Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt ne puuhaavat kiireellä TIEDUSTELULAKIA joka vie yksityisyytenme rippeetkin!

Vierailija
11.12.2017 |

Ja tällä on muka niin kiire että ennen seuraavia vaaleja vielä pitäisi saada!

Se tarkoittaa sitten että kenen tahansa posti emailit ja puhelut ovat laillisesti valtionvirkamiesten käsissä!

Eli siinä menee se viimeinenkin itsenäisyyden ja jopa kotirauhan ripe!

Käytännössähän ne ovat jo tätä kähmintää tehneet kauan aikaa mutta nyt sitten yrittävät laillistaa urkinnan.

Herätkää suomalaiset taistelemaan tätä vastaan, sillä hulluus on siinä jo huipussaan. Koko maa viedään meiltä!

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä nyt pitää juuri taistella eikä sulkea niitä silmiä tältä!

Vierailija
2/48 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen salannut sähköpostiliikenteeni, niin millä ne sitä oikein urkkii? Whatsapissa ja Facebookissakin on olevinaan joku "salattu" keskustelu, en sitten tiedä onko toimivinaankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Tätä ollaan kaivattu.

Vierailija
4/48 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa oikeestaan tulla kaikki. Hauska seurata mitä Suomesta tulee. Kyllä itse ainakin ajattelin tehdä itsarin.

Vierailija
5/48 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedustelulaissahan nimenomaan säädellään, millä ehdoilla saa seurata. Nykyinen tilanne ilman lakia on paljon huonompi, koska tiedustelua ei voi laillisesti valvoa.

Ja verkossa toimii joka tapauksessa terroristit, rikolliset ja vieraat valtiot. Olisi hyvä saada sinne sekaan myös laillisesti valvotut viranomaiset.

Vierailija
6/48 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yhden kesän joku tuhisija linjalla. Hävisi heti kun sanoi, että voisitko painua v..n kun ärsyttää tuo tuhina :D Hengitti nenän kautta voimakkaasti, kuului nööh nööh...

Vierailija
7/48 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaa oikeestaan tulla kaikki. Hauska seurata mitä Suomesta tulee. Kyllä itse ainakin ajattelin tehdä itsarin.

Sittenhän et näe mitä tuleman pitää. Entisenä koulukiusattuna yksityisyys on minulle tärkeää. Saan välillä paniikkikohtauksia kaikista seurantajärjestelmistä.

Vierailija
8/48 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedustelulaissahan nimenomaan säädellään, millä ehdoilla saa seurata. Nykyinen tilanne ilman lakia on paljon huonompi, koska tiedustelua ei voi laillisesti valvoa.

Ja verkossa toimii joka tapauksessa terroristit, rikolliset ja vieraat valtiot. Olisi hyvä saada sinne sekaan myös laillisesti valvotut viranomaiset.

Eihän niiden poliisien tekemistä nytkään kukaan valvo. Kotietsintöjä tehdään jatkuvasti laittomasti lman että kukaan joutuu vastuuseen

Vierailija
9/48 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän niiden poliisien tekemistä nytkään kukaan valvo. Kotietsintöjä tehdään jatkuvasti laittomasti lman että kukaan joutuu vastuuseen

Tiedustelulaki asettaisi kuitenkin tekemisille rajat ja säännöt, nyt niitä ei kertakaikkiaan ole olemassa. Eli valvonta olisi edes teoriassa mahdollista, toisin kuin nyt.

Jos tiedät laittomista kotietsinnöistä, miksi et tee valitusta? Kyllä poliisin toiminnalle on sillä alueella olemassa ihan selkeä valvonta.

Vierailija
10/48 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te nyt tajuatte mitä varten.

Vierailija
11/48 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedustelulaki asettaisi kuitenkin tekemisille rajat ja säännöt, nyt niitä ei kertakaikkiaan ole olemassa. Eli valvonta olisi edes teoriassa mahdollista, toisin kuin nyt.

Jos tiedät laittomista kotietsinnöistä, miksi et tee valitusta? Kyllä poliisin toiminnalle on sillä alueella olemassa ihan selkeä valvonta.

Kyllä säännöt on. Ja valvontaa ihan tarpeeksi.

Vierailija
12/48 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä säännöt on. Ja valvontaa ihan tarpeeksi.

Ei ole. Suomessa ei ole tällä hetkellä minkäänlaista verkkovalvontaa koskevaa lainsäädäntöä. Eikä ole koskaan ollut. Valvontaa on tehty ihan näppituntumalta ja omantunnon mukaan.

Kyllä lainsäädäntö on ehdottomasti tarpeen.

Vierailija
13/48 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta useimmilla ei ole kuulemma mitään salattavaa.

Vierailija
14/48 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mullakaan, mutta oikeus yksityisyyteen on.

Mieltymys yksityisyyteen on syy, miksei mulla ole somejakaan.

Vierailija
15/48 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja lain tultua viranomaisilla ei olisi oikeutta valvoa sinua, elleivät he voisi osoittaa sinulla olevan terroristiyhteyksiä, rikollista toimintaa netissä tai vieraan vallan kanssa vakoilua tms.

Vierailija
16/48 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tällä on muka niin kiire että ennen seuraavia vaaleja vielä pitäisi saada!

Se tarkoittaa sitten että kenen tahansa posti emailit ja puhelut ovat laillisesti valtionvirkamiesten käsissä!

Eli siinä menee se viimeinenkin itsenäisyyden ja jopa kotirauhan ripe!

Käytännössähän ne ovat jo tätä kähmintää tehneet kauan aikaa mutta nyt sitten yrittävät laillistaa urkinnan.

Herätkää suomalaiset taistelemaan tätä vastaan, sillä hulluus on siinä jo huipussaan. Koko maa viedään meiltä!

20 ruplaa lisätty tjilillesi tjoveri.

Vierailija
17/48 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siitä ole kysymys. Kun kerron kaverilleni, että askartelin juuri uuden joulukoristeen niin haluan, että vain kaverini kuulee sen. Ylimääräinen stalkkeri on creepy. Ajatus, että joku seuraa on itsessään karmaisevaa. Minä päätän kenelle kerron, minä päätän mitä kerron, minulla on valta, minulla on yksityisyys, minä olen suojassa, minä olen kotonani turvassa. (siis niin pitäisi olla...) Ei niin, että minä ja ai niin, ne kaikki tylsistyneet stalkkaajat.

Vierailija
18/48 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja lain tultua viranomaisilla ei olisi oikeutta valvoa sinua, elleivät he voisi osoittaa sinulla olevan terroristiyhteyksiä, rikollista toimintaa netissä tai vieraan vallan kanssa vakoilua tms.

Pahpahpah.. Johan ne baareissa aikoo kytätä TAVIKSIA. On hankala kytätä vaan "kohdetta" näkemättä muita...

Vierailija
19/48 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siitä ole kysymys. Kun kerron kaverilleni, että askartelin juuri uuden joulukoristeen niin haluan, että vain kaverini kuulee sen. Ylimääräinen stalkkeri on creepy. Ajatus, että joku seuraa on itsessään karmaisevaa. Minä päätän kenelle kerron, minä päätän mitä kerron, minulla on valta, minulla on yksityisyys, minä olen suojassa, minä olen kotonani turvassa. (siis niin pitäisi olla...) Ei niin, että minä ja ai niin, ne kaikki tylsistyneet stalkkaajat.

No kuulee se nytkin ainakin operaattori, palveluntarjoaja, palveluntarjoajan mahdolliset toimittajalumppanit ja muut kolmannen osapuolen toimijat kenelle olet antanut suoran tai implisiittisen seurantaluvan. En ymmärrä miksi kontrolloitu ja luvanvarainen valtiollinen toimija olisi tässä ketjussa se huono asia?

Vierailija
20/48 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä paniikki lienee syntynyt poliisihallituksessa ja muissa elimissä siitä kun kansa on herännyt liittovatioistuttamisen salaisiin kähmintöhin ja alkanut perätä yhä enemmän perustuslain lupaamaan suojaan silloin kun heitä ollaan pidätetty ja salaa kuunneltu!

Tässä on muuten Väyrysen analyysi tätä sivuten:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi