Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kipeä paise pakaravaossa

Vierailija
09.12.2017 |

Ei pysty puristamaan. Vähän tuli nestemäistä mätää kun puristi, mutta ei pysty enempää puristaa, kun tuntuu, että taju lähtee.
Avaako päivystyksessä tuollaisen, jos huomenna soitan lääkäriin. Tuntuu istuessa ja kävellessä ilkeältä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, lääkäriin tyhjennyttämään se äläkä sorki sitä niin että se tulehtuu 😷

Vierailija
2/17 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis ees jossain muus paikas :'D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollu 2 kertaa. Kummallakaan kerralla ei päädytty avaamaan sitä, oli niin syvällä ja "kova", että lääkärin mielessä avaamisessa olisi suurempi riski. Antibiooteilla painui pois. Uusiutumisvara suuri, kun tuolle alueelle tulee. Eli huolehdittava ilmakylvyistä ja huolellisesta hygieniasta. Älä enää itse räplää vaan lääkäriin. Vaara verenmyrkytykselle ja leviävälle tulehdukselle, jos itse ronklaa tai jättää hoitamatta.

Vierailija
4/17 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollu 2 kertaa. Kummallakaan kerralla ei päädytty avaamaan sitä, oli niin syvällä ja "kova", että lääkärin mielessä avaamisessa olisi suurempi riski. Antibiooteilla painui pois. Uusiutumisvara suuri, kun tuolle alueelle tulee. Eli huolehdittava ilmakylvyistä ja huolellisesta hygieniasta. Älä enää itse räplää vaan lääkäriin. Vaara verenmyrkytykselle ja leviävälle tulehdukselle, jos itse ronklaa tai jättää hoitamatta.

No soitan huomenna lääkäriin.

Vierailija
5/17 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tulehdushan siellä on jo mutta pysyy rauhallisempana jos ei sorki. Googlaa sinus pilonidalis, voi vaatia kirurgia ja pitkänkin hoidon. Joskus hoituu saamisella, antibiootilla ja haavan hoidolla mutta uusii helposti.

Vierailija
6/17 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on jo neljättä päivää vaivannut todella löysät ulosteet tai oikeastaan ehkäpä jo ripuli olisi oikea termi.

Outoa tässä on se, että aamuisin kun herään, niin pitää juosta vessaan ja suoli tyhjenee todella ärhäkästi miltei kerralla. Aamuisin vessassa tarvitsee rampata noin 2-4 kertaa. Ja tämän ripuloinnin jälkeen joskus tulee melko heikko olo.

Kuitenkin kun suoli on jo ihan täysin tyhjä, niin pystyn kuitenkin syömään ja juomaan ihan normaalisti, eikä vatsa tunnu siihen reakoivan mitenkaan huonosti, mutta kuitenkin sitten päivän mittaan ei tarvitse käydä lainkaan vessassa, vaan sitten taas seuraavana aamuna ja kaikki sitten tyhjeneekin taas ripulina ulos.

Olisiko mitään konsteja miten tämän vaivan voisi saada jotenkin kuriin? Olisi melko kiusallista jos tämä vaiva ehtisi jatkua ensi viikkoon saakka, kun työtkin alkaisi silloin, enkä todellakaan haluaisi mahdollisesti myöhästyä ripulin takia tai sitten siellä töissä käyttää aikaana vessassa ramppailuun.

Vierailija
7/17 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on paise juuri nyt samoilla seuduilla ja oli aluksi jumalattoman kipeä.Se puhkesi vihdoin ihan ilman toimenpiteitä ja vuotaa nyt pikkuhiljaa  veristä mätää. Pesen sitä suihkulla monta kertaa päivässä ja laitan päälle betadine voidetta.Tuntuu,että hiljalleen alkaa paranemaan.Ei ole enää niin kipeä.

Vierailija
8/17 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tuollainen kymmenisen vuotta sitten. Sen voi lääkäri viiltää auki, ja lisäksi saat antibiootit. Ei ole onneksi uusinut. Äidilläni uusi monen monta kertaa, kunnes pääsi leikkaukseen, jolla päästiin ongelmasta kokonaan eroon.

Vierailija
9/17 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/17 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on jo neljättä päivää vaivannut todella löysät ulosteet tai oikeastaan ehkäpä jo ripuli olisi oikea termi.

Outoa tässä on se, että aamuisin kun herään, niin pitää juosta vessaan ja suoli tyhjenee todella ärhäkästi miltei kerralla. Aamuisin vessassa tarvitsee rampata noin 2-4 kertaa. Ja tämän ripuloinnin jälkeen joskus tulee melko heikko olo.

Kuitenkin kun suoli on jo ihan täysin tyhjä, niin pystyn kuitenkin syömään ja juomaan ihan normaalisti, eikä vatsa tunnu siihen reakoivan mitenkaan huonosti, mutta kuitenkin sitten päivän mittaan ei tarvitse käydä lainkaan vessassa, vaan sitten taas seuraavana aamuna ja kaikki sitten tyhjeneekin taas ripulina ulos.

Olisiko mitään konsteja miten tämän vaivan voisi saada jotenkin kuriin? Olisi melko kiusallista jos tämä vaiva ehtisi jatkua ensi viikkoon saakka, kun työtkin alkaisi silloin, enkä todellakaan haluaisi mahdollisesti myöhästyä ripulin takia tai sitten siellä töissä käyttää aikaana vessassa ramppailuun.

Miksi tämä teksti ilmestyy ihan random-ketjuihin tuon tuosta?

Vierailija
11/17 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

up

Kuka tätä uppaa? :D

Vierailija
12/17 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkäriin hirviö, äläkä avaudu tuommoisista yleisesti. Lääkäreille maksetaan siitä, että näkevät ja kuulevat tuommoisia. Sun avauksesi oli sitten etusivulla, eli älä valita, että "itse luit".

Vierailija
13/17 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostat kossun ja jostain joku neula. Keität neulan ja valelet kossulla pattia. Keitetyllä nelalla puhkaset ja lisää kossua päälle. Ja laastari lopuksi.

Vierailija
14/17 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli lapsena 60-luvulla. Silloin ei viety lääkäriin. Muistan sen kivun. Ripulilointi ei kuulu asiaan, mutta parempi sekin kuin ummetus ja sen pakertaminen. Suihkuttele ja huomenna lääkäriin!

Vaikka asuisit kuinka pienellä paikkakunnalla, ei tuossa ole mitään syytä ettetkö sinne voisi mennä.

T. Hoitsu

Vierailija
15/17 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä teksti ilmestyy ihan random-ketjuihin tuon tuosta?

Oot oikeessa. Vaikutti tutulta. Ainakin kerran ennen ollut sama juttu. Munhausen tai typerä provo.

Ap:lle sanoisin, ettei ole ongelma jos on totta. LAITA KELLO AJOISSA SOIMAAN, niin munkin pitää tehdä. Äläkä provoa. Paykiatrian klinikka lienee kunnassasi?

Vierailija
16/17 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyh näitä aloituksia

Vierailija
17/17 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä luen otsikon kokoajan: "kipeä paise takaraivossa".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi