata uutta keskustelua aiheesta, mutta mitä ihmettä Zalandolle on tapahtunut viimesen parin vuoden aikana? Tilasin aikasemmin lähes kaiken Zalandolta kunnes mun tili hakkeroitiin ja poistatin sen. Mulla oli Zalandosta pitkä tauko tuon hakkerikeissin jälkeen ja kun taas tilasin uudella tililläni muutaman hyvän tuotteen aloin kiinnittämään enemmän huomiota kyseisen nettikaupan olemassaoloon. Valitettavasti nykysin, kun selaan Zalandoa en löydä sieltä enää mitään ostettavaa. Kaikki vaatteet on ylihintaisia kilpailijoihin nähden. Ehkä omakin ostokäyttäytyminen on muuttunut, koska selaan tänä päivänä mieluummin Gantin ja Ralph Laurenin vaatteita kuin Onlyn tai Vero Modan. Tälläkin hetkellä Zalandolla on menossa kamppis. Ajattelin, että ehkä nyt tärppäis ja saisin Ralph Laurenin kaapelineuleen edullisesti. Lisäsin tavaroita ostoskoriin 200 euron edestä ja suuri alennus paljastui pettymykseksi, koska ostosten yhteishinnasta putosi vaan 15 euroa pois. Toisin sanoen tuon alennuksen jälkeenkin samat tuotteet löytyis paljon halvemmala Booztista. Zalando Loungesta löydän välillä isommassa alessa olevia tuotteita, mutta sielläkin pitää olla haukkana liikkeellä oikean kampanjan aikaan, eikä kokoja ole välttämättä saatavilla. Huomasin myös erään super veemäisen asian mikä on se, että monet tuotteet ovat vielä Zalandon nettikaupassa, vaikka ne olis myyty loppuun. Ärsyttää klikkailla eri värejä vaan huomatakseen, ettei niitä ole ollenkaan tarjolla missään koossa. Tässä pieni avautuminen. Kiva, jos jaksoit lukea.

Vierailija
64/67 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös huomannut, että Booztilta saa huomattavasti halvemmalla niitä vähän parempia merkkejä. Välillä Zalandolla myytävät vaatteet ovat kalliimpia, kuin kyseisten merkkien omilla sivuilla normaalihinnalla myytävät vaatteet. Kannattaa siis vertailla hintoja ainakin laadukkaampien merkkien osalta.

Plussaa Zalandolle tosin siitä, että ovat palauttaneet tuotteilla näkyy taas ostajien arvostelut, muiden kokemukset auttavat kummasti ostopäätöstä tehdessä.

Vierailija
65/67 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postitus on Zalandolla kummallisesti hidastunut viimeisen vuoden kuluessa. Nytkin tein tilaukseni maanantaina eikä ole vielä edes lähtenyt matkaan. Ennen olisi hyvässä lykyssä ollut jo tänään haettavana.

Vierailija
66/67 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Postitus on Zalandolla kummallisesti hidastunut viimeisen vuoden kuluessa. Nytkin tein tilaukseni maanantaina eikä ole vielä edes lähtenyt matkaan. Ennen olisi hyvässä lykyssä ollut jo tänään haettavana.

Varmaan on ruuhkaa sen kampanjan takia. 

Vierailija
67/67 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Niken Zoom Fly 6 lenkkarit ja sain ongelmitta. Pienen alennuksen sain kun käytin uutta sähköpostiosoitetta.