Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks salkkareissa osa III

Vierailija
10.12.2017 |

Pidetään tämä väliaikaisena tai sitten pysyvänä, jos ketjua ei avata uudelleen.

Kommentit (6757)

Vierailija
5761/6757 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kuitenkaan ottaa tota Sergein ja/tai Taigan paluuta sata prosenttisena totuutena. Paluu on mahdollinen ja tulee ihan varmasti joskus tapahtumaan. Silti omasta mielestä on kummallista, että juuri Sergei on bongattu lyhyen ajan sisään kaksi kertaa. Yleensä kukaan ei mainitse nähneensä kuvauksia täällä. Toivon, että pitää paikkaansa! :)

Vierailija
5762/6757 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sergei on siis ilmeisesti palaamassa pysyvästi, kun kohtauksia on Pietarinkin kanssa, jota Sergei ei ennestään tunne?

Kyllä yksi Kuula ehdottomasti tarvitaan sarjaan, ja olen iloinen että se on Sergei. Luulen, että en olisi samoilla linjoilla vaikka Sebastianin suhteen, sillä sen tietää että Sebastianille ainoat kuviot liittyvät jollain tapaa naistenkaatoon. Seuraavana olisi varmasti Lola...

Toivon, että Sergei ja Peppi palaavat yhteen. Sergei on kaikin puolin parempi kuin Pietari: komeampi, mielenkiintoisempi, luonnekkaampi eikä myöskään ole pettäjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5763/6757 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään aamupäivällä kuvattiin kohtausta sellossa, mukana Pietari ja SERGEI! Eli Sergei on tekemässä paluun.

Mitä uutta tässä oli?

Kaikki ei välttämättä seuraa ketjua joka päivä aktiivisesti. Joku viime viikolla sanoi nähneensä ratikan ikkunasta sairaalan kohdalla Sergein ja tytön apuvälineen kanssa kuvauksissa. 

Aijaa! Mä en ollu tosiaan kuullu tästä et Sergei on tekemässä paluun. En lue tätä enää niin aktiivisesti kun ennen

Vierailija
5764/6757 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sergei on siis ilmeisesti palaamassa pysyvästi, kun kohtauksia on Pietarinkin kanssa, jota Sergei ei ennestään tunne?

Kyllä yksi Kuula ehdottomasti tarvitaan sarjaan, ja olen iloinen että se on Sergei. Luulen, että en olisi samoilla linjoilla vaikka Sebastianin suhteen, sillä sen tietää että Sebastianille ainoat kuviot liittyvät jollain tapaa naistenkaatoon. Seuraavana olisi varmasti Lola...

Toivon, että Sergei ja Peppi palaavat yhteen. Sergei on kaikin puolin parempi kuin Pietari: komeampi, mielenkiintoisempi, luonnekkaampi eikä myöskään ole pettäjä.

No en erityisemmin hehkuttaisi Sergein paremmuutta kuitenkaan. Mm. useita rikoksia takana.

Vierailija
5765/6757 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä minä nyt kahden täällä olleen kommentin perusteella hehkuttaisi Sergein paluuta. Minä uskon vasta kun asiasta kerrotaan tai näen ruudussa.

Vierailija
5766/6757 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en erityisemmin hehkuttaisi Sergein paremmuutta kuitenkaan. Mm. useita rikoksia takana.

Toki, mutta toisaalta aidosti kunnioittaa lähipiiriään ja rakkaitaan eikä pettäisi heitä. Moraalisesti arveluttavia asioita on tehnyt useita, mutta tunne-elämältään on hyvin kunniallinen.

Vierailija
5767/6757 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä minä nyt kahden täällä olleen kommentin perusteella hehkuttaisi Sergein paluuta. Minä uskon vasta kun asiasta kerrotaan tai näen ruudussa.

Se on sinun asiasi.

Vierailija
5768/6757 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun myös Sebastian palaisi. Pidin hänestä ja on sääli että hahmo pilattiin jatkuvilla seksisekoiluilla.

Olisi voinut sopia yhteen Sannin tai Lolan kanssa. Nykyisistä naishahmoista siis.

Vierailija
5769/6757 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai Sanni, Eva, Alissa tai Peppi. Siis Sebastianilla.

Mitä oikein sekoilet? Sannihan olisi aivan liian nuori Sebastianille.

Vierailija
5770/6757 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni piiri pyörii. Älkää mainitko Sannia nimeltä, ettei toi hullu pääse puhumaan täällä.

Vierailija
5771/6757 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun myös Sebastian palaisi. Pidin hänestä ja on sääli että hahmo pilattiin jatkuvilla seksisekoiluilla.

Olisi voinut sopia yhteen Sannin tai Lolan kanssa. Nykyisistä naishahmoista siis.

Sebastian oli kamala hahmo ilman naissotkujakin. Eikä todellakaan sopisi yhteen jonkun Sannin tai Lolan kanssa. Ei vanhempi mies ja nuori nainen voi olla pari. Sannihan on ihan lapsi vielä.

Vierailija
5772/6757 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsikö joku oikeasti Sebastianista? Hyvä että lähti.

Vierailija
5773/6757 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäsikö joku oikeasti Sebastianista? Hyvä että lähti.

Minä ainakin, jumalauta. Ihan alussa en tykännyt, mutta sitten kun Stuban habitus miehistyi ja jätti rikolliset polut, aloin tykätä paljonkin. Parasta on ollut vitsailu ja sanailu Sergein kanssa, perhepäivälliset Hellun kanssa ja yhteiselo Isabellan kanssa.

En usko, että Sebu enää sarjaan palaa, mutta mielessämme voimme kuvitella onnellisen lopun - joko a) Sebastian ja Oliver suuntasivat ulkomailla Helena-äidin luo ja asuvat siellä iloisesti yhdessä tai b) Sebun ja Oliverin tiet kohtaavat jossain vaiheessa jälleen ulkomailla asuvan Isabellan kanssa ja elävät onnellisina elämänsä loppuun saakka :)

Vierailija
5774/6757 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ihmeen pervo tai pedofiili täällä fantasioi Sebastianista ja Sannista? Yäk.

Vierailija
5775/6757 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskakohan uusia jaksojen nimiä tulee julki?

Vierailija
5776/6757 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Monica joutuu turvautumaan äitiinsä etsiessään Magnukselle hoitajaa. Dahlia lupaa auttaa, mutta lapsenhoito ei sujukaan ongelmitta." Dahlialle taitaa maistua viini/shampanja lastenhoidon aikana? :D

"Lola löytää yllättäen Karin autokorjaamolta uuden työntekijän Herukkaan." Kenet? Benjamin esim. blokkariksi (onko tarpeeksi ikää työskennellä strippibasrissa?), vai joku korjaamon asiakas?

Jiri taitaa irtisanoa Aaron vuokrasopparin. Mitenköhän sitten käy? Veikkaan, että tästä tuohtunut Eva pyytää Aaron ja Violan asumaan heidän kämppään :D Aaron plan toimii...;)

Vierailija
5777/6757 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Benjamin on vielä reilusti alaikäinen, joten kyse ei voi olla ainakaan strippaamisesta.

Vierailija
5778/6757 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Monicalle ja Severille tulisi suhde, niin olisi tekopyhää jos Jiri suuttuisi Monicalle. Sehän on itse aikoinaan aloittanut suhteen parikymppisen Alissan kanssa. Se on ihan yhtä väärin.

Vierailija
5779/6757 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Jirillä nykyjaksoissa vielä tuo tatuointi, missä kaksi viivaa kiertää oikean olkavarren ympäri juuri kyynärpään yläpuolella.

Näissä uusintajaksoissa sellainen hänellä on. En muista että enää olisi :O

Vierailija
5780/6757 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi joskus että strippibaarin kuvausten ikäraja on k20. Eikös Benjaminin näyttelijä ole vasta 16-vuotias?

Ketju on lukittu.