Miks salkkareissa osa III
Pidetään tämä väliaikaisena tai sitten pysyvänä, jos ketjua ei avata uudelleen.
Kommentit (6757)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lari <3 En kyllä olisi arvannut että jo näin pian palaa, jääköhän sarjaan vai tekeekö vain vierailun? Paljon muutakin jäin miettimään tosta mainoksesta, ja jaksonimienkin perusteella on tulossa aika mielenkiintoinen kevät!
Toivottavasti Ronny jää sarjaan. Tuossa kohtauksessa Larin vuorosanat oli : " No oikeastaan , toivoinkin että
sä oisit TÄÄLLÄ " Missä Lari oli ? Puku päällä, kaulassa roikkui ehkä tunnistekortti. Hahmo jolle Lari puhui oli
vaalean sininen sateenvarjo. Onko jollain jäänyt mieleen hahmojen sateenvarjojen värit? Ei mulla ainakaan..
Minä toivon sateenvarjon alla olevan Larin isän👍
Larista tulee mieleen kiinteistönvälittäjä, eikös Ronny tee saman alan töitä? Toivottavasti tähän ei liity mitään sekoamisia, kuten esimerkiksi alkanut elää Eliaksen elämää ja sen unelmia. Suvussa, kun geenit kulkee.
Voisi kuvitella, että Kalle olisi vihdoin päässyt Larista yli ja toivottavasti Kalle kohtaa, vaikka sen mysteerimiehen tai palaa Kososen kanssa yhteen ennen Larin paluuta.
Katsoin eilen MTV3:lta kahdet uutiset, kaksi säätä ja kahdet urheilu-uutiset ja pari mainoskatkoa vain nähdäkseni kevään trailerimainoksen, mutta enpä sitä tietenkään sitten nähnyt.
Minulla taitaa olla todella ikävä sarjaa. Olen tässä nähnyt unta, jossa Larilla ja Kallella on jotkut juhlat ja vaikuttavat onnellisilta. Larin isä Ilkka saa kuitenkin jotenkin tietää tästä ja saapuu riehumaan. Ilkka saa lopulta sydänkohtauksen ja joutuu sairaalaan. Unessa näkyi parin tähän liittyvän jakson nimikin Juhlapäivä ja Pojan isä.
Tajuaako Kalle nyt sitten rakastavansa aina vain Laria ja että kaikki miehen ongelmat johtuvat tästä ja että haluaa silti yhä tämän takaisin ? Tästä on ilmassa nyt suuri pelko. Kaiken lisäksi tämä olisi täysin ennalta-arvattavaa.
On myös toinen mainos jossa Aaro vierii mäkeä alas vaarallisesti, Viola jättää haikeat jäähyväiset äidilleen ja Monica raivoaa Camillalle.
Siis tajuaako Kalle lopulta kaikkien ongelmiensa johtuvan ikuisesta rakkaudestaan Lariin ? Siis oikeastaanhan Larin teot aiheuttivat alunperin Kallen alkoholiongelman jo joulukuussa 2015 esitetyissä jaksoissa.
Vierailija kirjoitti:
On myös toinen mainos jossa Aaro vierii mäkeä alas vaarallisesti, Viola jättää haikeat jäähyväiset äidilleen ja Monica raivoaa Camillalle.
Ja mistäs tämän löytää?
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva jos Janne olisi isommassa roolissa keväällä. Hän on ollut koko kauden ihan taka alalla ja samoin Ulla! Pliis näille kahdelle vaikka yhdessä joku hauska kuvio.
Sitten muuta mitä jäin pohtimaan, kenen kanssa Alissa meni sänkyyn? Oliko se Janne? Milloin vietetään Magnuksen ristiäisiä/nimiäisiä? Onko Iida siis tulossa takaisin? Toivottavasti mielenkiintoinen kevät tulossa!
Niinhän kaikki taisivat sanoa saman ennen syyskautta: "Mielenkiintoinen syksy varmasti tulossa", mutta monelta tuli syksyn aikana sitten negatiivista palautetta juonikuvioista.
Eli Lindan poistuminen taitaa mennä aikalailla silleen kuin täällä on spekuloitu. Nuuksiossa tapahtuu joku onnettomuus ja Linda lähtee pihlajakadulta pois. Ehkä väliaikaisen työpestin perässä ulkomaille tai muuten vain rauhoittumaan.
Ja tietenkin Lindan lähdön seurauksena pitäähän Samin kanssa olla jokin toinenkin poliisi ja se onkin itse Lari. :D
Vierailija kirjoitti:
Ja tietenkin Lindan lähdön seurauksena pitäähän Samin kanssa olla jokin toinenkin poliisi ja se onkin itse Lari. :D
Ja sitten näille kahdelle syttyy työpaikkaromanssi.
Toivottavasti Kalle ei ainakaan sorru enää ryyppäämään ja pystyisi kertomaan Larille ongelmastaan. Tosin Larihan tajusi sen jo kauan sitten ennen ketään muuta, joten tuskin olisi Larille järkytys. Tosin eihän Kalle koskaan kertonut Monicallekaan, eikä olisi kertonut Kososellekaan ilman Ismon möläytystä.
Poliisikoulusta ei ihan noin vaan valmistuta. Toki vuoden jälkeen on pitkiä työharjottelu jaksoja joten siihen Lari sopisi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mistäs tämän löytää?
Taitaa olla tekaistu tämä "toinen mainos". En usko ennen kuin saan linkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten näille kahdelle syttyy työpaikkaromanssi.
Toivottavasti ei! Piiri pieni pyörii... nyt ollaan jo piiiitkän aikaa pyöritty niin pienissä ympyröissä, alkaa jo kyllästyttää.
Tätä sarjaa ei pelasta enää mikään muu kuin paljon uusia ihmisiä sisään, se saa ihmisten mielenkiinnon taas heräämään.
Lolakin oli yksi piristys.
Eikös poliisikouluun vaadita toisen asteen tutkinto ? Larihan on käynyt vain peruskoulun. Aika nopeastikin olisi opintoja suorittanut. Tosin sarjassahan on esiintynyt suuriakin epäloogisuuksia ja mm. Peppi suoritti fysioterapeutin opinnot kosmetologin pohjakoulutuksella ja Aaro suoritti papinopinnot epäilyttävän nopeasti. Tosin onhan ajan kuluminenkin sarjassa niin mystistä, että siitä ei saa oikein mitään tolkkua.
Gunnarin strippiklubille meneminen saattaa johtua alzheimeristä tai voisi kuvitella, että sekin juoni viedään loppuun viimeistään tänä vuonna.