Zalando kokemuksia, kannattaako tilata
En ole koskaan tilannut Zalandolta mitään, joten kokemuksia kaivataan. Oletteko olleet tyytyväisiä kyseiseen nettikauppaan?
Kommentit (67)
Luotettava kauppa, tilaa ihmeessä. Monet kerrat tilannu ja palauttanut.
Luotettavin nettikauppa, josta oon tilannut.
Olen ollut tyytyväinen. Jos palautat niin muista säilyttää palautuskuitti, mutta tämä koskee kaikkia verkkokauppoja.
Olen tilannut sieltä muistaakseni vain kerran. Tilasin laukun ja kengät. Kengät jouduin palauttaa, kun toisessa oli pohjallinen rutussa kengän varvasosassa, mutta sain uudet tilalle ja hyvin ovat kestäneet sekä laukku että kengät, olen käyttänyt molempia jo useamman vuoden. Toimitusajatkaan eivät olleet mitenkään mahdottoman pitkiä.
Ihan hyviä kokemuksia. Kun ostaa netistä niin väistämättä tekee joskus huonoja ostoksia mutta ei se ole kaupan vika.
Hyviä kokemuksia. En muista että olisi ollut yhtään ongelmatilannetta. Jo pari vuotta olen tilannut sieltä suurimman osan vaatteista ja myös kengistä.
jotkut vaatteet ovat olleet huonolaatuisia. muissa nettikaupoissa olen joskus nähnyt sieltä ostamani vaatteet jälkikäteen paljon halvemmalla ja harmitti. toimitusaika ärsyttää kun joskus kestää yli viikon ja koskaan ei tule parissa päivässä.
Hyviä kokemuksia. Sieltä saa halvalla vaatteita alennuksesta mutta valikoima on runsas joten kannattaa ajan kanssa selailla. Hyvin on palautuksetkin toiminut. Harvoin tosin on tarvinnut palauttaa.
Luotettava, halpa ja hyvä valikoima. Ainoa miinus on, että kuljetuksessa kestää yleensä pitkään.
Paketteja hukkuu kuljetuksessa turhan usein mutta muuten jees. Lisäksi palautusten käsittely tuskastuttavan hidasta ja tuotteita jää välillä hyvittämättä.
Oon ollut tyytyväinen. Ilmainen toimitus ja (100 päivän) palautus suuri plussa. Toimitusajat on sen muutaman päivän ja palauttaminen on todella helppoa.
Se on myös hyvä, että laskulle ottaminen on ilmaista. Itse tilaan aina laskulle, koska jos jotain pitääkin palauttaa, sen voi itse vähentää laskun loppusummasta.
Olen todella tyytyväinen. Tilattu monet kerrat, ja palautuksiakin tehty. Palauttaminen on helppoa.
Kuten aiempi kirjoittaja, otan myös laskulle, ja maksan vain sitten ne, jotka otan.
Vierailija kirjoitti:
jotkut vaatteet ovat olleet huonolaatuisia. muissa nettikaupoissa olen joskus nähnyt sieltä ostamani vaatteet jälkikäteen paljon halvemmalla ja harmitti. toimitusaika ärsyttää kun joskus kestää yli viikon ja koskaan ei tule parissa päivässä.
Näähän ei kuitenkaan ole jälleenmyyjästä kiinni, vaan valmistajasta :)
Ostan kaikki vaatteet zalandosta, vain hyviä kokemuksia. Kerran tilasin muutaman sadan euron kengät, jotka katosivat matkalla. Valituksesta meni viikko niin rahat oli palautettu tilille.
On suosikkinettikauppani juuri nyt. Paketit tulee nopeammin Saksasta Ruotsin kautta Postnordlogisticsilla kuin Postin paketit Suomessa, suomalaisista nettikaupoista.
Jos palautat, kestää rahojen saamisessa HYVIN kauan. Itselläni kesti melkein 2 kuukautta saada rahat takaisin.
Asiakaspalvelu tuntuisi olevan hyvä, mutta toimitustapa on täyttä roskaa. Mieluummin maksaisin toimituksesta jollekin laadukkaalle kuriirille, kuin ottaisin ilmaisen kuljetuksen postnordin kautta. Paketti on ollut nyt "matkalla" viimeiset 8pv heidän välivarastoltaan. Matkaa määränpäähän ~50km.
Ensimmäinen ja varmaan toistaiseksi viimeinen kerta kun sieltä tilaan, niin kauan kun käyttävät tuota paskafirmaa kuljetukseen.
Itse tilasin collage -puseron. Tilaus saapui alle viikossa (esim nopeampi kuin H&M), mutta puseron laatu ja malli ei vastannut tuotekuvaa. Palautin ja sain rahat takaisin noin reilussa parissa viikossa. Samoihin aikoihin luin netistä, että joku oli tilannut Zalandolta kalliin merkkilaukun, mutta oli saanut tilalle jonkun halpiskopion. Olen myös kuullut että Zalando on lähettänyt avattuja paketteja, joista tilattu vaate on mystisesti kadonnut. Nämä ovat kuitenkin ihan poikkeustapauksia, uskon että pääasiassa tilatut tuotteet ja toimitukset sujuvat hyvin.
Olen muutaman kerran tilannut ja aina on tilaukset tulleet ajoissa perille. Ei mitään valittamista.