Miks salkkareissa osa III
Pidetään tämä väliaikaisena tai sitten pysyvänä, jos ketjua ei avata uudelleen.
Kommentit (6757)
Hyvä Janneeee!!! Kymmenen pistettä, että uskalsit tehdä epäily aloitteen.
Vierailija kirjoitti:
Aki rakasti sata kertaa enemmän Jenniä ja Peppiä kuin Camillaa.
No ei todellakaan rakastanut.
Hyvä että Aki jatkaa Camillan huijaamista. Onneksi ei tuhonnut sitä ylimääräistä kopiota.
Vierailija kirjoitti:
Peppi oli pikkutyttö, Camilla aikuinen nainen. Totta kai Aki rakastaa Camillaa enemmän. Peppi ei merkinnyt mitään.
Kyllähän Aki kohteleekin Camillaa paremmin kuin Peppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syystä tai toisesta mieleen jääneitä kamalia pareja sarjan historian ajalta:
Sebastian ja kaikki muut naiset paitsi Isabella
Peppi ja Aki
Kristiina Pohjonen ja Aki
Helena ja Aki
Marianna ja Sergei
Cindy ja Joonatan
Cindy ja Ossi
Iida ja Joonatan
Iida ja Anton
Liisa Salo ja Lasse
Alissa ja Jiri
Katariina ja Jiri
Katariina ja Niko
Katariina ja Antti
Heidi ja Jiri
Paula ja Aaro/Eero
Isabella ja Sergei
Isabella ja Antti
Ismo ja aika moni nainen
Kalle ja melkein kaikki, joiden kanssa miehellä on ollut juttua vain siitä syystä, että eivät ole milloin mistäkin syystä sopineet Kallelle.
Nuo nyt tuli nopeasti mieleen. On varmasti muitakin.
Eikö olis ollut helpompi ja lyhyempi kertoa parit jotka sun mielestä ovat sopineet yhteen😂
Olen jo aikaisemmin laittanut tänne sellaisenkin listan. Mutta tässä se vielä uudestaan.
Parhaat parit, näin sen olisi pitänyt mennä:
Isabella ja Sebastian
Peppi ja Sergei
Heidi ja Joonatan
Paula ja Lasse
Eva ja Jiri
Iida ja Janne
Camilla ja Aki
Noora ja Kari
Suurin osa hahmoista ei kuitenkaan ole löytänyt hyvin itselleen sopivaa kumppania. Sarjassa on myös ollut useita aivan käsittämättömiä pareja, joiden kohdalla on ollut alusta asti selvää, että juttu ei todellakaan tule toimimaan.
Ainoat kiinnostavat parit noista oli Sebastian & Isabella ja Sergei & Peppi, niin ja Lasse & Paula.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan rakastanut.
Aki huijaa ja kiristää Camillaa minkä ehtii. Sekö on rakkautta?
Onhan se nyt selvä asia että Aki rakastaa Camillaa enemmän kuin jotain Jenniä tai Peppiä.
Vierailija kirjoitti:
Miten mä muistan asiat vähän eri tavalla? Akin tunteet Peppiä kohtaan olivat erittäin vilpittömät ja puhtaat, ei ole käyttäytynyt sillä tavalla ketään naista kohtaan. Jenni taitaa kyllä päästä lähellä.
En voisi kuvitella Akin huijaamassa, uhkailemassa ja kiristämässä Peppiä.
Mä uskon vakaasti, ettei Aki tuhonnut kaikkia todisteita Camillaa vastaan. Mutta hehkuttakaa te vaan Akin rakkautta Camillaa kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten mä muistan asiat vähän eri tavalla? Akin tunteet Peppiä kohtaan olivat erittäin vilpittömät ja puhtaat, ei ole käyttäytynyt sillä tavalla ketään naista kohtaan. Jenni taitaa kyllä päästä lähellä.
En voisi kuvitella Akin huijaamassa, uhkailemassa ja kiristämässä Peppiä.
Minä muistan samoin!
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon vakaasti, ettei Aki tuhonnut kaikkia todisteita Camillaa vastaan. Mutta hehkuttakaa te vaan Akin rakkautta Camillaa kohtaan.
Juuri näin! Ainoa ikävä puoli tässä on se, että Camilla rakastaa Akia aidosti. Siksi Aki taas onnistuu kusetuksessaan.
Saku Salin kävelee käsi kädessä Naomi Cambellin kanssa Cannes’n punaisella matolla, Kalle Laitela suutelee vahtimestaria sairaalan rappukäytävässä. Tasan ei käy roolitus näytteljiöille.
Vierailija kirjoitti:
Saku Salin kävelee käsi kädessä Naomi Cambellin kanssa Cannes’n punaisella matolla, Kalle Laitela suutelee vahtimestaria sairaalan rappukäytävässä. Tasan ei käy roolitus näytteljiöille.
Jokaisella voi olla uransa suhteen erilaisia unelmia. Esimerkiksi Esko Kovero on loistava näyttelijä ja omaa hyvän koulutuksen alalle. Silti on halunnut kaikki vuodet olla mukana Salkkareissa.
Ihana se Akin huomautus siitä, että aikoinaan asui siinä asunnossa ja että oli kunnon poikamiesboksi Markuksen kanssa!
En minäkään usko, että Aki tuhosi kaikkia kopioita. Ehkäpä jäljelle jäi vain se mitä pyöritteli kädessä. Uskon silti, että on Camillan kanssa tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Aika harva suomalainen näyttelijä niittää kansainvälistä mainetta. Varmasti Jasper on tehnyt ihan valtavasti töitä, että on saanut jalan oven väliin kansainvälisillä markkinoilla. Kaikki eivät ehkä halua edes yrittää, koska läpimurto on tosi vaikeaa noin isoissa vesissä. Helpompaa on pysytellä Suomen markkinoilla, eikä sekään oon väärin. Kuitenkin Kallen rooli on tuonut Kallen näyttelijäksi töitä vuosikausiksi.
Ihme kun ei tuparit Ulla kiinnostaneet
Aki mainitsi Markuksen!!!!