Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt ne puuhaavat kiireellä TIEDUSTELULAKIA joka vie yksityisyytenme rippeetkin!

Vierailija
11.12.2017 |

Ja tällä on muka niin kiire että ennen seuraavia vaaleja vielä pitäisi saada!

Se tarkoittaa sitten että kenen tahansa posti emailit ja puhelut ovat laillisesti valtionvirkamiesten käsissä!

Eli siinä menee se viimeinenkin itsenäisyyden ja jopa kotirauhan ripe!

Käytännössähän ne ovat jo tätä kähmintää tehneet kauan aikaa mutta nyt sitten yrittävät laillistaa urkinnan.

Herätkää suomalaiset taistelemaan tätä vastaan, sillä hulluus on siinä jo huipussaan. Koko maa viedään meiltä!

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pjotr kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tällä on muka niin kiire että ennen seuraavia vaaleja vielä pitäisi saada!

Se tarkoittaa sitten että kenen tahansa posti emailit ja puhelut ovat laillisesti valtionvirkamiesten käsissä!

Eli siinä menee se viimeinenkin itsenäisyyden ja jopa kotirauhan ripe!

Käytännössähän ne ovat jo tätä kähmintää tehneet kauan aikaa mutta nyt sitten yrittävät laillistaa urkinnan.

Herätkää suomalaiset taistelemaan tätä vastaan, sillä hulluus on siinä jo huipussaan. Koko maa viedään meiltä!

20 ruplaa lisätty tjilillesi tjoveri.

Toveri olet kyllä naapurinani ehkä mutta emme ole toistemme kukkaroilla. Suomi on itsenäinen päättämään omista asioistaan ainakin meidän isänmaallisten tahdosta.

Että menehän Saulin trolli vaan tarjoamaan ilmaiset hänelle.

Vierailija
22/48 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä johtaa suomenkielen katoamiseen, sillä ihmiset alkavat yksityisyyden suojakseen kehitellä erilaisia "murteita". Näin ainakin itse teen oman lähipiirini kesken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taistellaan prkl! Tänne ette prkl tule! Koti on se viimeinen linnakkeemme!

Vierailija
24/48 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kotiisi saa mielihyvin tulla islamistiterroristi ja venäläinen hakkeri, mutta jos suomalainen poliisi haluaisi suojella sinua noilta, niin sitten taistellaan?

Vierailija
25/48 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta useimmilla ei ole kuulemma mitään salattavaa.

Ei ole mullakaan, mutta oikeus yksityisyyteen on.

Mieltymys yksityisyyteen on syy, miksei mulla ole somejakaan.

Ja lain tultua viranomaisilla ei olisi oikeutta valvoa sinua, elleivät he voisi osoittaa sinulla olevan terroristiyhteyksiä, rikollista toimintaa netissä tai vieraan vallan kanssa vakoilua tms.

Hahaha, AAAHAHAHAHA

Ei nämä enää mene kellekään läpi kun Snowden jo vuosia sitten paljasti mitä oikeasti tapahtuu. Tuskin se siitä kevyemmäksi on ainakaan sen jälkeen muuttunut. Eikös Ameriikassa jäänyt joku vakoiluorganisaatio kiinni kun olivat naisten alastonkuvia keräilleet runkkureinkeihinsä näiden koneilta/luureista. Ja siis jäi kiinni siksi, että joku moraalin omaava työntekijä paljasti toiminnan oman henkensä uhalla. Ei siksi, että laissa säädetty valvonta olisi toiminut.

Vierailija
26/48 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedustelulaissahan nimenomaan säädellään, millä ehdoilla saa seurata. Nykyinen tilanne ilman lakia on paljon huonompi, koska tiedustelua ei voi laillisesti valvoa.

Ja verkossa toimii joka tapauksessa terroristit, rikolliset ja vieraat valtiot. Olisi hyvä saada sinne sekaan myös laillisesti valvotut viranomaiset.

Eihän niiden poliisien tekemistä nytkään kukaan valvo. Kotietsintöjä tehdään jatkuvasti laittomasti lman että kukaan joutuu vastuuseen

Laittomia kotietsintöjä?

Mihin?

Rikollisjärjestöjen tiloihin/jäsenten koteihin?

Voi voi..

Ei kannata tehdä jekkua jos pää ei kestä kakkua.

Ei etsintöjä tehdä tavallisten ihmisten koteihin turhaan, eikä ketään kiinnosta perusjampan sähköpostit yms.

Vierailija
27/48 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kotiisi saa mielihyvin tulla islamistiterroristi ja venäläinen hakkeri, mutta jos suomalainen poliisi haluaisi suojella sinua noilta, niin sitten taistellaan?

Salli mun nauraa :D

Poliisia ei kiinnosta muu kuin kotiäitien vihapuheet

Vierailija
28/48 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitähän vittua mus*t tai venäläiset hakkerit (oletan että tarkoitat valtiollisia toimijoita) minusta haluaisivat?

Jos nyt rationaalisesti ajatellaan niin ennemmin minä viestiliikenteeni FSB:lle avaisin kuin Suomen salaisille viranomaisille. Arvaatko miksi? No siksi, että mitä ne venäläiset minulle voi vaikka eivät tykkäisi siitä mitä ajattelen? Olen Suomessa. Se on paljon heikompi juttu minun kannaltani jos Suomen valtio ei tykkää siitä mitä minä ajattelen.

Tämän vuoksi käytän vain kiinalaisia puhelimia. Oikein huvitti kun jossain peloteltiin, että kiinalaiset sitten vakoilee sitä. Ööö, mitä sitten? En ole kuullut, että kiinalaiset olisivat ketään dronettaneet tai ulkomailta kaapanneet guantanamoon.

Vierailija
29/48 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siitä ole kysymys. Kun kerron kaverilleni, että askartelin juuri uuden joulukoristeen niin haluan, että vain kaverini kuulee sen. Ylimääräinen stalkkeri on creepy. Ajatus, että joku seuraa on itsessään karmaisevaa. Minä päätän kenelle kerron, minä päätän mitä kerron, minulla on valta, minulla on yksityisyys, minä olen suojassa, minä olen kotonani turvassa. (siis niin pitäisi olla...) Ei niin, että minä ja ai niin, ne kaikki tylsistyneet stalkkaajat.

On se törkeää yksityisyyden loukkaamista, jos poliisi tms. alkaisi vaikka laajamittaisesti ja summittaisesti availemaan sähköposteja jne. tai tarkkailemaan muuta viestiliikennettä, ilman mitään syytä, esim ilman epäilystä rikokseen.

Millainen olo siitä tulee; sitä on vaikea kuvata, mutta jotenkin sellainen suuttumus oman päätäntävallan ja suvereniteetin menetystä kohtaan, että olisi ikään kuin joku, joka yrittää ottaa päätäntävallan kaikkein omimmasta, eli ajatuksista ja vapaudesta ilmaista niitä. Se on vaan jotenkin niin absurdia, että ihmisten ajattelua yritetään kahlita ja siihen sekaannutaan, etenkin, jos ei loukkaa ketään.

Vierailija
30/48 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo. Näin typerien kommentoijien kanssa nyt ei voi edes keskustella. Jos ei oikeasti tiedä, minkälainen hybridisota on verkossa tällä hetkellä menossa, niin ei tiedä.

Tai todennäköisesti tietää oikein hyvin, ja trollaa juuri siksi. Onneksi eduskunnalle voidaan antaa todelliset tiedot.

Vierailija
31/48 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyse edes rikollisten seuraamisesta vaan ne tunkevat koko ajatuskulttuuron vartioimisen ideaan sillä ihmiset eivät suostukaan globaaleihin ideoihin vallan keskittämisesta yhä harvempien ja harvempien käsiin ja kapinoivat.

Ne pyrikivät näin pääsemään tuon terveen vastarinnan lähteille ja se merkitsee yhä enemmän painostusta jo pelkistä mielipiteistä ja jopa ajatuksista joita kirjaamme ja keskustelemme luullen perustuslain suojaavan meitä. Ei se enää suojaa sillä koko tiedustelulakipaketti tunkee juuri sen yli EuVostoliiton ja ddr Stasin malliin!

Tämä on Suomen VAARAN VUODET NYT TOTISESTI!

Nyt ollaan isojen asioitten äärellä.

Vierailija
32/48 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitähän vittua mus*t tai venäläiset hakkerit (oletan että tarkoitat valtiollisia toimijoita) minusta haluaisivat?

Jos nyt rationaalisesti ajatellaan niin ennemmin minä viestiliikenteeni FSB:lle avaisin kuin Suomen salaisille viranomaisille. Arvaatko miksi? No siksi, että mitä ne venäläiset minulle voi vaikka eivät tykkäisi siitä mitä ajattelen? Olen Suomessa. Se on paljon heikompi juttu minun kannaltani jos Suomen valtio ei tykkää siitä mitä minä ajattelen.

Tämän vuoksi käytän vain kiinalaisia puhelimia. Oikein huvitti kun jossain peloteltiin, että kiinalaiset sitten vakoilee sitä. Ööö, mitä sitten? En ole kuullut, että kiinalaiset olisivat ketään dronettaneet tai ulkomailta kaapanneet guantanamoon.

Viisas neuvo on, että jos on USA-vastainen niin kannattaa käyttää venäläisiä ja kiinalaisia palveluja. Jos on Venäjä- tai Kiina-vastainen niin sitten amerikkalaisia palveluja.

Vierailija
33/48 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siitä ole kysymys. Kun kerron kaverilleni, että askartelin juuri uuden joulukoristeen niin haluan, että vain kaverini kuulee sen. Ylimääräinen stalkkeri on creepy. Ajatus, että joku seuraa on itsessään karmaisevaa. Minä päätän kenelle kerron, minä päätän mitä kerron, minulla on valta, minulla on yksityisyys, minä olen suojassa, minä olen kotonani turvassa. (siis niin pitäisi olla...) Ei niin, että minä ja ai niin, ne kaikki tylsistyneet stalkkaajat.

On se törkeää yksityisyyden loukkaamista, jos poliisi tms. alkaisi vaikka laajamittaisesti ja summittaisesti availemaan sähköposteja jne. tai tarkkailemaan muuta viestiliikennettä, ilman mitään syytä, esim ilman epäilystä rikokseen.

Millainen olo siitä tulee; sitä on vaikea kuvata, mutta jotenkin sellainen suuttumus oman päätäntävallan ja suvereniteetin menetystä kohtaan, että olisi ikään kuin joku, joka yrittää ottaa päätäntävallan kaikkein omimmasta, eli ajatuksista ja vapaudesta ilmaista niitä. Se on vaan jotenkin niin absurdia, että ihmisten ajattelua yritetään kahlita ja siihen sekaannutaan, etenkin, jos ei loukkaa ketään.

Uusi laki ei anna tuohon mitään lupaa, päin vastoin, joten turha on lakia vastustaa. Jos poliisi tekisi noin laista huolimatta, hän voisi tehdä noin vielä helpommin nyt ilman lakia.

Vierailija
34/48 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedustelulaissahan nimenomaan säädellään, millä ehdoilla saa seurata. Nykyinen tilanne ilman lakia on paljon huonompi, koska tiedustelua ei voi laillisesti valvoa.

Ja verkossa toimii joka tapauksessa terroristit, rikolliset ja vieraat valtiot. Olisi hyvä saada sinne sekaan myös laillisesti valvotut viranomaiset.

Eihän niiden poliisien tekemistä nytkään kukaan valvo. Kotietsintöjä tehdään jatkuvasti laittomasti lman että kukaan joutuu vastuuseen

Tiedustelulaki asettaisi kuitenkin tekemisille rajat ja säännöt, nyt niitä ei kertakaikkiaan ole olemassa. Eli valvonta olisi edes teoriassa mahdollista, toisin kuin nyt.

Jos tiedät laittomista kotietsinnöistä, miksi et tee valitusta? Kyllä poliisin toiminnalle on sillä alueella olemassa ihan selkeä valvonta.

Olet todella naiivi ja sinisilmäinen. Poliisilaki mahdollistaa täysin mielivaltaisen toiminnan. Muualla maailmassa lupa on anottava tuomiostuimelta ja on esitettävä sitä haettaessa näyttöä rikollisesta toiminnasta. Tuomioistuimet asettuvat järestään Suomessa poliisin puolelle. Poliisi sai oikeuden mukaan tehdä kotietsinnän asuntoon jopa vain sillä perusteella että tuossa asunnossa paloivat yöllä valot kun saman talon alakerrassa olevaan apteekkiin oli tehty murto. Tuo aivan puhdasta mielivaltaa ei mitään muuta.

Edesmennyt ihmisoikeusjuristi Matti Wuori ihmetteli suomalaisten uskoa tuomiosituimiin ja sanoi niihin luottavan niiden jotka eivät ole olleet niiden kanssa tekemisissä. Kannattaa lukea Wuoren kirja "Faustin uni" jossa selvitetään kuinka kaukana Suomi todellisuudessa on länsimaisesta oikeusvaltiosta. On äärimmäisen vaarallista että Suomen kaltaisessa maassa viranomaisille annettaisiin mielivaltaiset valtuudet vakoilla kansalaisia.

Sitten on vielä käytäntö. Suomalainen kielitaidoton poliisi ei kykene seuraamaan arabian, somalin, afganistanin heimoaluedin kielellä ym. käytyjä keskusteluja vaan se on ostettujen tulkkipalveluiden varassa.

Ei kyse ei ole mistään muusta kuin mielivaltaisista valtuuksista vakoilla tavallisia suomalaisia jotka kansasta erkaantunut poliittinen/taloudellinen eliitti on alkanut kokea vihollisena kuten entisaikojen aateliset. Tämä kehitys on ollut näkyvissä jo kolmattakymmentä vuotta. Se on ihan luonnollista koska uusliberalistisessa yövarjiavaltiossa kuten porvarit sitä kaunistellen kutsuvat tavalliselle kansalle sen osa valtiosta on väkivaltakoneiston terrori.

Vierailija
35/48 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen tuosta dronettaneet -sanasta, että katsokaa netistä, mikä on "slaughterdrone". Sen verran, että se on hyönteisen kokoinen kasvontunnistuksellA varustettu tekoälyinen laite, joka tappaa ihmisen lentämällä päin näköä ja räjäyträmällä samalla kolme grammaa räjähdettä. Aamulehdessä oli viime viikolla video aiheesta sellaisessa suomen tylevaisuutta 100 vuoden kuluttua käsittelevän pitkän artikkelin yhteydessä. Kertakaikkisen kammottava laite, joiden uhka tiedetään jo. Asiasta AL:n artikkelissa mainitsi suomalainenkin asiantuntija.

Vierailija
36/48 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo. Näin typerien kommentoijien kanssa nyt ei voi edes keskustella. Jos ei oikeasti tiedä, minkälainen hybridisota on verkossa tällä hetkellä menossa, niin ei tiedä.

Tai todennäköisesti tietää oikein hyvin, ja trollaa juuri siksi. Onneksi eduskunnalle voidaan antaa todelliset tiedot.

https://yle.fi/uutiset/3-9708753

Vierailija
37/48 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedustelulaki asettaisi kuitenkin tekemisille rajat ja säännöt, nyt niitä ei kertakaikkiaan ole olemassa. Eli valvonta olisi edes teoriassa mahdollista, toisin kuin nyt.

Jos tiedät laittomista kotietsinnöistä, miksi et tee valitusta? Kyllä poliisin toiminnalle on sillä alueella olemassa ihan selkeä valvonta.

Olet todella naiivi ja sinisilmäinen. Poliisilaki mahdollistaa täysin mielivaltaisen toiminnan. Muualla maailmassa lupa on anottava tuomiostuimelta ja on esitettävä sitä haettaessa näyttöä rikollisesta toiminnasta. Tuomioistuimet asettuvat järestään Suomessa poliisin puolelle. Poliisi sai oikeuden mukaan tehdä kotietsinnän asuntoon jopa vain sillä perusteella että tuossa asunnossa paloivat yöllä valot kun saman talon alakerrassa olevaan apteekkiin oli tehty murto. Tuo aivan puhdasta mielivaltaa ei mitään muuta.

Edesmennyt ihmisoikeusjuristi Matti Wuori ihmetteli suomalaisten uskoa tuomiosituimiin ja sanoi niihin luottavan niiden jotka eivät ole olleet niiden kanssa tekemisissä. Kannattaa lukea Wuoren kirja "Faustin uni" jossa selvitetään kuinka kaukana Suomi todellisuudessa on länsimaisesta oikeusvaltiosta. On äärimmäisen vaarallista että Suomen kaltaisessa maassa viranomaisille annettaisiin mielivaltaiset valtuudet vakoilla kansalaisia.

Sitten on vielä käytäntö. Suomalainen kielitaidoton poliisi ei kykene seuraamaan arabian, somalin, afganistanin heimoaluedin kielellä ym. käytyjä keskusteluja vaan se on ostettujen tulkkipalveluiden varassa.

Ei kyse ei ole mistään muusta kuin mielivaltaisista valtuuksista vakoilla tavallisia suomalaisia jotka kansasta erkaantunut poliittinen/taloudellinen eliitti on alkanut kokea vihollisena kuten entisaikojen aateliset. Tämä kehitys on ollut näkyvissä jo kolmattakymmentä vuotta. Se on ihan luonnollista koska uusliberalistisessa yövarjiavaltiossa kuten porvarit sitä kaunistellen kutsuvat tavalliselle kansalle sen osa valtiosta on väkivaltakoneiston terrori.

"Edesmennyt ihmisoikeusjuristi Matti Wuori ihmetteli...."

Matti Wuoren näkemys Suomesta:

"Wuoren ajatus kulkee seuraavasti. Talvisodan mobilisaation

jääminen päälle oli ymmärrettävää sodan jälkeisessä sotakorvausten

maksun, evakkojen asuttamisen, teollistamisen sekä maaltapaon olosuhteissa. Toisaalta se tuotti poliittisen kulttuurin ja yhteiskuntamentaliteetin, jota leimaa sulkeutuneisuus, maalaisuus, suvaitsevaisuus samankaltaisuudessa, vierauden pelko, holhous, umpimielisyys, lähiöiden luoma henkinen slummiutuminen ja vallan keskitys valtiokoneistolle. Tämä kieroon kasvu synnytti valtiovaltaa hännystelevän ja valehtelevan lehdistön, loi apurahakirjallisuuden, joka ei muutamaa menneisyyden loistavaa poikkeusta lukuunottamatta rikasta edes suomen kieltä, sekä vahvisti valtion ja kirkon epäpyhää liittoa, jossa kirkon tehtävänä on säilyttää pakanalliselta ajalta peräisin oleva samankaltaisuuden pakko yhteiskunnassa. Uskonpuhdistuskin oli Suomessa valtiollinen projekti. Näine hyvineen suomalaisten on vaikea tulla toimeen läntisen Euroopan moniarvoisissa ja erilaisuutta sallivissa yhteiskunnissa, ainakin vertailukohteena toimivassa Hollannissa.

Huoraako suomalainen älymystö?

Erityisen tuhoisasti valtiokeskeisyys on vaikuttanut älymystöön. Wuoren mukaan maassa ei ole lainkaan todellista älymystöä vaan ainoastaan “sivistyneistö, tai muodollinen lukeneisto, joka epäröimättä samaistuu valtioon ja julkiseen valtaan”. Älymystön liittoutumista vallanpitäjien kanssa Wuori kutsuu intellektuellien petokseksi, prostituutioksi, joka nimitys tosin loukkaa jälkimmäistä ammatikseen harjoittavia. Tarvitaan todellisia intellektuelleja, joita Wuori luonnehtii läheltä kirjoittaen jotenkin tutunomaisesti seuraavalla tavalla: “Todellinen intellektuelli ei sitoudu ideologioihin, vaan samaistuu ihmisyyteen, ihmisarvoon ja niihin kätkeytyviin, vielä käyttämättä oleviin mahdollisuuksiin"

https://netn.fi/sites/www.netn.fi/files/netn962-15.pdf

Vierailija
38/48 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliisi ITSE päättää onko tehty laittomuuksia vai ei. Myöskään minkäänlaisia rangaistuksia ei poliisille tule lain rikkomisesta.

Vierailija
39/48 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä säännöt on. Ja valvontaa ihan tarpeeksi.

Mitä valvontaa poliislla on? Suomi on ainoa maa teollisuusmaista missä poliisi voi tehdä kotietsinnän ilman KENENKÄÄN muun lupaa kuin poliisin itse keksimää. 

Vierailija
40/48 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mullakaan, mutta oikeus yksityisyyteen on.

Mieltymys yksityisyyteen on syy, miksei mulla ole somejakaan.

Ja lain tultua viranomaisilla ei olisi oikeutta valvoa sinua, elleivät he voisi osoittaa sinulla olevan terroristiyhteyksiä, rikollista toimintaa netissä tai vieraan vallan kanssa vakoilua tms.

VÄÄRIN!!! Poliisi saa uuden lain mukaan valvoa sinua jos edes teoriassa kukaan kenen kanssa olet missään tekemisissä koskaan voi olla terrosisti/vakoilija jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä