Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tuliaiseksi intialaiselle työkaverille?

Vierailija
11.12.2017 |

Kysymys otsikossa eli mitä vien Suomesta tuliaiseksi intialaiselle työkaverille? Työkaveri ja hänen vaimonsa ovat hinduja: mies syö joskus kanaa ja kalaa, mutta vaimo on tiukasti kasvisyöjä. Olen puheista ymmärtänyt, että he suunnittelevat minulle jotain ruokalahjaa. Mitä minä voisin viedä heille lahjaksi? Ei mitään liian suurta ja painavaa, kun sen pitää mahtua matkatavaroihin tai sitten hankittavissa Helsingin lentokentältä.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizza Enricon cd.

Vierailija
22/32 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizza Enricon cd.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizza Enricon cd.

Vierailija
24/32 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokentältä saa hillopaketteja, sellainen voisi olla kiva. Ja jos on tilaa, osta pussillinen korvapuusteja ja paketti piparkakkuja, varmista vaan että lehmän voi käy. Karkit ovat hyvä idea, marmeladit ja eksotiikkana Mariannet ja ehkä Dumlet tms. Joulukoristeet ovat taatusti eksoottisia vaikka eivät juuri omaan makuun olisikaan. Joku maisemakirja. 

En suosittelisi Amerikkalaisiin vetoavaa puukäsityökamaa, se saattaa tuntua liian köyhäilevältä kulttuurissa jossa suurin osa maata on hyvin köyhää. 

Vierailija
25/32 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mämmiä

Vierailija
26/32 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veisin varmaan tylsästi jonkun "Suomi 100" kuvakirjan enkä lähtisi arpomaan elintarvikkeiden kanssa. 

Vierailija
27/32 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilo salmiakkia

Vierailija
28/32 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vessapaperia.

Älä trollaa. Kokisivat varmaan loukkauksena.

Vierailija
29/32 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilo salmiakkia

Multa intialainen joka oli saanut salmiakkia lahjaksi, kysyi että onko tämä varmasti tarkoitettu ihmisten syötäväksi. Ei suostunut syömään.

Vierailija
30/32 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirja Suomesta. Kalevala, jokin laulukirja, jossa nuotit, kauniita maisemia Suomesta, Muumi-kirja jne.

Vierailija
31/32 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkahilloa

Vierailija
32/32 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kaunis Pentikin tai Marimekon astia tai sisustusesine, esim. joku kivan värinen mariskooli ja suklaata/karkkia tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän