Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on ihan kauhean ikävä nuoruusvuosia! :(

Vierailija
10.12.2017 |

Mun elämä loppui ihan täysin 20-vuotiaana kun muutin pois synnyinpaikkakunnalta. En ole sen jälkeen saanut uusia hyviä ystäviä. Siihen päälle vielä naimisiinmeno ja lapset.
Mulla oli niin ihana ja paras nuoruus! Nyt ei enää mitään. Ja kohta mä olen jo niin vanha, etten mitään edes jaksaisi.

Olispa vielä nuori. Ja Olisipa niin ihana pitää vielä edes kerran kotibileet niiden nuoruudenajan kavereiden kanssa. Muistella ja nauraa...
Ikävöittekö te muut nuoruuttanne? Mä ikävöin varmaan siksi, kun sen jälkeen ei ole ollut muuta kuin lastenhoitoa ja kotitöitä... ja olen jo pian 40v, että pystyyn kuollut vähemmästäkin..

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa. Jokaisessa elämänvaiheessa on omat palkitsevat juttunsa. Nuoruuden ystävistä ne parhaimmat ovat edelleen läheisiä, vaikka eri paikoissa asummekin, välillä eri maissakin. Sinuna ottaisin vastuun onnestani ja alkaisin heti muuttaa elämääni... Ettei tarvitse 60-vuotiaana haikailla, miten alta 20 vuotiaana oli kivaa. Kuka aikuinen oikeasti edes haluaisi olla teini?

Vierailija
22/29 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nuoruusvuosia, mutta lapsuusaikaa. Leikittiin kaverin kanssa tuntikausia barbeilla ja sitten kaikki kadun lapset purkkia kesähämärässä. Vanhempani eivät olleet täydellisiä. Mutta se elämä kavereitten kanssa ja mulla oli kamalasti paperinukkeja. Ja hoidin nukkeja. Oli se ihanaa aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

I feel you! Mitä lähemmäs 40v. tulee, sitä enemmän kaipaan nuoruutta. Lukioaika sekä opiskeluaika oli kyllä elämän parasta aikaa. Rakastan lapsiani yli kaiken ja miehen kanssa kaikki ihan okei, mutta tylsää puurtamistahan arki on. Töihin-harrastuksiin-ruokakauppaan-kotiin... Päivästä toiseen. Lomilla on kivaa. :D Kaipaan nuoruuden irrottelua ja huolettomuutta. Sekä yllättävän paljon miespuolisia kavereita! Ne on kaikki jääneet pois mun elämästä. Kaikilla perheet ja tilalla joko miehen opiskelukavereita tai omien kavereiden miehiä, eli ei ole sama asia kuin ne omat vanhat kaverit. :(

Juuri näin.

Mäkin kaipaan etenkin niitä kavereita. Kavereita, joiden kanssa olisi yhteistä historiaa ja joiden kanssa voisi edes joskus muistella ja nauraa yhteisille jutuille.

Ap.

Niinpä! Puhua muustakin kuin työkuulumisista. :/

Vierailija
24/29 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin niin pitkälle, että köllöttelisin kohdussa. Kietoisin itse napanuoran tiukasti solmuun kaulani ympärille. Oma elämä ainakin olisi paljon parempi, kun sitä ei olisi ollutkaan.

Vierailija
25/29 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävöin ja en ikävöi.

Niitä muutamia hassuja ihmisiä etenkin ikävöin. Niitä nuoruuden pastostakin täynnä olevia. Ikävöin kykyä ystävyyteen ilman hyötymittareita.

Vierailija
26/29 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisin niin pitkälle, että köllöttelisin kohdussa. Kietoisin itse napanuoran tiukasti solmuun kaulani ympärille. Oma elämä ainakin olisi paljon parempi, kun sitä ei olisi ollutkaan.

Minä menisin vielä pidemmälle ja hylkisin siittiön ja munasolun yhdistymistä.

Vierailija
27/29 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te ihmiset ette muuta elämäänne, jos olette siihen noin tyytymättömiä? Typerää itkeä vain menneisyyden perään, sen sijaan, että suunnittelisi tulevaisuutta, joka on ainoa ajanhetki johon voi vaikuttaa!

Ja surkuhupaisaa jos mielikuvitus riittää hauskanpidossakin vain siihen, että MUISTELTAISIIN mennyttä :'D. Ei siis suinkaan haaveilla edes siitä että tekisi jotain kivaa, vaan siitä, että muistelee mennyttä kivaa.

T. Toinen n38 jolle elämä on äärettömän mielenkiintoista ja jännää, kun olen sen sellaiseksi tehnyt

Vierailija
28/29 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä painan ihanasti menemään pidennettyä nuoruutta hyvin palkatun työn ohessa.

Ei ole tullu pentuja hommattua sotkemaan ihmiselämää.

Se niiden teon harjoittelu on kyllä edelleen hauskaa. Ja baareilu.

"Voitolla yöhön...."

Vierailija
29/29 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, usko pois: olet vieläkin nuori! Et edes 40! Oli ne bileet kivoja ja kaikki muukin. Lapsuusmuistot kultaisia.

Ehkä sitä vielä on nuori, mutta ei kauaa. En mä enää ehdi kokemaan niitä samoja juttuja mitä moni kokee ja on jo konenut naäiden 20-40 ikävuosien aikana... Mä en ole koskaan ollut tupareissa, kaverin häissä (joten ei polttareitakaan), vauvakutsuilla, kolmikymppisillä, pikkujouluissa, rapujuhlissa, vappubileissä sitten teinivuosien, en kaverin kanssa ulkona syömässä jne.

Miten se olikaan nuorena ihanaa, kun kaveri soitti ja kysy kylille ja se kun suunniteltiin viikonlopun menoja.

Ap.

Siis what? Minne autiolle saarelle oikein muutit?

Miksi olet alistunut tuollaiseen ’ei koskaan mitään’ - elämään??? Ymmärrän jos olet muuttanut pikkiriikkiselle saarelle kalastajan vaimoksi, mutta muuten: tee itse itsellesi iloisempi ja osallistua moi elämä!