Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa III

Vierailija
10.12.2017 |

Pidetään tämä väliaikaisena tai sitten pysyvänä, jos ketjua ei avata uudelleen.

Kommentit (6757)

Vierailija
3521/6757 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi Larikin vain kokeillut deittisovellusta. Ilmeisesti ei ole sitä tehnyt.

Vierailija
3522/6757 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei Kalle sitten kertonut Larille Kososesta, alkoholismista, eikä deittisovellushoidoistaan. Ehkä tämän päivän jaksossa tulevat sitten puheeksi tai sitten ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3523/6757 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikaisemmin sanottiin, että Monican ulkonäkö olisi rupsahtanut. Olen eri mieltä.

Minun mielestä Monica näyttää nykyään kauniimmalta, pitkät hiukset sopii hänelle.  Suurin ero on meikissä. Luojan kiitos siitä raskaasta ja voimakkaasta meikistä päästiin, Monicalla oli aikaisemmin järkyttävät pandan silmät. Kevyempi ja pehmeämpi meikki sopii hänelle paljon paremmin. Mut makukysymys.

Miksi tämä palsta kierrättää näitä vanhoja viestejä? Tämä ja se rupsahdusviesti on molemmat olleet täällä jo, edellisessä ketjussa ilmeisesti.

Tai sitten joku tallentelee niitä itse ja julkaisee uudelleen.

Haha. Oot niin hauska. Aihe voi olla sama, mut samaa viestiä et tule löytämään tästä tai aikaisemmastakaan viestiketjusta. Onnea etsintään. Vai onko niin et kerran keskustelluista aiheista ei saa enää keskustella? Täällä käy paljon ihmisiä lukemassa ja kirjoittelemassa, eikä kaikki seuraa viestiketjua yhtä aktiivisesti kuin sinä, joten naurettavaa pahoittaa mieltä tälläisesta. 

Jaahas, viestien kierrättäjä ilmoittautui.

Kuka tässä on pahoittanut mielensä? Ja kuka sinä olet sanomaan, onko viestejä löytynyt aiemmasta ketjusta, sinäkö ne olet kahlannut nyt kaikki läpi että voisit sellaista mennä sanomaan?

Vierailija
3524/6757 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis ollut kiva jos Lari olisi tullut pyörähtämään pihlajakadulla. 

Vierailija
3525/6757 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Uudessa päivässä soitetaan joka jaksossa varmaan kymmenen eri ihan oikeaa kappaletta taustalla, mutta Salkkareissa ei yhtäkään?

Ylellä toki on enemmän oikeuksia ja heillä on rutkasti radiokanavia yms., mutta onhan Maikkarillakin Nova (ja Iskelmä?)

Vierailija
3526/6757 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin aloin eilisen jakson myötä lämmetä Larille, vaikken ole aiemmin hahmosta tykännyt.

Vaikutti jotenkin aikuismaisemmalta, älykkäämmältä ja miehekkäämmältä.

Onhan sekin tunnustettava että hahmon kehitys on ollut valtava. Toisaalta mielenkiintoisuus on tavallaan hävinnyt sen jälkeen kun tuli lopullisesti ulos kaapoista. Kiltti hahmo jota mielellään seuraa, muttei mitään sykähdyttävää.

Vierailija
3527/6757 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikaisemmin sanottiin, että Monican ulkonäkö olisi rupsahtanut. Olen eri mieltä.

Minun mielestä Monica näyttää nykyään kauniimmalta, pitkät hiukset sopii hänelle.  Suurin ero on meikissä. Luojan kiitos siitä raskaasta ja voimakkaasta meikistä päästiin, Monicalla oli aikaisemmin järkyttävät pandan silmät. Kevyempi ja pehmeämpi meikki sopii hänelle paljon paremmin. Mut makukysymys.

Miksi tämä palsta kierrättää näitä vanhoja viestejä? Tämä ja se rupsahdusviesti on molemmat olleet täällä jo, edellisessä ketjussa ilmeisesti.

Haha. Oot niin hauska. Aihe voi olla sama, mut samaa viestiä et tule löytämään tästä tai aikaisemmastakaan viestiketjusta. Onnea etsintään. Vai onko niin et kerran keskustelluista aiheista ei saa enää keskustella? Täällä käy paljon ihmisiä lukemassa ja kirjoittelemassa, eikä kaikki seuraa viestiketjua yhtä aktiivisesti kuin sinä, joten naurettavaa pahoittaa mieltä tälläisesta. 

Kuka tässä on pahoittanut mielensä? Ja kuka sinä olet sanomaan, onko viestejä löytynyt aiemmasta ketjusta, sinäkö ne olet kahlannut nyt kaikki läpi että voisit sellaista mennä sanomaan?

Täytyy liittyä keskusteluun; Oon itse nähnyt aina joskus vanhoja viestejä. Ei mitenkään päivittäin tai viikottain. Jos ikähullua ei lasketa. Samoja aiheita kylläkin käsitellään aika ajoin ja mulle on pari kertaa kans sanottu, että oo hiljaa tästä puhuttiin jo aikanaan. 

Vierailija
3528/6757 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukutatte ikähullun kommentteja kun kuitenkin olette samaa mieltä hänen kanssaan?

Vierailija
3529/6757 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Uudessa päivässä soitetaan joka jaksossa varmaan kymmenen eri ihan oikeaa kappaletta taustalla, mutta Salkkareissa ei yhtäkään?

Ylellä toki on enemmän oikeuksia ja heillä on rutkasti radiokanavia yms., mutta onhan Maikkarillakin Nova (ja Iskelmä?)

Nova ja Iskelmä kuuluu nykyään Bauer Medialle. Ei taida olla maikkarilla enää yhtään radiokanavaa?

Vierailija
3530/6757 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi, että Lari ei ole löytänyt uutta kumppania.

Se on harmi vain mikäli Lari on onneton yksin. Minusta näyttää tyytyväiseltä elämäänsä ja muutenkin tuntuu menevän hyvin. Puhut niin kuin ihminen olisi jotenkin epätäydellinen ja vajaa ilman parisuhdetta. Moni valitsee ihan omasta tahdostaan parisuhde- ja lapsivapaan elämän.

Vierailija
3531/6757 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalle voisi ottaa myös itseään niskasta kiinni ja mennä elämässä eteenpäin. Onhan se nyt hieman outoa, että melkein neljäkymppinen mies asuu isänsä luona. 

Vierailija
3532/6757 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaako Lari lopullisesti sarjaan? Mun lemppari <3 

Vierailija
3533/6757 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei Kalle sitten kertonut Larille Kososesta, alkoholismista, eikä deittisovellushoidoistaan. Ehkä tämän päivän jaksossa tulevat sitten puheeksi tai sitten ei.

Öö kertoisitko sinä eksällesi tuosta vaan tavatessanne yllättäen kaikki panosi ja mahdolliset hyvin henkilökohtaiset ongelmasi?

Vierailija
3534/6757 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy liittyä keskusteluun; Oon itse nähnyt aina joskus vanhoja viestejä. Ei mitenkään päivittäin tai viikottain. Jos ikähullua ei lasketa. Samoja aiheita kylläkin käsitellään aika ajoin ja mulle on pari kertaa kans sanottu, että oo hiljaa tästä puhuttiin jo aikanaan. 

Joo, täällä kolmas, jota on "nuhdeltu" siitä, että olen sattunut kirjoittamaan jostain vanhasta asiasta, josta joku muukin on maininnut joskus. Ilmeisesti samoja aiheita ei saisi jonkun ketjupoliisin mielestä käsitellä :D

Vierailija
3535/6757 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ne radiokanavat tuohon liittyy? Eiköhän tuossa ole kyse vain tekijänoikeusmaksujen hoitamisesta, ehkäpä Salkkareiden tuotantoyhtiö haluaa säästää.

Vierailija
3536/6757 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalle voisi ottaa myös itseään niskasta kiinni ja mennä elämässä eteenpäin. Onhan se nyt hieman outoa, että melkein neljäkymppinen mies asuu isänsä luona. 

Ei ole lainkaan outoa Salkkareiden mittapuulla :) Mihin Kalle sitten muuttaisi? Amandaan? Pihlajakatu 23 B:ssä ei taida olla vapaita asuntoja enkä usko, että Kalle lähtisi Sannia, Talea ja Iljaa häätämään omasta kämpästään.

Onhan Kalle myös ottanut itseään niskasta kiinni (raitistuminen ja töihin paluu) sekä mennyt eteenpäin (ilo irti sinkkuudesta).

Vierailija
3537/6757 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkääs nyt, minusta se Taalasbiilin taustalla soiva rautalankamusiikki on ihanan tunnelmallista :D En jaksaisi kuunnella mitään listahittejä Salkkareissa.

Vierailija
3538/6757 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lari ON Kallen suuri rakkaus. Kososet ja pikaset vessassa eivät vie kaipuuta pois. Pulloa yrittänyt. Kalle on lukossa Larin tavatessaan. Ehkä tänään saa lukkonsa auki ja antaa itselleen luvan nauttia Larista.

Vierailija
3539/6757 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkyykö uusinnat muualla kuin tv:ssä?

Eipä taida näkyä mikä on harmi, kun tuskin monikaan pystyy olemaan tuohon aikaan tv:n ääressä.

Kiitos vastauksesta. Itseltäkin hukkaan menee kyllä jaksot sitten.

Luulis, että nykyaikana kaikilta löytyy tallentava digiboksi.

Vierailija
3540/6757 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkyykö uusinnat muualla kuin tv:ssä?

Eipä taida näkyä mikä on harmi, kun tuskin monikaan pystyy olemaan tuohon aikaan tv:n ääressä.

Kiitos vastauksesta. Itseltäkin hukkaan menee kyllä jaksot sitten.

Luulis, että nykyaikana kaikilta löytyy tallentava digiboksi.

Ei meiltä ainakaan. Niin häviävän vähän katsotaan perinteistä televisiota ja valtaosa ohjelmista on katsottavissa netin kautta.

Ketju on lukittu.