Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset: Millaiset alusvaatteet haluaisit Joululahjaksi mieheltäsi??

Vierailija
09.12.2017 |

Millaiset alusvaatteet haluaisit Joululahjaksi mieheltäsi??

1. Mustat pitsiset rintsikat? ja mustat pitsiset stringit?

2. Punaiset pitsiset rintsikat ja punaiset stringit?

3. Mustat rintsikat ja mustat hipster malliset alushousut?

4. Mustat rintsikat ja "mummomalliset" alushousut?

5. Sporttiset Björn Borg rintsikat ja Björn Borg alkkarit (stringit/hipsterit)?

Kauanko olet ollut nykyisen miehesi kanssa yhdessä ja mikä on ikäsi ja miehesi ikä??

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mitään noista, sillä liivit pitää sovittaa. Tuo jonkun ehdottama lahjakortti olisi hyvä. Sellaiseen liikkeeseen jossa on kokojani. N33 ja liivit 75G

Tässä kysyttiin puolison ikää eikä kuppikokoa :D Joku on vähän ylpistynyt maitorauhasistaan :D

Niin anteeksi, kun ei ole sitä miestä ja vastasin silti. Liivieni koon laitoin siksi, että exäni osti minulle kerran alusvaatteita ja täysin väärää kokoa. Olivat jostain Henkkamaukasta ja kokoa 85D. Tosiaan lahjakortti kunnon liikkeeseen jossa on myös kokojani on fiksumpi kuin väärää kokoa olevat kannattimet ketjuliikkeestä. En ole ylpeä rinnoistani vaan jos saisin valita olisin nuoruuteni mitoissa. kaameat lollot ovat ja ei saa edullisesti kauniita liivejä. N33

Oletko missä mitoissa pituus/paino jos rinnat 75G??🙄🤔🤔

Vierailija
42/85 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itse haluan ostaa ja sovittaa alusvaatteita. Kyllä joskus aviomies on ostanut lahjakortin ja ollut tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusvaateliikkeen lahjakortti on hyvä Joululahja naiselle!!

Vierailija
44/85 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painu vihtuun Stringi Pervonen.

Vierailija
45/85 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mitään noista, sillä liivit pitää sovittaa. Tuo jonkun ehdottama lahjakortti olisi hyvä. Sellaiseen liikkeeseen jossa on kokojani. N33 ja liivit 75G

Tässä kysyttiin puolison ikää eikä kuppikokoa :D Joku on vähän ylpistynyt maitorauhasistaan :D

Niin anteeksi, kun ei ole sitä miestä ja vastasin silti. Liivieni koon laitoin siksi, että exäni osti minulle kerran alusvaatteita ja täysin väärää kokoa. Olivat jostain Henkkamaukasta ja kokoa 85D. Tosiaan lahjakortti kunnon liikkeeseen jossa on myös kokojani on fiksumpi kuin väärää kokoa olevat kannattimet ketjuliikkeestä. En ole ylpeä rinnoistani vaan jos saisin valita olisin nuoruuteni mitoissa. kaameat lollot ovat ja ei saa edullisesti kauniita liivejä. N33

Oletko missä mitoissa pituus/paino jos rinnat 75G??🙄🤔🤔

Olisiko ihanampaa tapaa lähteä tästä kurjasta maailmasta kuin tukehtua tuollaisten muhkujen alle? 

Ei ole.

N33, avustaisitko eutanasiassa?

M

Vierailija
46/85 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu ja joululahja kirjoitetaan pienellä :)

Vierailija
47/85 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat/punaiset rintsikat ja mustat/punaiset stringit/hipsterit N42v ja Mies 47v yhdessä 20v 3 lasta

Vierailija
48/85 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tosi hyvä idea. :) Ottaisin mieluiten 2. vaihtoehdon eli punaiset. Jos olisin mies, kurkkaisin puolison eniten käyttämien rintaliivien kokolapusta koon ja ostaisin samaa kokoa, mutta kuitti tietenkin mukaan jos istuvuus onkin tosi erilainen kyseisissä rintsikoissa. Jos haluaa nyt ihan varman päälle ottaa niin se lahjakortti on myös hyvä vaihtoehto. Olen 21v ja mies samanikäinen.

Alusvaatteilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta! 

Alusvaatteet on huonoin lahja.

Vierailija
49/85 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustan pitsibodyn :) Mut vähän vaikeaa toisen ostaa kokeilematta.

Vierailija
50/85 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yllätti täydellisesti. Oli tsekannut alusvaatteni merkin ja koon. Oli sitten ostanut ihan samaa merkkiä kokoineen. Todella kivat ja nätit rintsikat pitsipöksyineen oli ostanut. Tykkäsin. 

Vierailija
51/85 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies yllätti täydellisesti. Oli tsekannut alusvaatteni merkin ja koon. Oli sitten ostanut ihan samaa merkkiä kokoineen. Todella kivat ja nätit rintsikat pitsipöksyineen oli ostanut. Tykkäsin. 

Oho, fiksu mies. Voiko tuollaisia olla olemassa?

Vierailija
52/85 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin sellaiset, jotka on miehen mielestä seksikkäät.

Vierailija
53/85 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin sellaiset, jotka on miehen mielestä seksikkäät.

Omasta mielestäni kivat osaan ostaa itsekin. Ärsyttää, kun mies ei voi koskaan sanoa mitään mielipidettä tai ehdotusta.

Vierailija
54/85 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras joululahja olisi, jos sinä, herra alusvaatepervo, lopettaisit joulurauhan nimissä spämmäämisen ikuisista Stringi-aiheistasi.

Vierailija
55/85 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin mustat ja punaiset rintsikat ja 100 euron lahjakortin Changeen niitä varten (niihin uppoaakin rahaa, koska kokoni on 85 L, eikä satanen välttämättä riitä). Mieluummin olisin laihempi, käyttäisin kokoa 80 E/F, (olen roteva ja leveäharteinen). Löytyisi marketista suht helposti. En inhoa rintojani vaan rintsikoitteni hintaa ja ylipainoa. Housuksi ostaisin itse mustia puuvillaisia pikkareita, joko hipster- tai mummomallisina. 

Vierailija
56/85 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras joululahja olisi, jos sinä, herra alusvaatepervo, lopettaisit joulurauhan nimissä spämmäämisen ikuisista Stringi-aiheistasi.

Olen kanssasi erittäin paljon samaa mieltä. Ällöttää mielikuva tästä patusta lukemassa ketjua kuola suupielestä valuen. Ja naiset sen kuin vastailevat, kertovat pyynnöstä iän ja mitatkin! Huhuu...

Vierailija
57/85 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kanssasi erittäin paljon samaa mieltä. Ällöttää mielikuva tästä patusta lukemassa ketjua kuola suupielestä valuen. Ja naiset sen kuin vastailevat, kertovat pyynnöstä iän ja mitatkin! Huhuu...

Suurin osa vastauksista on ap:n omia.

Vierailija
58/85 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa vastauksista on ap:n omia.

On niitäkin joukossa. Ne erottaa esimerkiksi kummallisiin paikkoihin tungetuista isoista alkukirjaimista ja kuten otsikossa, kahdesta peräkkäisestä kysymysmerkistä. Mutta kyllähän tähän ketjuun näyttää moni nainenkin vastanneen.

Vierailija
59/85 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin ostaisin haluamani alusvaatteeni itse. :) En usko, että mies osaisi ostaa sopivia rintsikoita. Itsellänikin on sattunut vuosien varrella useampi hutiostos liivien suhteen, vaikka olenkin ne sovittanut ennen ostoa. Alushousuja minulla on monenlaisia ja yleensä kaikki S- ja M-kokoiset sopivat, joten ne varmaan olisivat käyttökelpoisempia. Eniten pidän yksivärisistä kauniista alushousuista, joissa jotain pientä koristeena esim. pitsiä. Mä en kylläkään ole ihminen, joka odottaa saavansa lahjoja. Paras lahja mulle on se, että meidän yhteinen elämä on ihanaa ja molemmat kohtelemme toisiamme kunnioittavasti.

Vierailija
60/85 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, fiksu mies. Voiko tuollaisia olla olemassa?

Plaah. Miehiä halveksiva nainen, eikö muunlaisia ole olemassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi