Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni luulee, että HYVÄKSYN hänen ratkaisujaan, kun toimin niissä auttaen

Vierailija
12.12.2017 |

Esim. mies meni vuokraamaan liian kalliin asunnon itselleen ja lapsillemme. Sanoin, että älä ota sitä, se on liian kallis. Minä heitä kuitenkin joudun elättämään. Niin mies vain meni tekemään sopimuksen.
Aloin sitten katsella sinne tarvittavia huonekaluja, niin mies kehui, että on onnellinen, kun mä kuitenkin hyväksyn hänen ratkaisunsa. Miten niin hyväksyn? En hyväksy. Mulla ei vain ole mahdollisuutta oikein käydä tuohon lattialle ja alkaa parkua.

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro oma mielipiteesi asioista. Ei mies ole mikään ajatusten lukija

Vierailija
2/71 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro oma mielipiteesi asioista. Ei mies ole mikään ajatusten lukija

No etkö nyt tajunnut? Sanoin, että älä ota sitä, se on liian kallis!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siis sun pitää elättää mies?

Vierailija
4/71 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi siis sun pitää elättää mies?

Emme asu saman katon alla ja miehen käteenjäävät tulot ovat todella pienet. Mies myös hoitaa lapsemme ja haluan toki, että heillä on hyvä olla, kun itse en hoida lapsia.

ap

Vierailija
5/71 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Luulkoon mitä haluaa.

Vierailija
6/71 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän siis joku loinen joka tekee päätöksiä?

Vierailija
7/71 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi tulla ikävä ylläri, kun tajuaa, että on luullut väärin.

ap

Vierailija
8/71 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hän siis joku loinen joka tekee päätöksiä?

En oikein ymmärrä mitä haluat kysyä? Ihminen ihan on.

ap

Vierailija
9/71 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kuinka niin ylläri? Kai nyt tuohon kommenttiin vastasit jo, ettet hyväksy ratkaisua.

Vierailija
10/71 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Miten niin? Eihän se voi enää olla ylläri, kun kerran olet jo asiasta sanonut, joten anna olla.

Vierailija
11/71 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kuinka niin ylläri? Kai nyt tuohon kommenttiin vastasit jo, ettet hyväksy ratkaisua.

En itseasiassa ehtinyt, koska se tuli erään puhelun lopussa häneltä. Lisäksi tajusin vasta puhelun loputtua, että ei se, että hankin tavaraa jota tarvitaan tarkoita nyt, että hyväksyn ratkaisun. Olen sitä vastaan edelleen.

ap

Vierailija
12/71 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano toisen kerran, vaikka tarvittaessa kolmannen ja neljännenkin kerran jos ei mene jakeluun vähemmällä. Mutta etpä sinä tietenkään, vaan msrttyyrinä maksat loisen elon ja olon. Omapa on asiasi ja itsehän sinä oksaasi sahaa, yritä pärjätä.

Vierailija
13/71 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano toisen kerran, vaikka tarvittaessa kolmannen ja neljännenkin kerran jos ei mene jakeluun vähemmällä. Mutta etpä sinä tietenkään, vaan msrttyyrinä maksat loisen elon ja olon. Omapa on asiasi ja itsehän sinä oksaasi sahaa, yritä pärjätä.

No toinen vaihtoehto on katsoa, miten mies kärsii ja ehkä lapsetkin kärsivät. Sä varmaan tekisit niin. Ja siis totta kai sanon, kunhan taas tullaan puheisiin.

ap

Vierailija
14/71 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitihullu? Eikös Ismo jäänyt ihan siihen teidän entiseen asuntoon asumaan? Vai oliko se jo niin paskaisessa kunnossa, että oli pakko hommata uusi kämppä?

Vierailija
15/71 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niillä rahoilla arkussa tee mitään.

Vierailija
16/71 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

En itseasiassa ehtinyt, koska se tuli erään puhelun lopussa häneltä. Lisäksi tajusin vasta puhelun loputtua, että ei se, että hankin tavaraa jota tarvitaan tarkoita nyt, että hyväksyn ratkaisun. Olen sitä vastaan edelleen.

ap

On teillä kanssa ongelmat. Mitä väliä sillä nyt on hyväksytkö vai et? He nyt tulevat siinä kuitenkin asumaan halusit tai et.

Vierailija
17/71 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitihullu? Eikös Ismo jäänyt ihan siihen teidän entiseen asuntoon asumaan? Vai oliko se jo niin paskaisessa kunnossa, että oli pakko hommata uusi kämppä?

Se ja halusi lapsille omat huoneet ja lähemmäs kavereita. Samaa mieltä minäkin olin niistä syistä ja itse ne kesällä jo otin esille, mutta ei noin kalliiseen.

ap

Vierailija
18/71 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

On teillä kanssa ongelmat. Mitä väliä sillä nyt on hyväksytkö vai et? He nyt tulevat siinä kuitenkin asumaan halusit tai et.

Niin, ja minä joko autan heitä paljon kalliimmalla kuin joku halvempi vaihtoehto ois mahdollistanut, tai seuraan, miten raukoilla ei ole lämpöä eikä muuta tarpeellista.

ap

Vierailija
19/71 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ja halusi lapsille omat huoneet ja lähemmäs kavereita. Samaa mieltä minäkin olin niistä syistä ja itse ne kesällä jo otin esille, mutta ei noin kalliiseen.

ap

Oikeasti? Porukka muuttaa ennemmin kuin siivoaa? Voi hyvää päivää... On ehkä hiukan suurempi homma siinä muutossa kuitenkin!

Vierailija
20/71 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niillä rahoilla arkussa tee mitään.

No, ehkä näin se mieskin ajattelee mun rahoista.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän