PITKÄ suhde päätöksessä, taas SINKKUNA!
Pitkäaikainen miesystäväni Jari-Matti osoittautui narsistiksi ja hänen Espoon 80-luvun "hieno" omakotitalonsa oli oikeasti ihan keskinkertainen luukku. Jari-Matti ei osannut olla romanttinen ja naisen huomioon ottava, suurin osa ajasta päivässä hän oli töissä ja iltaisin vetäytyi omiin oloihinsa kokoamaan pienoismalleja.
Ystävättäreni ovat samaa mieltä narsistidiagnoosista ja olen hakemassa häätöä ja lähestymiskieltoa Jari-Matille hänen Espoon kodistaan.
Jouduin hakemaan turvaa sekä tunnesidettä Bicky Royal-mieheltä, jolle itkin Jari-Matin kylmää kohtelua, ja hän auttoi minua paperisodassa narsistista Jari-Mattia vastaan.
Nyt: olen taas SINKKU! Viikonloppuna vietämme tyttöjen iltaa Bicky Royal-miehen ja MC Penetratorsin kerhotiloissa ja SINÄ UUSI MIESKOKELAS voisit tulla aamulla hakemaan meidän sieltä.
Haetaan Tenho Junior, Muhamed, Mauri, Tenho Senior ja Tsin Kin Sushi isiltään (ovat kaikki samanaikaisesti koevapaudessa) ja voidaan mennä sitten aluksi meidän Espoon kotiin. Jari-Matti muuttaa perjantaina Kontulaan yksiöön.
Kommentit (7)
Mu....mu...mutta kun minä kulta olen tehnyt niitä ylitöitä vain meidän yhteisen tulevaisuuden eteen ja se sinun Gambian matka kävi yllättävän kalliiksi. Matkatoimistosta sanoivat ettei saada edes palautuksia käyttämättä jääneiltä päiviltä kun ei ollut erikseen keskeytysturvaa vakuutuksissa :( Minun mokahan se oli kun säästin siinä kohtaa mutta kun ne Tenhojen, Muhammedin ja maurin jäkisharkat käyvät niin kalliiksi ja tietysti Tsin Kin Sushin erityisleikkikoulu niin en todellakaan tarkoittanut mokata, rahaa vain ei ollut :( Ymmärräthän sinä kulta edes tämän!
Olisit parantanut Jari-Matin rakkaudella, olet aika säälimätön....
Jari-Matti kirjoitti:
Mu....mu...mutta kun minä kulta olen tehnyt niitä ylitöitä vain meidän yhteisen tulevaisuuden eteen ja se sinun Gambian matka kävi yllättävän kalliiksi. Matkatoimistosta sanoivat ettei saada edes palautuksia käyttämättä jääneiltä päiviltä kun ei ollut erikseen keskeytysturvaa vakuutuksissa :( Minun mokahan se oli kun säästin siinä kohtaa mutta kun ne Tenhojen, Muhammedin ja maurin jäkisharkat käyvät niin kalliiksi ja tietysti Tsin Kin Sushin erityisleikkikoulu niin en todellakaan tarkoittanut mokata, rahaa vain ei ollut :( Ymmärräthän sinä kulta edes tämän!
Kuule Jari-Matti ihan vinkkinä seuraavaan suhteeseen, että lapset on mulle aina ykkösenä ja jos heidän elämään menee rahaa niin SITTEN VAIKKA LAINALLA! MUN LAPSILLA ON HAASTEITA OPPIMISESSA JA NE TARVITSEE PARASTA OPETUSTA! Luulis sun insinöörinä tajuavan!
Olisit voinut ottaa lainaa taloasi vastaan, mutta et ottanut. Ja ne säästöt, sun MAINOSTAMAT säästöt oli TODELLA SURKEAT! Meillä on viisilapsinen perhe ja sä kyllä tiedät, että rahaa kuluu!
Me ollaan tyttöjen kanssa ihan puhki lapsilaumojemme kanssa ja todellakin jos Gambiasta pitää päästä helikopterilla Viroon paria päivää ennen loman loppua, niin hei: MEHÄN TEHDÄÄN SE! Ja se taksilasku Virosta Espooseen, no se on ihan sun oma ongelmas. Meillä oli hauskaa ja oikeus siihen!
Ihan turha itkeä nyt jälkikäteen, sulla oli mahdollisuus ja mokasit sen...SIKA!
Linda37v kirjoitti:
Jari-Matti kirjoitti:
Kuule Jari-Matti ihan vinkkinä seuraavaan suhteeseen, että lapset on mulle aina ykkösenä ja jos heidän elämään menee rahaa niin SITTEN VAIKKA LAINALLA! MUN LAPSILLA ON HAASTEITA OPPIMISESSA JA NE TARVITSEE PARASTA OPETUSTA! Luulis sun insinöörinä tajuavan!
Olisit voinut ottaa lainaa taloasi vastaan, mutta et ottanut. Ja ne säästöt, sun MAINOSTAMAT säästöt oli TODELLA SURKEAT! Meillä on viisilapsinen perhe ja sä kyllä tiedät, että rahaa kuluu!
Me ollaan tyttöjen kanssa ihan puhki lapsilaumojemme kanssa ja todellakin jos Gambiasta pitää päästä helikopterilla Viroon paria päivää ennen loman loppua, niin hei: MEHÄN TEHDÄÄN SE! Ja se taksilasku Virosta Espooseen, no se on ihan sun oma ongelmas. Meillä oli hauskaa ja oikeus siihen!
Ihan turha itkeä nyt jälkikäteen, sulla oli mahdollisuus ja mokasit sen...SIKA!
Kyllähän minä ymmärrän ja olen niihin opiskeluihin laittanutkin rahaa mutta kun ne yksityisopettajat tosiaan käyvät kalliiksi. Viime syksynä sedältä saamani perinnöt kuluivat yhdessä hujauksessa. Niin nopeasti etten millään osannut varautua ja sitten kun tuli se matkahässäkkä niin eihän sitä nyt niin nopeaan saa lainapäätöstä, santarderiltakin sanoivat että menee viikko vähintään niin en vaan siihen hätään nopeasti saanut asioita kuntoon.
Kyllä minä yritin kulta täällä koko ajan järjestää asioita ja kun viimein sitten sain edulliset paluulennot minulle kerrottiinkin että olitte jo minun luottokortilla ottaneet sen helikopterikyydin. Se sattui pahaan saumaan kun samaan aikaan tuli vielä kallis lasku autokorjaamolta :( Nyt minulla on tullut niitä perintätoimistojen kirjeitä ja luottokorttikin peruttu, hirveän hankala järjestää näitä uuden asunnon asioita kun ei ole luottotietoja enää :(
Ymmärränhän minä että loppuviimein vika on varmaan minussa. Nämä on nyt vaan olleet niin raskaita iskuja taloudellisesti ja muutenkin että olisi kiva kuulla edes joku ystävällinen sana, olihan meillä kuitenkin hyvätkin aikamme ja niitä muistellen minä nyt jaksankin, muuten varmaan olisin jo mennyt hirteen kun ei kukaan rakasta, välitä tai tue näinä vaikeina aikoina :(
Juuri narsistista eronneena Jari-Matti kuulostaa kyllä niin tyypilliseltä narsisti-hyväksikäyttäjältä. Jari-Matti ihan itsesi vuoksi toivon että hakeudut hoitoon, niin voit ehkä vuosien terapian jälkeen harkita taas seurustelua.
Maailma on täynnä parempia miehiä! Ps. voisitko antaa minullekin Bicky Royal-miehen numeroa? Tosi suloisen kuuloinen mussukka.
Vierailija kirjoitti:
Juuri narsistista eronneena Jari-Matti kuulostaa kyllä niin tyypilliseltä narsisti-hyväksikäyttäjältä. Jari-Matti ihan itsesi vuoksi toivon että hakeudut hoitoon, niin voit ehkä vuosien terapian jälkeen harkita taas seurustelua.
Maailma on täynnä parempia miehiä! Ps. voisitko antaa minullekin Bicky Royal-miehen numeroa? Tosi suloisen kuuloinen mussukka.
Mä voisin myöskin tarvita tämän Bickyn numeroa ;) Siinä sitä vaikuttaisi olevan jämäkkä ja sanojensa mittainen mies, toisin kuin tällaiset kusihousu narsistit!
Jätä äkkiä se SIKA! Henkinen väkivalta saa nyt loppua SAATANA!!!!!!!1