Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä tekosyy poissaololle

Vierailija
10.12.2017 |

Tilanne on se, että olen raskaana (raskaus vasta alussa) ja kärsin voimakkaasta pahoinvoinnista aamuisin. Normaalisti se ei haittaa työtäni, sillä aloitan myöhemmin, mutta ensi viikolla on yksi aamu, jolloin töissä pitäisi olla aikaisin ja skarppina. Vessaan ei ole pääsyä ja tulisin olemaan myös jonkin verran esillä. Minun on yksinkertaisesti jäätävä pois, sillä työpäivistä tulisi katastrofi. Mitä sanon pomolle? En halua ilmoittaa raskaudesta vielä tässä vaiheessa. Olen normaalisti tunnollinen työntekijä enkä ole koskaan edes oikealla saikulla, saati että feikkaisin. Mitä teen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et halua kertoa raskaudesta vielä?

Mistä olet varma että juuri tuona aamuna tulee huono olo?

Vierailija
2/4 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet ja lähdet pois, jos alkaa oksettamaan, sitten sanot, että sulla taitaa olla oksennustauti tulossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli soitat pomolle ja sanot että olet vatsataudissa. Älä pode huonoa omaatuntoa asiasta :)

Vierailija
4/4 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli soitat pomolle ja sanot että olet vatsataudissa. Älä pode huonoa omaatuntoa asiasta :)

Niin kuin pomo ei osaisi laskea 1+1 sitten kun raskaus paljastuu... Jos kuitenkin päätät lintsata, niin ilmoita poissaolostasi viimeistään edellisen työpäivän aluksi, niin pomolla on aikaa hommata sinulle tuuraaja. Joku tärkeä tehtävähän tuona aamuna on, jos sinun pitää olla esilläkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi