Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistaa!

Vierailija
11.12.2017 |

Mua ahdistaa ihan älyttömästi olla näin mustasukkainen. Tiedostan syyt; monen vuoden syömishäiriöhelvetti takana, enkä vieläkään ole toipunut, masennusta ja nuo yhdessä tuhonneet itsetuntoni.

Olin ennen itsevarma ja pidin itsestäni enkä olisi koskaan nähnyt itseäni sinä nuorena naisena, joka kokee kaiken ja kaikki uhkana. Minulla on niin ikävä tuota entistä minua, ja pelkään etten edes ammattiavun kanssa pysty saamaan häntä takaisin.

Tiedostan myös sen, että olen 99% ajasta ihan syyttä mustasukkainen, mutta en vain voi tunteilleni mitään kuten ei meistä kukaan. On kai ihan hyvä merkki, että kuitenkin tiedostan että syytä ei läheskään ole ja että ymmärrän tämän olevan ongelma?

Olen niin turhautunut ja väsynyt tähän. En halua olla tällainen, en halua tuntea näin mutta epävarmuus ja heikko itsetunto ovat vuosien ongelmien takia niin syvällä minussa, etten voi noin vain lopettaa ajattelemasta näin. Ärsyttää, kun en osaa selittää tätä tämän paremmin. Järjellä ajateltuna tässä ei ole järkeä, mutta kun se tunne tulee niin se vain tulee. Jatkuva pelko siitä, että mies kehuu ilman syytä, mun mieliksi. Pelko siitä, että kuka vaan voi koska vaan korvata mut ja hän lähtee. Pelko siitä, että hän väsyy muhun ja jättää.

Olemme siis avoimesti puhuneet tästä ja hän taustani ja tilanteeni tietäen ymmärtää ja kannustaa todella hyvin. Hän on myös sanonut, etten vaikuta hänen mielestään edes mitenkään tavallista mustasukkaisemmalta, johtunee siitä että usein pidän ajatukset itselläni, vain harvoin uskallan sanoa miehelle ääneen koska mua hävettää niin kamalasti. Varsinkin jäljestäpäin usein ajattelen, että kuinka vitun tyhmä olin että sanoin ajatukseni ääneen koska mitään syytä ei ollut mustasukkaisuuteen. Joskus kuitenkin kännipäissään sanoi että olen välillä ihan liian mustasukkainen ja naurettavista peloistani ja epävarmuuksistani tulee mieleen exänsä. Itkettää, toi on yksi kamalimmista asioista mitä sanoa toiselle. Selvinpäin sitten korjasi, että ei tarkoittanut sitä niin, sillä exänsä vain oli sekaisin ja huvikseen mustasukkainen.

En oikeasti jaksa tuntea näin, pelottaa ettei musta koskaan enää saa ehjää. Ahdistaa. Anyone? :(

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

;(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla