Miks salkkareissa osa III
Pidetään tämä väliaikaisena tai sitten pysyvänä, jos ketjua ei avata uudelleen.
Kommentit (6757)
Hitsi kun ketjusta poistetaan aina juonipaljastukset jos, joku on ne laittanut esimerkiksi tv-maailmasta. Mulla jäi vaan mieleen se, että Severi tulee tuomaan Monicalle Magnuksen unohtuneen lelun ja Monica vissiin järkyttyy lisää tai muuta vastaavaa? Muistaako joku muu? Eli ovatko kuitenkin menneet sänkyyn tai Severi koittaa pussata uudelleen? Jiri ei ilmeisesti tiedä ja tarkoittaa Monican sekoilua heidän ovellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ongelmana on se, että tällä palstalla, oikeassa elämässä ja myös tässä ketjussa pidettäisiin taatusti ällöttävänä, jos vaikka Jiri suutelisi Violaa. Voitko vastata, miksi Severiä suuteleva Monica puolestaan on ihana?
No onhan esim. Sebastiankin kuksinut huomattavasti nuorempaa Iidaa ja sitäkin kovasti paheksuttiin.
Minä en ole kirjoittanut, että Monica on ihana, joten miksi minun pitäisi sellaista kommenttia selitellä? Kuten jo mainitsin, Monica ei kuulu lempihahmoihini.
Mielestäni otat sarjan tapahtumat ja niiden kommentoinnin aivan liian tosissaan. Tiedätkö, Game of Thronesin hirveimmillä pahishahmoillakin on faneja, hui. Aaron psykopaattisista tempauksistakin moni pitää. Fiktiivisen sarjan fiktiivisten hahmojen fanittamista ei kannata ottaa noin ryppyotsaisesti! Itse en jaksa enää kommentoida aihetta, koska emme pääse yhteisymmärrykseen.
Sebastianin ja Iidan suhteessa oli vain se ero että molemmat olivat aikuisia eikä ikäerossa sinänsä ollut mitään paheksuttavaa. Suhdetta paheksuttiin sen takia että Sebastian oli ollut isäpuoli Iidalle.
Ikäerohullu on ainoa joka väittää että parikymppisen naisen ja vanhemman miehen suhteessa on jotain väärää. Mitä väärää siinä muka olisi jos kaksi täysi-ikäistä ovat yhdessä?
Alapeukuttajat siis tuomitsevat kahden täysi-ikäisen ihmisen seurustelun. Hieno homma.. Ihan mielenkiinnosta, mikä 20v naisen ja vanhemman miehen suhteessa niin rassaa?
Tehkää te nyt vaikka oma ketju jossa jatkatte tätä, te jotka olette täällä monta sivua jankanneet Severi/Monica ja muita ikäerojuttuja. Olisi kiva keskustella ihan muistakin sarjan tapahtumista mutta sellaiset viestit vaan hukkuu tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän täällä ole kehuttu Monican ja Severin juttua vaan ihmiset on lähinnä ottanut sen huumorilla (sillä kukaan ei edes oleta, että Monica ja Severi alkaisi seurustelemaan. tuohan olo vahinko). Ainakin itselläni on tapana suhtautua salkkaritoilailuihin huumorilla. Esim. nämä kännihölmöilyt. Sitä paitsi eilen tuota Monican ja Severin kohtausta paheksui ainakin pari henkilöä tässäkin ketjussa.
Kyllähän täällä kehuttiin miten Monica on ihana, ja miten Severin ja Monican jutussa ei ole mitään pahaa.
Yksittäisen henkilön yksittäisessä kommentissa sanottiin "Monica on ihana", joten _kaikki_ kehuu?
Se "Monica on ihana" -kommentti on voinut liittyä vaikka siihen kun Monica kaatui ja hameesta katkesi sukkahousu. Tai siihen kun hän kiroili kuin merimies. Tai johonkin koomiseen repliikkiin tai ilmeeseen. Tai Monican kauhistuneeseen reaktioon seuraavana päivänä kun muisti toilailunsa. Siihen tilanteeseen kun Monica kurkisteli nolona peiton alta silmät suurina. Kommentin kirjoittaja ei missään kohtaan maininnut, että Monica on ihana, koska suuteli Severiä. Se on sinun oma tulkintasi.
Joidenkin mielestä Monican ja Severin pusussa ei ollut mitään pahaa, joidenkin mielestä oli. Olit sokea, jos et huomannut eilen illalla joidenkin käymää kädenvääntöä Roope Puhakan iästä. Eli ketjussa ollaan oltu sekä kohtauksen puolesta että vastaan.
Se, ettei jonkun mielestä pusussa ollut mitään vikaa ei ole sama asia kuin Monican _kehuminen_.
Ihan hömelö juonenkäänne, en tiedä mitä tällä Monica/Severi - hommalla haetaan, mutta nyt vaan suitsutetaan Monican shamewalkkia siihen saakka kunnes Severi kertoo, ettei mitään tapahtunut. Monicalla oli herätessään paitakin päällä.
—
Mielestäni oli huonoa käsikirjoittamista jo se, että Severi auttaa Monicaa sänkyyn, riisuilee sen kenkiä ja peittelee. Pelkäsin että tästä tulee samanlainen juonikuvio kuin Emmerdalessa, että nuori jannu käpälöi sammunutta naista. Onneksi ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ongelmana on se, että tällä palstalla, oikeassa elämässä ja myös tässä ketjussa pidettäisiin taatusti ällöttävänä, jos vaikka Jiri suutelisi Violaa. Voitko vastata, miksi Severiä suuteleva Monica puolestaan on ihana?
No onhan esim. Sebastiankin kuksinut huomattavasti nuorempaa Iidaa ja sitäkin kovasti paheksuttiin.
Minä en ole kirjoittanut, että Monica on ihana, joten miksi minun pitäisi sellaista kommenttia selitellä? Kuten jo mainitsin, Monica ei kuulu lempihahmoihini.
Mielestäni otat sarjan tapahtumat ja niiden kommentoinnin aivan liian tosissaan. Tiedätkö, Game of Thronesin hirveimmillä pahishahmoillakin on faneja, hui. Aaron psykopaattisista tempauksistakin moni pitää. Fiktiivisen sarjan fiktiivisten hahmojen fanittamista ei kannata ottaa noin ryppyotsaisesti! Itse en jaksa enää kommentoida aihetta, koska emme pääse yhteisymmärrykseen.
Sebastianin ja Iidan suhteessa oli vain se ero että molemmat olivat aikuisia eikä ikäerossa sinänsä ollut mitään paheksuttavaa. Suhdetta paheksuttiin sen takia että Sebastian oli ollut isäpuoli Iidalle.
Ikäerohullu on ainoa joka väittää että parikymppisen naisen ja vanhemman miehen suhteessa on jotain väärää. Mitä väärää siinä muka olisi jos kaksi täysi-ikäistä ovat yhdessä?
Alapeukuttajat siis tuomitsevat kahden täysi-ikäisen ihmisen seurustelun. Hieno homma.. Ihan mielenkiinnosta, mikä 20v naisen ja vanhemman miehen suhteessa niin rassaa?
Iästä jauhaminen rassaa. Alapeukutan jokaista viestissä, jossa puhutaan ikäeroista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän täällä ole kehuttu Monican ja Severin juttua vaan ihmiset on lähinnä ottanut sen huumorilla (sillä kukaan ei edes oleta, että Monica ja Severi alkaisi seurustelemaan. tuohan olo vahinko). Ainakin itselläni on tapana suhtautua salkkaritoilailuihin huumorilla. Esim. nämä kännihölmöilyt. Sitä paitsi eilen tuota Monican ja Severin kohtausta paheksui ainakin pari henkilöä tässäkin ketjussa.
Kyllähän täällä kehuttiin miten Monica on ihana, ja miten Severin ja Monican jutussa ei ole mitään pahaa.
Yksittäisen henkilön yksittäisessä kommentissa sanottiin "Monica on ihana", joten _kaikki_ kehuu?
Se "Monica on ihana" -kommentti on voinut liittyä vaikka siihen kun Monica kaatui ja hameesta katkesi sukkahousu. Tai siihen kun hän kiroili kuin merimies. Tai johonkin koomiseen repliikkiin tai ilmeeseen. Tai Monican kauhistuneeseen reaktioon seuraavana päivänä kun muisti toilailunsa. Siihen tilanteeseen kun Monica kurkisteli nolona peiton alta silmät suurina. Kommentin kirjoittaja ei missään kohtaan maininnut, että Monica on ihana, koska suuteli Severiä. Se on sinun oma tulkintasi.
Joidenkin mielestä Monican ja Severin pusussa ei ollut mitään pahaa, joidenkin mielestä oli. Olit sokea, jos et huomannut eilen illalla joidenkin käymää kädenvääntöä Roope Puhakan iästä. Eli ketjussa ollaan oltu sekä kohtauksen puolesta että vastaan.
Se, ettei jonkun mielestä pusussa ollut mitään vikaa ei ole sama asia kuin Monican _kehuminen_.
Itse olet sokea kun et näe omiesi puolelta mitään kyseenalaista.
Minä olin yksi niistä jotka illlalla keskustelivat Roopen iästä ja ko. kohtauksesta, ja ne kommentit saivat pelkkiä alapeukkuja, kun taas asiaa puoltavat yläpeukkuja. Tästä saa aika hyvin osviittaa sille mitä mieltä täällä oltiin. Tuskin olisi samanlainen hyväksyntä ollut Jiri-Viola asetelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hömelö juonenkäänne, en tiedä mitä tällä Monica/Severi - hommalla haetaan, mutta nyt vaan suitsutetaan Monican shamewalkkia siihen saakka kunnes Severi kertoo, ettei mitään tapahtunut. Monicalla oli herätessään paitakin päällä.
—
Mielestäni oli huonoa käsikirjoittamista jo se, että Severi auttaa Monicaa sänkyyn, riisuilee sen kenkiä ja peittelee. Pelkäsin että tästä tulee samanlainen juonikuvio kuin Emmerdalessa, että nuori jannu käpälöi sammunutta naista. Onneksi ei.
Läheskään kaikki ei katso Emmerdalea, Uutta päivää tai muitakaan saippuasarjoja. Minua ei ainakaan haittaisi samanlaiset juonikuviot, koska en noita sarjoja seuraa.
Vierailija kirjoitti:
.
Minä olin yksi niistä jotka illlalla keskustelivat Roopen iästä ja ko. kohtauksesta, ja ne kommentit saivat pelkkiä alapeukkuja ...
Tämän saattoikin jo arvata..
Mutta miksi aihetta piti jatkaa vielä tänäänkin? Sovitaanko niin, että joidenkin mielestä suutelukohtaus oli ok, joidenkin mielestä ei ja that's it. Nyt muihin aiheisiin! :)
Vierailija kirjoitti:
—
En nyt siis väitä mitään, mutta sarjassa on aika usein enemmänkin vaatteita päällä vaikka jotain ois seksiä harrastettu. Minustakin oli hieman outoa, että Severi menee makuuhuoneeseen asti ottamaan Monican kenkiä pois. Olisi riittänyt, että katsoo hänen päässeen kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Minä olin yksi niistä jotka illlalla keskustelivat Roopen iästä ja ko. kohtauksesta, ja ne kommentit saivat pelkkiä alapeukkuja ...Tämän saattoikin jo arvata..
Mutta miksi aihetta piti jatkaa vielä tänäänkin? Sovitaanko niin, että joidenkin mielestä suutelukohtaus oli ok, joidenkin mielestä ei ja that's it. Nyt muihin aiheisiin! :)
Mitä saattoi arvata? Erikoisena pidän sitä, että jengi alapeukutti raivokkaasti kaikkia viestejä minulta ja joiltain muilta, joissa kerrottiin että Roope oli 15-vuotias kuvausten aikoihin. Tämä on fakta. Sinä sitten vänkäsit siitä koko ajan että ei ollut kun 16.
Ehdottomasti samaa mieltä, että keskustelu on mennyt liian pitkälle. Ketjulle ei ole mitään hyötyä siitä, että eri puolilla olevat ihmiset jankkaa mikä on oikein ja mikä väärin. Molemmat kannat on tullut harvinaisen selväksi joten miksi enää jatkaa juttua? Palataan aiheeseen uudelleen jos ja kun aiheesta kerrotaan jotain uutta sarjassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Minä olin yksi niistä jotka illlalla keskustelivat Roopen iästä ja ko. kohtauksesta, ja ne kommentit saivat pelkkiä alapeukkuja ...Tämän saattoikin jo arvata..
Eli tarkoituksesi oli vain vttuilla ja esittää pätevää, ikävää kun sinulla ei ole muuta sanottavaa kuin ivallisten hymiöiden spämmiminen. Ja rajasit tuon kommentin sitten asiayhteydestä kokonaan pois, hieno homma.
Vierailija kirjoitti:
Tehkää te nyt vaikka oma ketju jossa jatkatte tätä, te jotka olette täällä monta sivua jankanneet Severi/Monica ja muita ikäerojuttuja. Olisi kiva keskustella ihan muistakin sarjan tapahtumista mutta sellaiset viestit vaan hukkuu tänne.
Täällä jokainen saa kirjoittaa henkilöistä, joista haluaa niin paljon kuin haluaa. Jokainen saa pitää henkilöistä, joista haluaa ja syistä joista haluaa. Alapeukuttaa voi mutta ei estää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Voit määrätä vain omia kirjoituksiasi. Muita et pysty pomottamaan. Ikäasia voi olla erittäin tärkeä ja hän saa siitä kirjoittaa. Hyppää niiden yli. Kaikki eivät pidä muista aiheista, joista sinä haluat kirjoittaa. Sille taas muut eivät voi mitään. Kirjoitat mistä haluat.
Toi yks on taas vaan ikähullu joka on keksinyt uuden jankkausaiheen ja juttelee taas yksinään...
"Kun atk-konsultti aloittaa puheenvuoronsa, Kalle kauhistuu, kun hän tajuaa, että kyseessä on Lari."
Vierailija kirjoitti:
Sinä sitten vänkäsit siitä koko ajan että ei ollut kun 16.
Luin eilisestä jaksosta kirjoitetut viestit kylläkin vasta tänä aamuna, eli en ollut minä. En ole myöskään kirjoittanut "Monica on ihana", enkä sanonut sanaakaan Nuutista, enkä väittänyt ikähulluksi, vaikka noista kaikesta olet syyttänyt. Sinulla on kummallinen tapa tehdä oletuksia, että ketjussa olisi vain kaksi keskustelijaa.
Ei hemmetti, minä VIHAAN Laria ja taas tuo lössönössö lässyttäjä palasi Salkkareihin! >:( Eikä kyse ole edes homoudesta, koska Kallesta tykkään. Minä vaan vihaan Laria.