Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset: Millaiset alusvaatteet haluaisit Joululahjaksi mieheltäsi??

Vierailija
09.12.2017 |

Millaiset alusvaatteet haluaisit Joululahjaksi mieheltäsi??

1. Mustat pitsiset rintsikat? ja mustat pitsiset stringit?

2. Punaiset pitsiset rintsikat ja punaiset stringit?

3. Mustat rintsikat ja mustat hipster malliset alushousut?

4. Mustat rintsikat ja "mummomalliset" alushousut?

5. Sporttiset Björn Borg rintsikat ja Björn Borg alkkarit (stringit/hipsterit)?

Kauanko olet ollut nykyisen miehesi kanssa yhdessä ja mikä on ikäsi ja miehesi ikä??

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut miehelleni että ostaa lahjakortin Change alusvaateliikkeeseen että saan itse ostaa oikean kokoiset rintsikat ja alkkarit.

Vierailija
22/85 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti tai miehen mielestä nätit, joissa haluaisi minut nähdä. Kuitti mukaan niin voin käydä vaihtamassa oikeaan kokoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahjakortti tai miehen mielestä nätit, joissa haluaisi minut nähdä. Kuitti mukaan niin voin käydä vaihtamassa oikeaan kokoon.

Samaa mieltä sinun kanssa :)

Vierailija
24/85 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua alusvaatteita lahjaksi, haluan itse valita ne. Joskus yhdessäolon alkuaikoina mies yritti ostaa minulle lahjaksi alusvaatteita ja hänen mielikseen niitä käytinkin kerran tai pari, mutta kun olivat aina jotenkin vääränlaisia, ne jäivät lopulta kaapin perälle lojumaan.

Vierailija
25/85 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin itse valita niin sellaisen saumattoman, hyvin tukevan rintaliivitopin ilman kaaritukia ja mahdollisimman korkeavyötäröiset sloggit.

Siispä jos mies haluaa ostaa alusvaatteita lahjaksi niin valitkoon häntä eniten miellyttävät, koska häntä varten ne olisivat eikä minua.

Vierailija
26/85 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin lahjakortti alusvaateliikkeeseen.

Vierailija
27/85 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään noista. Icebreakerin merinovillasetti olis enemmän mun mieleen.

Vierailija
28/85 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex mies välillä osti alusvaatteita, ilmeisesti itseään varten, kiva niitä pitsihepeneitä sisältäviä paketteja avata mummon aikana.

Haluan itse valita kaikki vaatteeni, enkä esiintyä miehelle esineenä, jonka hän voi pukea. Riisua saa minun valitsemani vaatteet.

Vierailija
29/85 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään noista. Icebreakerin merinovillasetti olis enemmän mun mieleen.

Taidat olla joku 55-60v Mummu :D

Vierailija
30/85 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan sellaiset pässinpökkimät pierukalsarit ja ylisuuren, pitkähihaisen T-paidan. Värillä ei ole väliä. Pääasia, että niissä on mukava olla.

-N43, mies ja 2 lasta, naimisissa 18v.

Vierailija
31/85 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehmeät joustavat mustat imetysliivit ja raskausvatsaa tukevat tukialushousut. 35vee ja 5 vuotta yhdessä.

Vierailija
32/85 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään noista, sillä liivit pitää sovittaa. Tuo jonkun ehdottama lahjakortti olisi hyvä. Sellaiseen liikkeeseen jossa on kokojani. N33 ja liivit 75G

Vierailija
33/85 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen voi huomata että sua jännittää...

Vierailija
34/85 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään noista, sillä liivit pitää sovittaa. Tuo jonkun ehdottama lahjakortti olisi hyvä. Sellaiseen liikkeeseen jossa on kokojani. N33 ja liivit 75G

http://fullerfigurefullerbust.com/wp-content/uploads/2011/09/80h18turkus.png

Tämän rintsikat näyttäisi hyvältä minulle. Tukevia ja kauniita. N33

Vierailija
35/85 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en halua alusvaatteita lahjaksi, haluan itse valita ne. Joskus yhdessäolon alkuaikoina mies yritti ostaa minulle lahjaksi alusvaatteita ja hänen mielikseen niitä käytinkin kerran tai pari, mutta kun olivat aina jotenkin vääränlaisia, ne jäivät lopulta kaapin perälle lojumaan.

Ihan kuin olisin itse kirjoittanut tuon tekstin. Mieheni osti muutaman kerran minulle alusasuja ja ne menivät niin metsään, että vieläkin naurattaa. Ostan mielummin itse alusvaatteeni ja mies tuntuu valinnoistani kovasti pitävän. En halua edes mitään lahjakortteja. Yhdessä olemme olleet 20 vuotta.

Vierailija
36/85 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä kysyttiin puolison ikää eikä kuppikokoa :D Joku on vähän ylpistynyt maitorauhasistaan :D

Vierailija
37/85 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä kysyttiin puolison ikää eikä kuppikokoa :D Joku on vähän ylpistynyt maitorauhasistaan :D

Niin anteeksi, kun ei ole sitä miestä ja vastasin silti. Liivieni koon laitoin siksi, että exäni osti minulle kerran alusvaatteita ja täysin väärää kokoa. Olivat jostain Henkkamaukasta ja kokoa 85D. Tosiaan lahjakortti kunnon liikkeeseen jossa on myös kokojani on fiksumpi kuin väärää kokoa olevat kannattimet ketjuliikkeestä. En ole ylpeä rinnoistani vaan jos saisin valita olisin nuoruuteni mitoissa. kaameat lollot ovat ja ei saa edullisesti kauniita liivejä. N33

Vierailija
38/85 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tosi hyvä idea. :) Ottaisin mieluiten 2. vaihtoehdon eli punaiset. Jos olisin mies, kurkkaisin puolison eniten käyttämien rintaliivien kokolapusta koon ja ostaisin samaa kokoa, mutta kuitti tietenkin mukaan jos istuvuus onkin tosi erilainen kyseisissä rintsikoissa. Jos haluaa nyt ihan varman päälle ottaa niin se lahjakortti on myös hyvä vaihtoehto. Olen 21v ja mies samanikäinen.

Vierailija
39/85 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringipervo-Pena taas kyselee... :D runkutirunkuti.

Vierailija
40/85 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi osti La Perlan laadukkaita ja kauniita alusvaatteita, setin.

Ei tarvitse antaa ohjeita, osaa ihan itse valita.

Kiva kun oli LAADUKKAAT La Perlat. Ne HUONO LAATUISET La Perlat on ihan hirveitä. Hyvä kun on oppinut erottamaan toisistaan.

No tämäpä TÄMÄ! :'D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän