Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks salkkareissa osa III

Vierailija
10.12.2017 |

Pidetään tämä väliaikaisena tai sitten pysyvänä, jos ketjua ei avata uudelleen.

Kommentit (6757)

Vierailija
4861/6757 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Sanni ja Tale eroaisivat niin ei Sanni kaipaisi Iljan isäpuoleksi mitään mokailijaa ja säheltäjää, vaan vastuullista ja kypsää aikuista miestä.

Eiköhän Sannille riitä että joutuu töissä katsomaan Jannen perään.

Janne on hoitanut Iljaa useammankin kerran, että on se vastuullinen lasten kanssa. 

Pariksi Sanni ja Janne eivät kuitenkaan sovi. Jos Talen kanssa tulee ero, toivon Sannin löytävän uuden miehen jostakusta muusta kuin Jannesta.

Todennäköisyys tälle on aika pieni. Sarjassa on vain rajallinen määrä mieshahmoja, joten eiköhän se ole aika selvää, että Sanni on joko Talen tai Jannen kanssa, tai sitten hetken sinkkuna. Keväällä tuskin on tulossa uusia hahmoja.

Eihän tässä ole kesätaukoon enää edes kovin pitkä aika. 2-3 kk. Aika menee nopeasti ja kyllä varmasti syksyllä tulee uusia mieshahmoja. Ainakin toivon niin.

Vierailija
4862/6757 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää noin ahkerasti kirjoitella Sannin miehistä? Ruokitte näillä viestellä vain ikähullua, joka saa uutta materiaalia lainattavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4863/6757 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Illan jakso olisi hyvin käynyt suhde-teemajaksona. Ei tainnut olla yhtään mitään muuta kuin suhdejuttuja? Tale + Janne + Sanni, Eva + Peppi + Pietari ja Ismo + Jutta.

Mitä muita juonikuvioita kuin suhdejuttuja tällä hetkellä edes on menossa? Gunnarin stripparihairahdus joo, mutta siihenkin liittyy seksi. Kyllästyttää nämä kuviot, kun itse olen aseksuaali ja aromantikko. En pysty samaistumaan yhtään. Miksiköhän edes katson Salkkareita... Joku ihme syvälle juurtunut rutiini se on, kun lapsesta asti olen sarjaa katsonut.

Vierailija
4864/6757 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janne voisi tasapuolisuuden nimissä kertoa Tiinasta Sannille. Ansaitsi tulla kaikki totuudet julki.

Niinpä! Janne olisi voinut muistuttaa Talea omista sekoiluistaan Tiinan kanssa. Ja vaikka uhata kertoa niistä Sannille, jos jättää hänet tienposkeen :D

Vierailija
4865/6757 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Peppi saisi sanottua siitä kerrasta, kun Pietari tuli suoraan Pepille panemaan! Sillon ainakaan Pietari ei ollut humalassa eikä sitä nyt hemmetti voi naisen syyksi laittaa mitenkään.

Vierailija
4866/6757 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon myös, että taloyhtiön pihatalkoot tekisi joskus paluun!

Mäkin toivon, mutta taitaa olla turhaa kun eivät voi kuvata enää Huvilakadun sisäpihalla kohtauksia :( En hauaisi mitään green screeniä vasten tehtyä paskaa.

Vierailija
4867/6757 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Illan jakso olisi hyvin käynyt suhde-teemajaksona. Ei tainnut olla yhtään mitään muuta kuin suhdejuttuja? Tale + Janne + Sanni, Eva + Peppi + Pietari ja Ismo + Jutta.

Mitä muita juonikuvioita kuin suhdejuttuja tällä hetkellä edes on menossa? Gunnarin stripparihairahdus joo, mutta siihenkin liittyy seksi. Kyllästyttää nämä kuviot, kun itse olen aseksuaali ja aromantikko. En pysty samaistumaan yhtään. Miksiköhän edes katson Salkkareita... Joku ihme syvälle juurtunut rutiini se on, kun lapsesta asti olen sarjaa katsonut.

Joo... Melkein odotan taas Aaron sekoiluja. Olisi kivaa, jos hahmoilla olisi muitakin kuin suhteisiin liittyviä ongelmia. Joku harvinainen sairaus, psykoosi, lamauttava masennus, rahapula, koulukiusaaminen, yksinäisyys...

Vierailija
4868/6757 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä kuulu tähän keskusteluun, mutta oon kuullut niin monta kertaa juttua ettei Sara Parikka ja Venla Savikuja (Peppi ja Heidi) ole enää ystäviä oikeassa elämässä.

Siellä taas varsinainen Sherlock. Eikö se ole ollut selvää jo monta vuotta, olivat joskus kämppiksiä ja nyt eivät edes seuraa toisiaan Instagramissa, vaikka kaikki näyttelijät seuraavat toisiaan ja Venlakin on alkanut seurata uusia näyttelijöitä joiden kanssa ei välttämättä ole ollut koskaan edes tekemisissä. Olisi kyllä mielenkiintoista tietää mikä on johtanut välirikkoon.

Selvää? Ei niille joilla on muutakin elämää kuin seurata näyttelijöiden tekemisiä oikeassa elämässä...

Nimenomaan. Mä en esimerkiksi ole kuullut moisesta. Laittoiko Sara sitten välit poikki Venlan kanssa kun kuuli suhteesta? Miksi Markku olisi välinsä pistänyt poikki Mikon kanssa jos eivät Venla ja Markku olleet vielä yhdessä sillon?

Vierailija
4869/6757 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko Lasse Sievisen näyttelijän roolihahmon nimi 95-elokuvassa vain pääministeri vai oliko se Paavo Lipponen ? Joka tapauksessa sopii esittämään Paavo Lipposta. Noissa on samaa näköä ja samanlaisia ilmeitä.

Katsoin elokuvan elokuvissa ja kyllä Lasse Simo Sakari Sievinen eli Timo Jurkka esitti Paavo Lipposta elokuvan lopussa. Oli hyvä :D

Vierailija
4870/6757 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan mm. se Aaron sydänjuttu, Kallen alkoholismi, Herukan omistajuuskuviot, Gunnarin ja Dahlian salaisuus...

Täälläkin toinen aseksuaali, mutta minä kyllä pystyn samaistumaan noihin parisuhdejuoniinkin (samoin kuin pystyn eläytymään moneen sellaiseen, joista ei ole omakohtaista kokemusta). Silti minäkin toivoisin, että voisi olla enemmän muitakin juonikuvioita kuin parisuhteisiim liittyviä. Minua ei aseksuaalina häiritse tippaakaan sarjan homo- tai heteroseksikohtaukset. Otan ne huumoripläjäyksinä :)

Puuduttavaa seurattavaa minusta on saman vatvominen (soutaminen ja huopaaminen suhteissa) ja toistuvat juonikuviot kuten nämä kolmiodraamat. Tykkään kyllä yleensä kännikohtauksista, mutta Kallen alkoholismiin olen jo kyllästymässä. Mutta pääsääntöisesti olen sarjan sisältöön ihan tyytyväinen, enkä ole koskaan edes harkinnut katsomisen lopettamista! :)

Vierailija
4871/6757 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Sanni ja Tale eroaisivat niin ei Sanni kaipaisi Iljan isäpuoleksi mitään mokailijaa ja säheltäjää, vaan vastuullista ja kypsää aikuista miestä.

Eiköhän Sannille riitä että joutuu töissä katsomaan Jannen perään.

Janne on hoitanut Iljaa useammankin kerran, että on se vastuullinen lasten kanssa. 

Pariksi Sanni ja Janne eivät kuitenkaan sovi. Jos Talen kanssa tulee ero, toivon Sannin löytävän uuden miehen jostakusta muusta kuin Jannesta.

Minä en. Toivottavasti päätyvät yhteen. Ei kukaan uusi mieshahmo voisi sopia Sannille.

Vierailija
4872/6757 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että Kallen ryyppääminen ei lopu koskaan, mutta onkohan edes mitään sellaista, mikä voisi sen edes lopettaa kun kaikkea on jo yritetty. Maksasairaus, hepatiitti, hiv, tosirakkausko (eikö tähänkin viittaavaa ole jo ollut ?) voisi olla tälläinen ? Tosin minulle on tullut mieleen yksi käänne, mutta se on niin hurja ja epätodennäköinen, että en viitsi sitä tänne kirjoittaa miinusten pelossa.

Uskoontulo?

Vierailija
4873/6757 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon myös, että taloyhtiön pihatalkoot tekisi joskus paluun!

Mäkin toivon, mutta taitaa olla turhaa kun eivät voi kuvata enää Huvilakadun sisäpihalla kohtauksia :( En hauaisi mitään green screeniä vasten tehtyä paskaa.

Eikö talkoita voisi kuvata missään toisen rakennuksen sisäpihalla, vaikka siellä Konalassa? Onko studiorakennuksella omaa sisäpihaa?

Vierailija
4874/6757 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannille sopisi parhaiten joku tuon tyylinen mies. Tuo nyt ei ole mikään erityisen komea/hyvännäköinen, mutta siis ymmärrätte varmaan minkä tyyppistä ihmistä tarkoitan.

https://www.google.fi/search?q=anaconda+the+hunt+for+the+blood+orchid+b…

Vierailija
4875/6757 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tale on kyllä typerä. Menee heti panemaan Tiinaa kun selviää että Sanni vietti kaksi viikkoa ystävänsä luona. Valehteli joo, mutta siellä ei tapahtunut mitään. Jos Tale epäilee että tapahtui, ei Tiinan luokse meneminen ratkaise mitään.

Vierailija
4876/6757 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sannille sopisi parhaiten joku tuon tyylinen mies. Tuo nyt ei ole mikään erityisen komea/hyvännäköinen, mutta siis ymmärrätte varmaan minkä tyyppistä ihmistä tarkoitan.

https://www.google.fi/search?q=anaconda+the+hunt+for+the+blood+orchid+b…

Huh, toivottavasti sinulla ei ole omia lapsia. Olisi tosi pelottavaa ja ahdistavaa, jos oma äitini ei antaisi minun valita puolisoani itse vaan hänellä olisi mielessään jokin selkeä miestyyppi, joka minulle sopisi (hänen mielestään) parhaiten. Ja tuo ihannemiestyyppi perustuisi pelkkään ulkonäköön. Sanni saa rakastua kehen hän itse haluaa ja Sanni ei onneksi ole noin ulkonäkökeskeinen. Ihmisen sisin, luonne on kumppanissa paljon tärkeämpää kuin se miltä mies näyttää.

Vierailija
4877/6757 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa kun Kari, joka kuuluu lempihahmoihini, on edelleen noin ahdasmielinen Jutan suhteen. Vaikka muuten on melko rehti ja heikkoja puolustava. Toivottavasti Karikin joskus pääsee noista estoistaan yli ja kasvaa aikuiseksi.

Vierailija
4878/6757 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oonko ainoa, jonka mielestä salkkarit kaipais nyt tähän väliin jonkun "yllättävän" suhteen? Olis kiva, jos Eva ja Monica vaikka päätyis taas yhteen nii sais katsojat jotain hauskaa ja kivaa

Todellisena syynä että ois aika saada kuvioihin taas joku naispari. Millon Helikin oli viimeks kuvioissa? Muuten kyllä LGBTQ yhteisö tällä hetkellä hyvin edustettuna.

Mielenkiintoista voisi olla se jos sarjassa olisi hahmo joka päätyisi sukupuolenkorjausprosessiin. Ehkä sarjaan voisi joskus saada toisenkin transhenkilön, joka olisi teini-ikäinen/nuori.

Vierailija
4879/6757 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olishan se voinut niellä kiukkunsa, tuoda Letin ensin Sannin luo ja lähteä livohkaan vasta sitten.

Joo niin olisi, mutta jos Maria ei halua uusia rooliaan Kristiinana, niin pakko tehdä näin.

Vierailija
4880/6757 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Kristiina mukana Pihlajasadussa? Ajattelin vaan, että olisi kiva nähdä Miian ja äidin yhteisiä kohtauksia.

Ketju on lukittu.