Miks salkkareissa osa III
Pidetään tämä väliaikaisena tai sitten pysyvänä, jos ketjua ei avata uudelleen.
Kommentit (6757)
Mikä pvä tarkalleen Pihlajasatu alkaa? Entä muut spin off -kesäsarjat?
Olisipa ihanaa, jos joku kirjoittelisi tänne huomenna Seiskan ja Tv-maailman juonarit 😍
Jiri suuttuu kun kuulee Aaron yrittävän rikkoa Evan ja Pietarin välejä. Suuttuisiko, jos tietäisi Pietarin pettäneen Evaa?
En käsitä miksi Tiina on alkutunnariasa, mutta Kosonen ei.
Hymähdin kun Aaro kertoi Evalle syöneensä lapsena myös veljensä vanukkaat. Ei yllättänyt :D
Aaron Bojang pitämässä isot synttäribileet Teatteri Forumissa, maksaa 10e/osallistuja ja Snapchat storyssaan ilmoittaa näin:
"Huomio viel noist bileist: jos ootte alle 18 ja haluutte get wasted nii DOKATKAA vaik siel vessas ja sillee lowkey siel XD ja mä tuon ainaki yhes vaihees pihalle juomii nii ei oo hätää juopot"
Ja toisessa:
"Kaikki grown ups: anniskelualueet on normi baari meininki! Eli myydää juomii et teil ei oo midii hätää!"
Sellasta :D
Vierailija kirjoitti:
Aaron Bojang pitämässä isot synttäribileet Teatteri Forumissa, maksaa 10e/osallistuja ja Snapchat storyssaan ilmoittaa näin:
"Huomio viel noist bileist: jos ootte alle 18 ja haluutte get wasted nii DOKATKAA vaik siel vessas ja sillee lowkey siel XD ja mä tuon ainaki yhes vaihees pihalle juomii nii ei oo hätää juopot"
Ja toisessa:
"Kaikki grown ups: anniskelualueet on normi baari meininki! Eli myydää juomii et teil ei oo midii hätää!"
Kannattaisikohan tuota sanoa julkisesti somessa?
Vierailija kirjoitti:
Paljonko Aaron täyttää?
17
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja toisessa:
Tuo oli lainattu Aaronin julkisesta snapchat tarinasta.
Vierailija kirjoitti:
Peppi ja Sanni ovat liian kiltin näköisiä. Siksi eivät ole kauniita. Kukaan normaali aikuinen mies tuollaisesta syty.
Sinä puolestasi olet aivan liian ruman ja ilkeän näköinen. Lisäksi olet vanha kurppa, josta kukaan mies eikä nainen syty. Pääkin sekaisin kuin seinäkellolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja toisessa:
Juuri siksi kyselinkin onkohan kovin järkevää, että hän puhuu tuollaisia julkisesti some-tilillään :D Joku ilonpilaaja nimittäin saattaa ilmoittaa asiasta jonnekin. Itseäni ei toki alaikäisten kännäys hetkauta.
Vierailija kirjoitti:
En käsitä miksi Tiina on alkutunnariasa, mutta Kosonen ei.
Niinpä. Kososella paljon suurempi rooli kuin Tiinalla. Eikä voi johtua siitäkään, että hahmo olisi pian poistumassa, koska näyttelijä on edelleen kuvauksissa mukana. Rauli ihmetteli itsekin kahvinkeitin-livessä miksei häntä ole tunnariin kelpuutettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja toisessa:
Juuri siksi kyselinkin onkohan kovin järkevää, että hän puhuu tuollaisia julkisesti some-tilillään :D Joku ilonpilaaja nimittäin saattaa ilmoittaa asiasta jonnekin. Itseäni ei toki alaikäisten kännäys hetkauta.
Järjestäjätkään tuskin ilahtuu kun sadat alaikäiset kännää tuolla.
Salkkareiden tuotantokaan tuskin katsoisi tota Aaronin meninkiä hyvällä. Ilmeisesti vanhemmilta lupa dokata, kun tommosta uskaltaa someen kirjotella. Meinaan aika nopeesti niille liikkuisi tieto ja varmaan myös itse juhlapaikan vuokraajalle. Voiko tonne siis tulla kuka tahansa? Eli ns vähän niin kuin julkiset bileet eikä mitkään oman kaveripiirin?
Olin varma, että Aaro menee ensimmäiseksi tekemään ilmotuksen. On saanut Evan helposti puolellensa.
Vierailija kirjoitti:
Pepillä ja Sanni on liian kiltit kasvot. Siksi eivät sytytä aikuista miestä. Eivät ole kaunista nähneetkään.
Puhut selkeästi itsestäsi.
Ikähullu on niin teini, ihan lapsi vielä. Potallekaan ei ole vielä oppinut. Kastelee sänkynsäkin öisin. Ihan lapsi vielä!
Youtube-tilin pikahaastattelut taitaa olla uusi sarja? Ensimmäisenä haastateltiin Raulia. Tykkäsin ideasta.