Mitä tuliaiseksi intialaiselle työkaverille?
Kysymys otsikossa eli mitä vien Suomesta tuliaiseksi intialaiselle työkaverille? Työkaveri ja hänen vaimonsa ovat hinduja: mies syö joskus kanaa ja kalaa, mutta vaimo on tiukasti kasvisyöjä. Olen puheista ymmärtänyt, että he suunnittelevat minulle jotain ruokalahjaa. Mitä minä voisin viedä heille lahjaksi? Ei mitään liian suurta ja painavaa, kun sen pitää mahtua matkatavaroihin tai sitten hankittavissa Helsingin lentokentältä.
Kommentit (32)
Lentokentältä saa hillopaketteja, sellainen voisi olla kiva. Ja jos on tilaa, osta pussillinen korvapuusteja ja paketti piparkakkuja, varmista vaan että lehmän voi käy. Karkit ovat hyvä idea, marmeladit ja eksotiikkana Mariannet ja ehkä Dumlet tms. Joulukoristeet ovat taatusti eksoottisia vaikka eivät juuri omaan makuun olisikaan. Joku maisemakirja.
En suosittelisi Amerikkalaisiin vetoavaa puukäsityökamaa, se saattaa tuntua liian köyhäilevältä kulttuurissa jossa suurin osa maata on hyvin köyhää.
Mä veisin varmaan tylsästi jonkun "Suomi 100" kuvakirjan enkä lähtisi arpomaan elintarvikkeiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vessapaperia.
Älä trollaa. Kokisivat varmaan loukkauksena.
Vierailija kirjoitti:
Kilo salmiakkia
Multa intialainen joka oli saanut salmiakkia lahjaksi, kysyi että onko tämä varmasti tarkoitettu ihmisten syötäväksi. Ei suostunut syömään.
Kirja Suomesta. Kalevala, jokin laulukirja, jossa nuotit, kauniita maisemia Suomesta, Muumi-kirja jne.
Joku kaunis Pentikin tai Marimekon astia tai sisustusesine, esim. joku kivan värinen mariskooli ja suklaata/karkkia tms.
Pizza Enricon cd.