Kykenisitkö täyteen etätyöhön?
Eli työhön jota teet kotoa käsin ilman kasvokontaktia työkavereihin.
Kommentit (31)
Lääkäreiden saneluiden purku kotona etätyönä eli siis tekstinkäsittely.
Vierailija kirjoitti:
Eli työhön jota teet kotoa käsin ilman kasvokontaktia työkavereihin.
Tuskin kykenisin, ei todennäköisesti tulisi tehtyä töitä vaan kaikkea muuta.
Se olisi unelmatyö. Työpäivä olisi lyhyempi kun kaikki työpaikalle siirtymiset, laittautumiset, kahvitauot yms jäisivät pois. Olisi tietysti kiva että silloin tällöin olisi palaveri jossa päivitettäisiin asiat ja tekemiset.
Tein etätöitä vuosikaudet, mutta koska vaimo tekee yrityksensä työt kotona olimme siis yhdessä kotona 24/7. Ei siis kummallakaan omaa aikaa tai yksioloa. Vaihdoin siten kotikonttorin firman konttorille. Ei tämä tietenkään minun viihtyvyyttä tai suoritusta parantanut. Päin vastoin. Vaikea keskittyä kun apinat ölisevät ympärillä. Vaimoa ja suhdetta siirto kuitenkin hyödytti paljon joten mielummin annan työnantajalle vähän huonomman suoritteen kun pilaan vaimon firman ja suhteen.
Hei!
Mitä kautta voi tehdä lääkäreiden saneluiden purkua kotona?
Eikö noissa ole tärkeää tietosuoja.
Kyllä vain, jo viisi vuotta tehnyt pelkästään etätöitä.
Tiinau kirjoitti:
Hei!
Käytännöllisesti katsoen missä tahansa sairaanhoitopiirissä. Sairaalan sisäverkkoon otetaan kotoa salattu yhteys ja työ tehdään sitä kautta.
Tiinau kirjoitti:
Hei!
Minuakin kiinnostaa. Olen joskus tehnyt niitä sairaalassa, mutta tykkään tehdä töitä kotoa.
Kyllä kykenen. Olen tehnyt jo 13 vuotta.
Helpostiko ne salivastaavan työt kotoa käsin hoitelee..??
Tykkään tosi paljon. Oma firma ja it-alan töitä kotona sijaitsevassa erillisessä toimistossa. Ei ole työmatkoja eikä mitään muitakaan turhia häiriötekijöitä. Eikä varsinaisia työaikoja. Ei ole edes herätyskelloa aamuisin pärisemässä.
Ainoa ongelma on itsensä johtaminen. Kun pitää ihan oikeasti tehdä töitä ja saada asioita valmiiksi. Se vaatii aika paljon itseltä. Loppujen lopuksi aika harva pystyy tekemään oikeasti näin itsenäisesti. Kotona ollessa on ihan liian helppo eksyä tekemään kaikkea muuta ja hoitelemaan kotiaskareita. Työt ei sillä tapaa edisty.
Palkka oli parempi kun olin vielä "oikeissa töissä", mutta ei se ole sen arvoista. Nyt jää aikaa ja intoa myös kaikkeen muuhun pelkän työn lisäksi ihan eri tavalla.