Mitä fb:ssä tarkoittaa "x seurasi sinua"?
... Tai vastaavasti "henkilö x seurasi henkilö x:ää"?
Kommentit (9)
Facebookissa on mahdollista seurata henkilöä (joka on seuraamisen asetuksistaan sallinut) ilman, että on henkilön kaverilistalla. Seuraaja saa uutisvirtaansa seurattavan julkisia päivityksiä.
Fb:ssa voi seurata toisen julkisia päivityksiä olematta kaveri. Sitä. Useat julkkikset toimivat näin, koska eivät halua tuntemattomia kavereikseen.
Pyysin kerran yhtä tuttua kaveriksi ja hän alkoikin vain seurata minua. Ei järkeä lainkaan, sillä en tee julkisia päivityksiä. Vuoden roikkui ja sitten katosi.
Vierailija kirjoitti:
Facebookissa on mahdollista seurata henkilöä (joka on seuraamisen asetuksistaan sallinut) ilman, että on henkilön kaverilistalla. Seuraaja saa uutisvirtaansa seurattavan julkisia päivityksiä.
Kiitos vastauksista ja tottakai ymmärrän tuon seuraamisen. Mutta sitä en ymmärrä mitä tarkoittaa yksittäinen ilmoitus että "joku seurasi juuri jotain", siis imperfektissä. Tarkoittaako se että joku juuri lopetti jonkun seuraamisen kokonaan sitä nappia painamalla, vai mitä ihmettä?
Mäkin haluaisin tietää, että mitä tarkoittaa ilmoitus "N N seurasi sinua".
Ja en kai minä itse jätä jälkiä samalla tavalla, kun katson jonkun profiilia? En haluaisi vaikuttaa stalkkerilta.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin haluaisin tietää, että mitä tarkoittaa ilmoitus "N N seurasi sinua".
Ja en kai minä itse jätä jälkiä samalla tavalla, kun katson jonkun profiilia? En haluaisi vaikuttaa stalkkerilta.
Vastaan itse itselleni kun just tajusin... :) eli tällainen ilmoitus - hieman hassusti imperfektissä - tulee, kun joku alkaa seurata "sua". Po. "N N alkoi seurata sinua".
Joku tietää varmasti, kertokaa.