Vuonna 2018 syntyy taas enemmän vauvoja! Ihanaa! :)
Lähipiirissä on TODELLA paljon raskaanaolevia! Lisäksi paljon puolituttuja raskaana ja ihan ulkona ja kaupoilla kulkiessa (pk-seudulla) näkynyt aivan erityisen paljon raskaanaolevia naisia. Ja ihan suomalaisia kaikki. Ihanaa :)
Kommentit (22)
Raukat miehelle jalkoja avaavat, alistuvat panopuut. Toivottavasti saatte vain poikia että saatte miehenne edes pidettyä.
No hyvä! Syntyminen on iloinen asia ja vauvat on todella onnellinen asia. Iloa ei tästä maasta puutu! Hyvä jos porukka lisääntyy, koska se kertoo siitä, että muutenkin on asiat parempaan päin. Itse aion myös lisääntyä tulevaisuudessa. Haluaisin kaksi vauvaa synnyttää.
Vierailija kirjoitti:
Raukat miehelle jalkoja avaavat, alistuvat panopuut. Toivottavasti saatte vain poikia että saatte miehenne edes pidettyä.
Kuulostat surulliselta tapaukselta.
Vierailija kirjoitti:
No hyvä! Syntyminen on iloinen asia ja vauvat on todella onnellinen asia. Iloa ei tästä maasta puutu! Hyvä jos porukka lisääntyy, koska se kertoo siitä, että muutenkin on asiat parempaan päin. Itse aion myös lisääntyä tulevaisuudessa. Haluaisin kaksi vauvaa synnyttää.
Älä hanki lapsia, älä pilaa elämääsi.
Olen huomannut tismalleen saman, ja pk-seudulla asustelen minäkin!
Käy sääliksi periaatteessa kaikkia muita äitejä paitsi Jenni Haukiota. Heillä on hyvät hoitajat ja rahaa paljon. Hyvät lähtökohdat lapselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä hanki lapsia, älä pilaa elämääsi.
Todellakin hankin jos luoja vaan suo. Minä haluan lapsia ja olen siitä aivan 100% varma. Elämäni on pilalla jos en lapsia koskaan saa!
Ihanaa kun maailma ylikansoittuu ja teidän lapsilla ja lastenlapsilla tulee olemaan tällä planeetalla kusiset olot.. IHANAA <3 <3 <3
Ihanaa olisi jos lapsia adoptoitaisiin enemmän kurjista oloista.
Ihminen joka ei pidä eläimistä tai lapsista on aina outo tapaus. Jotain täytyy vähän olla korvien välissä pielessä jos ei tippaakaan eläimistä tai vauvoista pidä.
Mä tuun niin kateelliseksi aina tuttujen ultrakuvista. Itse en lapsia pysty saamaan kun anoreksialla aikoinaan kehoni pilasin. Olen kateellinen ja katkera.
Ottiko jotkut tämän aloituksen oikeasti tosissaan?
Vauvat on ihana asia. Itse en lapsia tee, koska olen niin rauhaa rakastava ihminen, ettei lapset mun kanssani edes viihtyisi! Silti tykkään tosi paljon lapsista ja olen iloinen tuttavien vauvauutisista❤️
Vierailija kirjoitti:
No ihan totta se onkin. Voi yhyy kun tapahtuu jotain iloistakin joskus!! Vauvan synnyttäminen on ihana asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihan totta se onkin. Voi yhyy kun tapahtuu jotain iloistakin joskus!! Vauvan synnyttäminen on ihana asia.
Älä puhu jaskaa, kipeetä se tekee ja vielä senkin jälkeen.
Niin? Synnytystalkoot julistettiin joten ihmekös tuo. Kohta tulee myös uusi vuosi ja sillon saa todella moni alkunsa.