Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet lopettaa yhtäkkiä yhteydenpidon, ns. ghostaa!?

Vierailija
11.12.2017 |

Miksi sinulla ei ole selkärankaa sanoa suoraan, että ei tästä tuu nyt mitään, en ole kiinnostunut, en halua enää tavata jne.? Millainen ihminen katkaisee yhtäkkiä kaikki välit toiseen ihmiseen mitään sanomatta? Tapailua voi olla takana jo useita kuukausia, joten luulisi, että siinä ajassa tapailukumppani on edes vähän tärkeä? Onko tällainen ihminen oikeasti niin tunneköyhä, miksi edes haluaa tapailla ketään!?

Kommentit (134)

121/134 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö naiset tee niin koskaan?

Tuossa on kyllä vinha perä!  Minä uskoisin että miehillä ghoustaaminen on opittu tapa! Mikään ei ole typerämpää käytöstä kuin ghoustata. Mitä kuunnellut niin kyllä kaikki kanssaveljeni ovat joutuneet sen kohteeksi. Se mitä itse kokee välityy sitten jatkossa, naiset ghoustaavat niin miehetkin rupeavat sitä tekemään.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
122/134 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli niin löysä piirakka etten nauttinut..en kuitenkaan halunnut enenpää loukata

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/134 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaa pitää varalla. Tiedän, koska minulle on tehty noin. Myöhemmin ovat ottaneet yhteyttä. Siinä vaiheessa itseäni ei enää ole kiinnostanut (taitaa olla monilla muillakin näin).

Osaavat tämän naisetkin. Tavattiin naisen kanssa pari kertaa, sen jälkeen häntä ei enää kiinnostanut tavata. Kun lakkasin ottamasta yhteyttä, hän lähetti viestin: voisitko soitella? Soitin, jolloin hän antoi ymmärtää, ettei häneltä edelleenkään löydy aikaa tavata. Vain se sopi, että olisin soitellut hänelle (häntä itseään ei kiinnostanut soittaa minulle).

Vierailija
124/134 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai tietää sun villeistä vuosista.

Vierailija
125/134 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ghostannut, koska tuntuu ettei minuun edes haluta tutustua. Tykkäyksiä tulee, mutta keskustelu on hyvin hidasta tai olematonta. Aina saa olla vetovastuussa. Välillä keskustelen itseni kanssa, ihan vitsillä :). Jos ei päivän tai kahden sisään voi laittaa viestiä niin kyllä minä koen sen niin ettei mitään syvempää ala syntymään, koska jos olet oikeasti etsimässä suhdetta niin odotan jonkinlaista panostusta myös toiselta osapuolelta. Kellään ei ole niin kiire etteikö voisi päivän tai kahden sisään viestiä laittaa. Itselläni on myös parempaa tekemistä kuin olla pelkkä vaihtoehto.

M30

Vierailija
126/134 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ghostaaminen tuntuu pahalta. Sitä jää ihmettelemään, mitä tapahtui, missä vika, teinkö jotain, onko toisella vain kiireitä ja ottaako jossain välissä yhteyttä.. jne. Jättää paljon kysymysmerkkejä. Toisaalta, eihän sitä kiva ois kuulla päin naamaakaan, että tämä juttu ois ohi nyt ja ettet olekaan sopiva mulle. Silti se olisi selkeämpi lopetus, ghostaamisessa sitä jää helposti roikkumaan. Sitä todella odottaa sitä viestiä ja yhteydenottoa siltä toiselta, mitä ei ikinä enää tule :(

N39

Vierailija
127/134 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkosen antaminen muuttaa ghostaamisen rakkaudeksi

Vierailija
128/134 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ghostannut useita miehiä tässä deittailu-urani aikana, ja muutamat miehet ovat puolestaan ghostanneet minut.

Kaipa se ghostaaminen vaan kuuluu nykypäivän deittailuun, vaikka ikävältä tuntuukin. Vaikea minun on kuitenkaan suuttua ghostaajille, koska harrastan ghostaamista itsekin.

N32

Vierailija
129/134 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaa pitää varalla. Tiedän, koska minulle on tehty noin. Myöhemmin ovat ottaneet yhteyttä. Siinä vaiheessa itseäni ei enää ole kiinnostanut (taitaa olla monilla muillakin näin).

Varalla!? Siis meneekö joku idiootti vielä jatkamaan jotain, jos toinen on esim. kuukauden ihan hiljaa eikä vastaa enää mihinkään!? Itse ainakin loukkaannun tuollaisesta ihan mielettömästi enkä todellakaan haluaisi enää tavata tuollaista ihmistä tai pitää tähän jotain yhteyttä.

Kaikki naiset, kun on sopiva jännä mies kiikarissa.

Vierailija
130/134 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varalla!? Siis meneekö joku idiootti vielä jatkamaan jotain, jos toinen on esim. kuukauden ihan hiljaa eikä vastaa enää mihinkään!? Itse ainakin loukkaannun tuollaisesta ihan mielettömästi enkä todellakaan haluaisi enää tavata tuollaista ihmistä tai pitää tähän jotain yhteyttä.

Pitää keksiä joku hyvä selitys. Sanoa, että joutui sairaalaan kahdeksi kuukaudeksi tai että puhelin hajosi ja vasta nyt ostin uuden.

Vierailija
131/134 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilta opittu taito.

Joo, ghoustaaminen kostetaan.

Vierailija
132/134 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
133/134 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopa 50v ikää olevat miehet toimivat noin. Kokemus itselläkin tuollaisesta, kiitti vaan, Juha. Kuukauden viestit ja puhelut, mukava hiljaisen oloinen mies.Tapailtiin 2kk.. Taito koukuttaa kivoilla runoilla ja kuvilla.

Lopputulos tapailuitten jälkeen täysi hiljaisuus.

Mikä on miehen elämässä mennyt noin pieleen, kun noin tekee. Ja kertoi vielä olevansa työpaikkansa sovitteleva henkilö.

En tähän kuole tai edes haavoitu, mutta ketjun luettuani alkoi ällöttää kaikki miehet. Ilmeisesti tunne-elämä empatiakyvyn osalta jäänyt matelijan tasolle.

Minut ghostasi kuusikymppinen mies. Itse olen nelikymppinen. Kyllä kaikenikäiset miehet osaa, ei vaan nuoremmat.

Vierailija
134/134 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, että naiset saa tehdä tuota ihan huoletta ja se on ok, mutta kun mies tekee niin ULIULIULIULIULIULIULIULIULIULIULIULIULIULIULIULI??!