Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet lopettaa yhtäkkiä yhteydenpidon, ns. ghostaa!?

Vierailija
11.12.2017 |

Miksi sinulla ei ole selkärankaa sanoa suoraan, että ei tästä tuu nyt mitään, en ole kiinnostunut, en halua enää tavata jne.? Millainen ihminen katkaisee yhtäkkiä kaikki välit toiseen ihmiseen mitään sanomatta? Tapailua voi olla takana jo useita kuukausia, joten luulisi, että siinä ajassa tapailukumppani on edes vähän tärkeä? Onko tällainen ihminen oikeasti niin tunneköyhä, miksi edes haluaa tapailla ketään!?

Kommentit (134)

Vierailija
41/134 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim.

"Tajusin sinun panneen jokaisen kaverimiehesi kanssa ja asia ällöttää minua. Olet muuten jakanut muutenkin itseäsi holtittomasti. Olisin jättänyt sinut heti jos olisin tiennyt.".

Kerro tämä, niin #metoo & putka odottaa!

Mitä ihmettä sinä selität? Oletko useinkin puhunut naisille tuolla tavalla, kun tiedät, että siitä joutuu putkaan? Tämä ei nyt mitenkään liity aloitukseen. 

Asiaa ei tarvitse kokeilla tietääkseen.

Vierailija
42/134 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen voi pitkänkin tapailun (huom TAPAILU, ei seurustelu!) jälkeen alkaa yhtäkkiä tuntua ällöttävältä. Monet bi-miehet kokevat juuri näin. Silloin mennään turvallisesti miesten pariin. Ei siitä ruveta erikseen viestittelemään, vaan ghostataan.

Kuulostaa erikoiselta, mikä siinä naisessa alkaa noin yhtäkkiä ällöttämään, en ole aikaisemmin tällaisesta ilmiöstä kuullut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/134 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunneköyhä on väärä sana. Ehkä enemmänkin hienotunteisuus. Ei haluta töksäyttää päin naamaa, että et muuten kiinnosta, painu v****n. Mielummin ollaan hiljaa, ja kyllä siitä pitäisi jopa lähes täysipäisen ja osittaisen tunnevammaisen psykootin tajuavan, että ei kiinnosta. 

Vierailija
44/134 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole mies, mutta eikö se aja ihan saman asian, jos vain lopettaa sen yhteydenpidon? Eikö siinä vaiheessa ole ihan selvää, että toinen ei halua enää tavata? Sattuu se silti ihan samalla tavalla. Ainakin minuun. Miksi tarvitsisin jonkun erillisen pakkiviestin? 

Varmaan kyse onkin siitä, että pakkiviestin jälkeen ei enää tarvitse odotella yhteydenottoja eikä mitään muutakaan. Tietää heti, että se juttu oli siinä. Ghostaamisessa jää joksikin aikaa epävarmuuteen. 

Minä valitsen mieluummin sen epävarmuuden kuin ne tylyt pakit. Ehkä olen omituinen, kun haluan itse tajuta sen, että toista ei kiinnosta kuin kuulla, että "hei, kerron sinulle nyt, kun et näköjään muuten ymmärrä". 

Minä en pidä epävarmuudesta. Esim jos on jo suunniteltu vaikka yhteistä uudenvuodenaattoa ja toinen lakkaa vastaamasta viesteihin, niin musta olisi ihan kiva tietää, onko uusivuosi vielä voimassa vai alanko kiireesti järjestämään itselleni jotain muuta uudenvuodenaatoksi. 

No tuo nyt on sitten eri asia, jos on luvattu jotain. Luulin, että nyt puhutaan pelkästään siitä, ettei kiinnosta. 

Minusta kyse ei ole vain lupauksista vaan ihan siitä, että on alustavasti puhuttu mahdollisuudesta viettää uusi vuosi yhdessä. Mulla on kyllä ollut kavereitakin, jotka ovat harrastaneet samaa eli siinä vaiheessa, kun pitäisi alkaa jo varmistelemaan asiaa, katoavat kuin pieru Saharaan. Nykyisin teen omat suunnitelmani itse ja jos toisesta ei ole kuulunut siihen mennessä, kun alan suunnitelmaani toteuttamaan, niin se on sitten voi voi, jos yks kaks ilmoittavatkin jotain itsestään. 

Eikö tuo nyt ole ihan normaali tapa, jos toisesta ei kuulu mitään, kun pitäisi asia varmistaa? Ei minulle ainakaan ole tullut mieleenikään, että minun pitäisi jättää muut suunnitelmat tekemättä, jos siitä yhdestä ei kuulukaan mitään. Ja jos taas itse olen jotain alustavasti jonkun kanssa suunnitellut, mutta mitään ei ole lyöty lukkoon, ei tulisi mieleenikään suuttua, jos toinen ehti jo suunnitella jotain muuta, jos itse en ajoissa vastannut. 

Minä en kyllä muista kovinkaan monta tapausta, että ollaan ihan vakavasti suunniteltu jotain ja sitten toinen osapuoli tekee oharit eikä vastaa. Johtuisikohan siitä, etten suhtaudu niihin suunnitelmiin kovin vakavasti ennen kuin ne on oikeasti sovittu. Joku "uutena vuotena olen yleensä ollut paikassa x, oletko sinä koskaan ollut siellä", ei vielä ole mikään lupaus. 

Vierailija
45/134 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#metoo

Seuraavasta Ghostaamisesta rikosilmoitus raiskauksesta? Kuitenkin kyseessä henkistä väkivaltaa!

Tuo pitää sitten ennakoida ajoissa, koska lääkärintutkimuksessa olis hyvä löytyä raiskaajan siemennestettä emättimestä ja väkivaltaisen yhdynnän merkkejä.

Ei sellainen ole tarpeen feministien maailmassa. Johan yksi mies ehdittiin tuomita 28 vuodeksi vankilaan, koska nainen näki unta että kyseinen mies raiskasi hänet.

https://i.redd.it/1l8cdk1v93301.jpg .

No siinähän on taas lähteet kohdallaan. Voi hyvä luoja! 

Pitääkö kaikki vääntää rautalangasta, eikö teillä naisilla ole minkäälaista kykyä etsiä itse uutista?

Tässä uutinen:

http://www.dailymail.co.uk/news/article-3363227/New-trial-ordered-Denve…

Niin. Edelleen lähteet kohdallaan. Daily Mail, tapahtunut 30 vuotta sitten ja tapahtui amerikassa. 

Vierailija
46/134 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffasin syyskuussa yhden miehen ja sen jälkeen viestiteltiin jonkin verran, kunnes mies katosi hiljaisuuteen. Nyt pari päivää sitten laittoi viestiä. En vastannut mitään, mutta kun lähetti uudemman kerran, sanoin vain, että en ole enää kiinnostunut. Hyvät jatkot sinulle. 

Vierailija
47/134 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailun yhtä miestä kolme kuukautta, kunnes ei vastannut viestiin enää. Laitoin uuden, ja antoi ymmärtää että haluaa nähdä. Ehdottikin myöhemmin itse tapaamista, vaikka oikeasti sillä ei ollut aikomustakaan nähdä enää, koska jätti taas vastaamatta. Todella loukkaavaa, ja itselle tulee niin arvoton olo. Mulle olisi riittänyt jos mies olisi vain sanonut, että ei enää halua tavata, olisin voinut siirtyä eteenpäin ja päästä helpommin pettymyksestä yli. Ei tulisi edes mieleen tehdä kenellekään noin.

Samoja tarinoita kuulee kavereilta ja toki itselle käynyt näin aiemmin myös. Itse asiassa ghostaaminen tuntuu ennemmin olevan sääntö kuin poikkeus. Ja tapailemani miehet ovat olleet noin 30-40-vuotiaita, akateemisia, kaikin puolen järkevän oloisia ihmisiä, joilla sitten empaattisuus ja kyky ottaa toista ihmistä huomioon on aivan nollassa. Jotenkin joskus kuvittelin, että tämä olisi vain renttujen juttu, mutta ei.

Vierailija
48/134 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffasin syyskuussa yhden miehen ja sen jälkeen viestiteltiin jonkin verran, kunnes mies katosi hiljaisuuteen. Nyt pari päivää sitten laittoi viestiä. En vastannut mitään, mutta kun lähetti uudemman kerran, sanoin vain, että en ole enää kiinnostunut. Hyvät jatkot sinulle. 

En oikein ymmärrä, mitä tässä on pahaa. Ainahan sanotaan, että jos olet jostakusta kiinnostunut, pitää muut viestittelyt lopettaa. Mutta kuitenkin se viestittelyn lopettaminenkin on väärin. Eihän tässä voi voittaa. Jos keskustelu alkaa yhtä aikaa Tiinan ja Maijan kanssa ja molemmat vaikuttavat aluksi kiinnostavilta, mutta Maija asuu lähempänä tai on tulossa samaan tapahtumaan, kuin sinä olet menossa, sinun pitää lopettaa viestittely Tiinan kanssa, että voit tutustua Maijaan, mutta toisaalta valitsemalla Maijan tapaamisen, menetät mahdollisuuden Tiinan kanssa lopullisesti. Mikä ihmeen järki tässä on? 

Vierailija
49/134 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä, mitä tässä on pahaa. Ainahan sanotaan, että jos olet jostakusta kiinnostunut, pitää muut viestittelyt lopettaa. Mutta kuitenkin se viestittelyn lopettaminenkin on väärin. Eihän tässä voi voittaa. Jos keskustelu alkaa yhtä aikaa Tiinan ja Maijan kanssa ja molemmat vaikuttavat aluksi kiinnostavilta, mutta Maija asuu lähempänä tai on tulossa samaan tapahtumaan, kuin sinä olet menossa, sinun pitää lopettaa viestittely Tiinan kanssa, että voit tutustua Maijaan, mutta toisaalta valitsemalla Maijan tapaamisen, menetät mahdollisuuden Tiinan kanssa lopullisesti. Mikä ihmeen järki tässä on? 

No mulla lopahti kiinnostus. Siis lopetti viestittelyt pariksi kuukaudeksi sanomatta mitään. Viestittelen nyt jo uusien tuttavuuksien kanssa. 

Vierailija
50/134 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kokemusta ainoastaan tollasista miehistä. Kaikki Tinderistä ja niitä 10/10 ulkonäön omaavia miehiä. En enää osaa loukkaantua noista ghostaamisista, osaan jopa odottaa jo sitä. Mä kelpaan sen hetken kunnes löytävät Tinderistä jonkun kauniimman/isotissisemmän/estottomamman naisen ja se on ihan fine mulle. Etsin itsekin sitten uuden miehen.

Vierailija
51/134 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulla lopahti kiinnostus. Siis lopetti viestittelyt pariksi kuukaudeksi sanomatta mitään. Viestittelen nyt jo uusien tuttavuuksien kanssa. 

No entä sitten? Kirjoitit tuon kommentin ikään kuin mies olisi tehnyt jotain väärää. 

Vierailija
52/134 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idiootti.

Vierailija
53/134 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole mies, mutta eikö se aja ihan saman asian, jos vain lopettaa sen yhteydenpidon? Eikö siinä vaiheessa ole ihan selvää, että toinen ei halua enää tavata? Sattuu se silti ihan samalla tavalla. Ainakin minuun. Miksi tarvitsisin jonkun erillisen pakkiviestin? 

Varmaan kyse onkin siitä, että pakkiviestin jälkeen ei enää tarvitse odotella yhteydenottoja eikä mitään muutakaan. Tietää heti, että se juttu oli siinä. Ghostaamisessa jää joksikin aikaa epävarmuuteen. 

Minä valitsen mieluummin sen epävarmuuden kuin ne tylyt pakit. Ehkä olen omituinen, kun haluan itse tajuta sen, että toista ei kiinnosta kuin kuulla, että "hei, kerron sinulle nyt, kun et näköjään muuten ymmärrä". 

Minä en pidä epävarmuudesta. Esim jos on jo suunniteltu vaikka yhteistä uudenvuodenaattoa ja toinen lakkaa vastaamasta viesteihin, niin musta olisi ihan kiva tietää, onko uusivuosi vielä voimassa vai alanko kiireesti järjestämään itselleni jotain muuta uudenvuodenaatoksi. 

No tuo nyt on sitten eri asia, jos on luvattu jotain. Luulin, että nyt puhutaan pelkästään siitä, ettei kiinnosta. 

Minusta kyse ei ole vain lupauksista vaan ihan siitä, että on alustavasti puhuttu mahdollisuudesta viettää uusi vuosi yhdessä. Mulla on kyllä ollut kavereitakin, jotka ovat harrastaneet samaa eli siinä vaiheessa, kun pitäisi alkaa jo varmistelemaan asiaa, katoavat kuin pieru Saharaan. Nykyisin teen omat suunnitelmani itse ja jos toisesta ei ole kuulunut siihen mennessä, kun alan suunnitelmaani toteuttamaan, niin se on sitten voi voi, jos yks kaks ilmoittavatkin jotain itsestään. 

Tätä suosittelen käyttämään. Meillä on kymmenkunta hyvää kaveria jo lukio ajoilta saakka pitänyt yhtä (osan tuntenut jo ala-asteeltakin saakka). Ongelma on lähinnä tehdä yhteisiä päätöksiä aina kaikkien juhlapyhien suhteen kuten Uudet vuodet jne, kaikki venyy aina ihan viime tinkaan ja vasta alle viikko ajankohtaa ennen rupeaa loputkin heräilemään ja kyselemään "mitäs uutena vuotena?" - vaikka itse olisi kysellyt jo vaikka kuukautta etukäteen alustavia suunnitelmia.

Vastauksia ja päätöksiä ei tahdo saada hyvissä ajoin etukäteen. Teenkin aina nykyään lähtökohtaisesti suunnitelman itseäni varten ja noudatan sitä - jos joku vinkuu, etten pääse ja ei nähdä tarpeeksi usein niin saa peiliinkin katsoa. Kaikki ei voi parin päivän varoajalla vaikka päättää, että lähdenkin mukaan sinun keksimälle festarireissulle (josta olisi ollut kiva tietää ainakin pari viikkoa etukäteen eikä ihan extempore).

Vierailija
54/134 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idiootti.

Oliko sinulla muuta sanottavaa? Esim perusteita tai ohjeita, miten tämän dilemman voisi välttää. 

Vierailija
55/134 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailun yhtä miestä kolme kuukautta, kunnes ei vastannut viestiin enää. Laitoin uuden, ja antoi ymmärtää että haluaa nähdä. Ehdottikin myöhemmin itse tapaamista, vaikka oikeasti sillä ei ollut aikomustakaan nähdä enää, koska jätti taas vastaamatta. Todella loukkaavaa, ja itselle tulee niin arvoton olo. Mulle olisi riittänyt jos mies olisi vain sanonut, että ei enää halua tavata, olisin voinut siirtyä eteenpäin ja päästä helpommin pettymyksestä yli. Ei tulisi edes mieleen tehdä kenellekään noin.

Samoja tarinoita kuulee kavereilta ja toki itselle käynyt näin aiemmin myös. Itse asiassa ghostaaminen tuntuu ennemmin olevan sääntö kuin poikkeus. Ja tapailemani miehet ovat olleet noin 30-40-vuotiaita, akateemisia, kaikin puolen järkevän oloisia ihmisiä, joilla sitten empaattisuus ja kyky ottaa toista ihmistä huomioon on aivan nollassa. Jotenkin joskus kuvittelin, että tämä olisi vain renttujen juttu, mutta ei.

Miksi sinä laitoit viestejä, vaikka toinen ei vastannut edellisiinkään?

Vierailija
56/134 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kokemusta ainoastaan tollasista miehistä. Kaikki Tinderistä ja niitä 10/10 ulkonäön omaavia miehiä. En enää osaa loukkaantua noista ghostaamisista, osaan jopa odottaa jo sitä. Mä kelpaan sen hetken kunnes löytävät Tinderistä jonkun kauniimman/isotissisemmän/estottomamman naisen ja se on ihan fine mulle. Etsin itsekin sitten uuden miehen.

Kuka irl pisteyttää tuolla tavoin ihmisiä?

Vierailija
57/134 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilta opittu taito pyörittää useampi kumppani samaan aikaan ja muutama varalla

naiset ovat sikoja

Vierailija
58/134 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin mielenkiinnosta... Miten pitkä radiohiljaisuus lasketaan ghostaamiseksi?

Vierailija
59/134 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen mukaan juurikin naiset tekee näin, miehet ei niinkään. Ja perustuu ainakin viiteen naiseen jotka ovat ghostanneet minut (vain yksi on reilusti ilmoittanut jättävänsä). Ja itse en ole ghostannut ketään, vaan olen juurikin kertonut, että "meidän suhteella ei ole edellytyksiä syventyä". Ja itse olen mies 39-v.

Vierailija
60/134 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua koukutti, kun saastakasa esitti ystävää, soitti ja kysyi kuulumisia ja sitten pyysi rahaa lainaksi. Saattoi myös työntää kusisen kullin suuhuni, koska hei mehän seukataan. Sitten ei taas kuulunut mitään mutta vastasin, koska luulin että saan rahat takaisin.

Vasta myöhemmin luin narsistinen koukutus. Niille on erityisen tärkeää, että voivat ottaa yhteyttä juuri kun heille itselleen sopii tai eivät ole saaneet muualta. Jos sinulla on heikko itsetunto, olet kiitollinen minkä tahansa mistä tahansa.

Jos olet terve tyttö, et tuhlaa sekuntiakaan niiden kyrvänkantotelineiden muisteluun.