Naiset: Millaiset alusvaatteet haluaisit Joululahjaksi mieheltäsi??
Millaiset alusvaatteet haluaisit Joululahjaksi mieheltäsi??
1. Mustat pitsiset rintsikat? ja mustat pitsiset stringit?
2. Punaiset pitsiset rintsikat ja punaiset stringit?
3. Mustat rintsikat ja mustat hipster malliset alushousut?
4. Mustat rintsikat ja "mummomalliset" alushousut?
5. Sporttiset Björn Borg rintsikat ja Björn Borg alkkarit (stringit/hipsterit)?
Kauanko olet ollut nykyisen miehesi kanssa yhdessä ja mikä on ikäsi ja miehesi ikä??
Kommentit (85)
Ukkoa ei kiinnosta. Haukkuu läskiksi ja rumaksi jatkuvasti. Yököttää kuulemma ulkonäköni. Ihailee nuoria ja kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Ukkoa ei kiinnosta. Haukkuu läskiksi ja rumaksi jatkuvasti. Yököttää kuulemma ulkonäköni. Ihailee nuoria ja kauniita.
Oletko sitten lihava vai laiha?? Käytätkö sitten stringejä kun ukkosi haukkuu sun rumaksi??
6. Victoria's Secretin pikkuhousuja
Kunnon pitkähiainen laamapaita ja lattialuutun harmaat puolireisilahkeelliset raappahousut. Siinä on romantiikkaa fetissillekin.
Älä osta naiselle pitsialusvaatteita koska ne on oikeasti lahja sinulle itsellesi. Toki voit ostaa ihan muuten vaan, mutta älä naisen merkkipäivinä. Sama kuin isäntä ostaisi vaimolle lahjaksi telaketjut traktoriin, niin kuin vanha vitsi menee. Osta jotain mitä naisesi haluaa ihan itselleen, näin saat todennäköisemmin sitä pitsihepenettä muutenkin, kun nainen lämpenee sulle ja sille että oikeasti ajattelet häntä etkä itseäsi.
Mä toivon ettei saa päähänsä ostella mulle alusvaatteita tai muitakaan vaatteita. Kerran sain XL-kokoisen yöpaidan, olin kokoa XS.
Vierailija kirjoitti:
Mä toivon ettei saa päähänsä ostella mulle alusvaatteita tai muitakaan vaatteita. Kerran sain XL-kokoisen yöpaidan, olin kokoa XS.
Oletko aivan tosissasi et ukko osti xs vaatteen
Xl kokoisena : D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko aivan tosissasi et ukko osti xs vaatteen
Xl kokoisena : D
Tä? Ongelmia luetun ymmärtämisessä? Mies osti minulle XL-kokoisen pitsihepeneen, olin silloin kokoa xs.
Vierailija kirjoitti:
Fiksu mies, pitäähän sitä kasvuvaraa olla koska suomimamma kuitenkin paisuu ajan kanssa.
M
Haluaisin kylpytakin. Mies ei sitä osta, koska ei osaa asioida kuin Motonetissa ja rautakaupassa. Ostan itse.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kylpytakin. Mies ei sitä osta, koska ei osaa asioida kuin Motonetissa ja rautakaupassa. Ostan itse.
Minä voin ostaa sinulle kylpytakin joululahjaksi ja vaikka myös stringit niin voit laittaa ne jalkaan saunan jälkeen : D
Ajaijai. Ei löydy ap:n listasta mua miellyttävää settiä. Luultavasti mies saa hankkia mulle matkan Pariisin ostamaan alusvaatteita.
Pidän sileästä materiaalista, joka on monivärinen. En välitä mistään peruspitsistä, pitää olla aitoa ranskalaista pitsiä. Mitkään mustat, punaiset, beiget, tai muut eivät käy. Siniset, vihreät, yms. ovat suosikkivärejäni.
Stringejä inhoan. Kauneimmat alkkarit ovat shortsimalliset.
Esim. nämä ovat kauniit, siis liivit ja shortsimalliset alkkarit.
https://www.simone-perele.com/en-int/full-cup-bra-blue-eden.html
Pitkälahkeisen ja -hihaisen urheilukerraston.
En mitään. Haluan ostaa ne itse.
Olen 49v, mies 45v.
Yhteiseloa 11 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Haluan ostaa ne itse.
Olen 49v, mies 45v.
Yhteiseloa 11 vuotta.
Minkä takia miehesi ei voi/saa ostaa alusvaatteita??
Sain mieheltäni lahjaksi Obsessive Secred alusmekon.
Tämä ollut ihana, olen käyttänyt sitä nyt jo pidemmän aikaa.
https://www.sexylingerie.fi/p/obsessive-secred-alusmekko-chemise
Haluan ostaa itse alusvaatteeni. Varsinkin rintsikat on sellaiset, että jos ne on vähänkään vääränlaiset, niin niitä ajattelee koko päivän ja ärsyttää. Malli pitää olla justiin eikä melkeen. Stringeistä en tykkää ja pitsihepeneistä en välitä.