Nyt ne puuhaavat kiireellä TIEDUSTELULAKIA joka vie yksityisyytenme rippeetkin!
Ja tällä on muka niin kiire että ennen seuraavia vaaleja vielä pitäisi saada!
Se tarkoittaa sitten että kenen tahansa posti emailit ja puhelut ovat laillisesti valtionvirkamiesten käsissä!
Eli siinä menee se viimeinenkin itsenäisyyden ja jopa kotirauhan ripe!
Käytännössähän ne ovat jo tätä kähmintää tehneet kauan aikaa mutta nyt sitten yrittävät laillistaa urkinnan.
Herätkää suomalaiset taistelemaan tätä vastaan, sillä hulluus on siinä jo huipussaan. Koko maa viedään meiltä!
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedustelulaissahan nimenomaan säädellään, millä ehdoilla saa seurata. Nykyinen tilanne ilman lakia on paljon huonompi, koska tiedustelua ei voi laillisesti valvoa.
Ja verkossa toimii joka tapauksessa terroristit, rikolliset ja vieraat valtiot. Olisi hyvä saada sinne sekaan myös laillisesti valvotut viranomaiset.
Eihän niiden poliisien tekemistä nytkään kukaan valvo. Kotietsintöjä tehdään jatkuvasti laittomasti lman että kukaan joutuu vastuuseen
Laittomia kotietsintöjä?
Mihin?Rikollisjärjestöjen tiloihin/jäsenten koteihin?
Voi voi..Ei kannata tehdä jekkua jos pää ei kestä kakkua.
Ei etsintöjä tehdä tavallisten ihmisten koteihin turhaan, eikä ketään kiinnosta perusjampan sähköpostit yms.
Kotietsintöjä kyllä tehdään ihan tavallisten ihmisten koteihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta useimmilla ei ole kuulemma mitään salattavaa.
Ei siitä ole kysymys. Kun kerron kaverilleni, että askartelin juuri uuden joulukoristeen niin haluan, että vain kaverini kuulee sen. Ylimääräinen stalkkeri on creepy. Ajatus, että joku seuraa on itsessään karmaisevaa. Minä päätän kenelle kerron, minä päätän mitä kerron, minulla on valta, minulla on yksityisyys, minä olen suojassa, minä olen kotonani turvassa. (siis niin pitäisi olla...) Ei niin, että minä ja ai niin, ne kaikki tylsistyneet stalkkaajat.
On se törkeää yksityisyyden loukkaamista, jos poliisi tms. alkaisi vaikka laajamittaisesti ja summittaisesti availemaan sähköposteja jne. tai tarkkailemaan muuta viestiliikennettä, ilman mitään syytä, esim ilman epäilystä rikokseen.
Millainen olo siitä tulee; sitä on vaikea kuvata, mutta jotenkin sellainen suuttumus oman päätäntävallan ja suvereniteetin menetystä kohtaan, että olisi ikään kuin joku, joka yrittää ottaa päätäntävallan kaikkein omimmasta, eli ajatuksista ja vapaudesta ilmaista niitä. Se on vaan jotenkin niin absurdia, että ihmisten ajattelua yritetään kahlita ja siihen sekaannutaan, etenkin, jos ei loukkaa ketään.
Uusi laki ei anna tuohon mitään lupaa, päin vastoin, joten turha on lakia vastustaa. Jos poliisi tekisi noin laista huolimatta, hän voisi tehdä noin vielä helpommin nyt ilman lakia.
Paitsi että laki antaa luvan tuohon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt taistellaan prkl! Tänne ette prkl tule! Koti on se viimeinen linnakkeemme!
Eli kotiisi saa mielihyvin tulla islamistiterroristi ja venäläinen hakkeri, mutta jos suomalainen poliisi haluaisi suojella sinua noilta, niin sitten taistellaan?
Salli mun nauraa :D
Poliisia ei kiinnosta muu kuin kotiäitien vihapuheet
No joo. Näin typerien kommentoijien kanssa nyt ei voi edes keskustella. Jos ei oikeasti tiedä, minkälainen hybridisota on verkossa tällä hetkellä menossa, niin ei tiedä.
Tai todennäköisesti tietää oikein hyvin, ja trollaa juuri siksi. Onneksi eduskunnalle voidaan antaa todelliset tiedot.
No se on jo alkanut. Poliisi rupeaa vainoamaan ihmisiä mielipiteiden perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta useimmilla ei ole kuulemma mitään salattavaa.
Ei siitä ole kysymys. Kun kerron kaverilleni, että askartelin juuri uuden joulukoristeen niin haluan, että vain kaverini kuulee sen. Ylimääräinen stalkkeri on creepy. Ajatus, että joku seuraa on itsessään karmaisevaa. Minä päätän kenelle kerron, minä päätän mitä kerron, minulla on valta, minulla on yksityisyys, minä olen suojassa, minä olen kotonani turvassa. (siis niin pitäisi olla...) Ei niin, että minä ja ai niin, ne kaikki tylsistyneet stalkkaajat.
On se törkeää yksityisyyden loukkaamista, jos poliisi tms. alkaisi vaikka laajamittaisesti ja summittaisesti availemaan sähköposteja jne. tai tarkkailemaan muuta viestiliikennettä, ilman mitään syytä, esim ilman epäilystä rikokseen.
Millainen olo siitä tulee; sitä on vaikea kuvata, mutta jotenkin sellainen suuttumus oman päätäntävallan ja suvereniteetin menetystä kohtaan, että olisi ikään kuin joku, joka yrittää ottaa päätäntävallan kaikkein omimmasta, eli ajatuksista ja vapaudesta ilmaista niitä. Se on vaan jotenkin niin absurdia, että ihmisten ajattelua yritetään kahlita ja siihen sekaannutaan, etenkin, jos ei loukkaa ketään.
Uusi laki ei anna tuohon mitään lupaa, päin vastoin, joten turha on lakia vastustaa. Jos poliisi tekisi noin laista huolimatta, hän voisi tehdä noin vielä helpommin nyt ilman lakia.
Poliisilla on oikeus vakoilla kaikkea ulkomailta tulevaa liikennettä. Eli käytännössä kaikkea liikennettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt taistellaan prkl! Tänne ette prkl tule! Koti on se viimeinen linnakkeemme!
Eli kotiisi saa mielihyvin tulla islamistiterroristi ja venäläinen hakkeri, mutta jos suomalainen poliisi haluaisi suojella sinua noilta, niin sitten taistellaan?
Salli mun nauraa :D
Poliisia ei kiinnosta muu kuin kotiäitien vihapuheet
No joo. Näin typerien kommentoijien kanssa nyt ei voi edes keskustella. Jos ei oikeasti tiedä, minkälainen hybridisota on verkossa tällä hetkellä menossa, niin ei tiedä.
Tai todennäköisesti tietää oikein hyvin, ja trollaa juuri siksi. Onneksi eduskunnalle voidaan antaa todelliset tiedot.
Hyvä esimerkki siitä että Suomessa ei ole edes nyt sananvapautta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedustelulaissahan nimenomaan säädellään, millä ehdoilla saa seurata. Nykyinen tilanne ilman lakia on paljon huonompi, koska tiedustelua ei voi laillisesti valvoa.
Ja verkossa toimii joka tapauksessa terroristit, rikolliset ja vieraat valtiot. Olisi hyvä saada sinne sekaan myös laillisesti valvotut viranomaiset.
Eihän niiden poliisien tekemistä nytkään kukaan valvo. Kotietsintöjä tehdään jatkuvasti laittomasti lman että kukaan joutuu vastuuseen
Tiedustelulaki asettaisi kuitenkin tekemisille rajat ja säännöt, nyt niitä ei kertakaikkiaan ole olemassa. Eli valvonta olisi edes teoriassa mahdollista, toisin kuin nyt.
Jos tiedät laittomista kotietsinnöistä, miksi et tee valitusta? Kyllä poliisin toiminnalle on sillä alueella olemassa ihan selkeä valvonta.
Poliisi valvoo itseään. Sille ei ole mitään valvontaa.
Suomen poliisi on se jolta ihmisiä pitää suojella