Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lemmikeille olemassa lyhytaikaisia sijaiskoteja?

Vierailija
11.12.2017 |

Joudun lähtemään puoleksi vuodeksi ulkomaille töihin, mutta en näin lyhyellä varoitusajalla ole pystynyt löytämään asuntoa, johon voisin ottaa lemmikkini mukaan. Perheeni tai ystäväni eivät elämäntilanteidensa vuoksi pysty auttamaan, ja minusta tuntuu raskaalta ajatuskin luopua lemmikistä muutaman kuukauden tähden. Onko eläinsuojeluyhdistyksillä olemassa (maksua vastaan tottakai) minkäänlaista sijoitusmahdollisuutta?

Perheelläni ei tietenkään ole mitään velvollisuutta auttaa minua tässä asiassa, mutta tunnen silti katkeruutta, että olen tässä tilanteessa. Kyseessä on urani kannalta melkoisen tärkeä ponnahduslauta, mutta joudun ehkä luopumaan koko mahdollisuudesta ja jäämään Suomessa tyhjän päälle tämän pattitilanteen vuoksi. Suomessakaan ei ole kovin yksinkertaista muuttaa lemmikin kanssa, ja jo pelkkä asunnon saaminen ulkomaalaisena tästä maasta on todella kiven alla.

Äidilläni olisi kyllä resursseja ottaa koira hoitoon vaikka koko puolivuotiseksi, minkä takia tämä tuntuu entistä raskaammalta. Koirani viihtyy äidilläni ja on tottunut siellä olemaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookissa on erilaisia ryhmiä, josta voi löytää hoitajan. Esim. Etsitään/tarjotaan hoitopaikkaa lemmikeille

Vierailija
2/3 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!

Tuo kuukausikin tuntuu olevan tosi pitkä aika, että mahtaakohan kukaan ottaa niin pitkäksi aikaa. Tämä aiheuttaa niin paljon harmaita hiuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facessa myös Lemmikkikummit-palsta. Miksei joku voisi ottaa kuukaudeksi. Itse ainakin, jos olisin kotona ja koira olisi mukava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän