Miks salkkareissa osa III
Pidetään tämä väliaikaisena tai sitten pysyvänä, jos ketjua ei avata uudelleen.
Kommentit (6757)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivoinkin jossain vaiheessa, että Lolalle ja Akille tulisi sutinaa, koska olisivat näyttävä, huumorintajuinen ja määrätietoinen pari. Nyt kuitenkaan en enää tiedä, koska en haluaisi.Karin pettyvän. Ja Aki + Camilla on hyvä pari, joten senkään vuoksi en ehkä toivo Lolalle ja Akille suhdetta.
Lola on muuten kohta käynyt jo kaikki Pihlajakadun miehet läpi - Pietari, Jiri, Kari ja nyt Aki. Sitten taitaakin omanikäiset miehet loppua :D
Jaksonnimissä puhutaan tuuppaamisesta ja kuvassa Pietari katselee sairaalan portaiden yläpäästä alas. Eli raivostuksissaan tuuppaa Aaron alas? Nouh..
Joo, on kyllä mennyt maku tähän ketjuun tuon ikähullun takia. On viime päivinä ollut tavallistakin sekopäisempi. Miksi tuo puuduttava sabotointi sallitaan, mikä karkottaa viimeisetkin keskustelijat ketjusta..
Itse asiassa Janne ja Tale on lähempänä Lolan ikää kuin Kari ja Aki.
Näyttelijöiden kohdalla tämä ainakin pitää paikkansa. Emil (Tale) täyttää tänä vuonna 23v, Hemmo (Janne) 25v, Johanna (Alissa) 25, Kerttu (Sanni) 22v ja Sofia (Lola) 27v. Sami (Aki) ja Tommi (Kari) sen sijaan ovat jo viisikymppisiä molemmat. Sami taisi olla muistaakseni jotain 47v mutta lähempänä viittäkymmentä hänkin.
Vierailija kirjoitti:
Sanni on lapsellinen ja kevytkenkäinen pissis. Kehtaa antaa Jannelle potkut kun itse on mokannut ja pettänyt Talea.
Ei ole pettänyt Talea. Tale sen sijaan on touhunnut Tiinan kanssa ja käyttäytyy ääliömäisesti.
Haluaisin nähdä miten päättyisi Aaro vs Marianna :D
Olen vain harvakseltaan viime aikoina katsellut, mikä tämä Paula-juttu on, herännyt kuolleista?
Vierailija kirjoitti:
Olen vain harvakseltaan viime aikoina katsellut, mikä tämä Paula-juttu on, herännyt kuolleista?
Aaro näkee Paulan omissa harhoillaan eli ei siis ole hahmona herännyt. Pelkästään Aaron oman pään sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nähdä miten päättyisi Aaro vs Marianna :D
Aaro voittaisi Mariannan 6-0.
Minne Jirin ja Karin valvova silmä katosi? Nehän sanoi pitävänsä Aaroa etyistarkkailussa ettei mitään pääse tapahtumaan.
Ihme ahdistelua Lolalta Karia kohtaan. Lola on täynnä itseään ja on varma, että kakki miehethän hänet haluaa eikä voi ymmärtää passiivisuutta häntä kohtaan.
Hyvä Kari! Jatka Lolan opettamista ja jatka välinpitämättömyyttä.
Kari ja Lola olisi mielenkiintoisempi pari kuin Aki ja Lola, koska ovat jotenkin niin eri maailmasta. Lola fiini bisnesnainen ja Kari autoja rassaava juntti. Ristiriitaisuudet on aina herkullisia.
Vierailija kirjoitti:
Kari ja Lola olisi mielenkiintoisempi pari kuin Aki ja Lola, koska ovat jotenkin niin eri maailmasta. Lola fiini bisnesnainen ja Kari autoja rassaava juntti. Ristiriitaisuudet on aina herkullisia.
Moni Karin entisistä on juuri ollut ns paremmissa ammateissa. Olisi hauska nähdä Karin rinnalla nainen, joka olisi myös korjaaja.
Hyvä että Janne sai näin nopeasti tietää että Sanni määräsi ne potkut. Olisi ollut tosi tylsää jos senkin paljastumista olisi pitkitetty.
En ymmärrä miksi Mikolle on kirjoitettu tuollaisen kusipään rooli.
Aivan liian nallekarhumainen siihen.
Mikä ihme pakkomielle Lolalla on Karia kohtaan, vaikka toinen jo kertoi elämäntilanteestaan ym...
Ihan oikein Jirille! Olen alkanut pitämään Alissasta.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi Mikolle on kirjoitettu tuollaisen kusipään rooli.
Aivan liian nallekarhumainen siihen.
Samaa mieltä! Kaikki hahmot pitää pilata jossain vaiheessa.
Jiri varmaan menettää Moosen tän takia
Vierailija kirjoitti:
Jiri varmaan menettää Moosen tän takia
Ja Aki ostaa sen😂
Oho, Lolan näyttelijähän on kunnon tankotanssija!
Vierailija kirjoitti:
Oho, Lolan näyttelijähän on kunnon tankotanssija!
Nainen joka vähän aikaa sitten heräsi koomasta ja istui sen jälkeen pyörätuolissa. On se Peppi vaan aika kuntouttaja😂
Itse asiassa Janne ja Tale on lähempänä Lolan ikää kuin Kari ja Aki.