Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vittumaiset naapurit

Vierailija
08.12.2017 |

Kertokaa kauhutarinoita naapureistanne! Yritän niiden avulla selvitä järjissäni oman naapurini touhujen suhteen.

Kommentit (366)

Vierailija
121/366 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Itä-Helsingissä ja yläpuolellani on y-säätiön asunto. Ensin siellä häiriköi työtön ulkomaalainen mies yötämyöten siirrellen koko ajan raskaita huonekaluja, hakaten lattioita ja pattereita sekä huudattaen televisiota ja musiikkia kun muut yrittää nukkua. Sai vihdoin häädön jonka jälkeen asuntoon muutti juoppo romaniukko. Hirveitä hulluuskohtauksia saa juodessaan. Huutaa, örisee ja kiroilee. Sitten sammuu ja myöhemmin herää oksentamaan. Lisäksi ne perheenjäsenet jotka ramppaa kämpässä saa hermot kiristymään. Onko pakko puhua huutamalla?

Helvetti kun ei yhtään kunnioiteta hiljaisuusaikaa eikä naapureita.

Vierailija
122/366 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun Itä-Helsingissä ja yläpuolellani on y-säätiön asunto. Ensin siellä häiriköi työtön ulkomaalainen mies yötämyöten siirrellen koko ajan raskaita huonekaluja, hakaten lattioita ja pattereita sekä huudattaen televisiota ja musiikkia kun muut yrittää nukkua. Sai vihdoin häädön jonka jälkeen asuntoon muutti juoppo romaniukko. Hirveitä hulluuskohtauksia saa juodessaan. Huutaa, örisee ja kiroilee. Sitten sammuu ja myöhemmin herää oksentamaan. Lisäksi ne perheenjäsenet jotka ramppaa kämpässä saa hermot kiristymään. Onko pakko puhua huutamalla?

Helvetti kun ei yhtään kunnioiteta hiljaisuusaikaa eikä naapureita.

Osta ukolle kirkasta viinaa 100 eurolla, niin hiljenee lopullisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/366 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aika rauhallinen talo ja hyvät äänieristykset, joten metelin pitää olla tarkoituksella todella kovaa, jotta se kuuluisi naapuriin. Harvoin on. Siksi hämmästyttää yksi naapuri, joka aivastaa niin lujaa, että se kuuluu todella hyvin. Ihmettelen, miten joku pystyy olemaan samassa huoneessa moisen huutoaivastajan kanssa, kun ääni tulee paksujen seinienkin läpi noin hyvin.

Vierailija
124/366 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkaupunkiseudulla kerrostalossa ulkomaalainen tn.treenasi öisin itsepuolustuslajia. Voimakkaita epäsäännölistä pomppimisääniä. Lisänä kihkeää kantapääkävelyä. Alkuyö näitä kuunnellessa, aamuyöstä alakerran kaupan kompressorit käynnistyivät. 6 v hiljaisuuden aika hyvin suunitellussa rivitalossa hyvillä naapureilla. Seuraavaksi 1v pienkerrostalossa alkoholisoituneen alanaapurina. Sai kuunnella öisin hermostuttavaa kantapääkävelyä (päivisin yläkerrassa kerättiin voimia) pahimillaan tn. Kirjahylly kaatui keskellä yötä. Pakeneminen omakotitaloon oli aluksi katastrofi. Ilmeisesti pitempään hajoamassa olleen perheen murrosikäiset lapset bilettivät ja soittivat voimakasta bassovoittoista teknomusiikkia pitkälle yöhön. Bassoääntä ei voinnut paeta. Nyt kaikki toistaiseksi hyvin. Otan osaa joilla tilanne on päällä.

Vierailija
125/366 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun arvokkaassa vanhemmassa kerrostalossa jossa asuu päämääräisesti vain vanhempia pariskuntia ja vanhuksia itse olen 20v. Kun tähän taloon muutin tuli yläkerran naapuri toivottamaan tervetulleeksi sanoilla: pidän sitten sua silmällä ja se pyykkitupa on sitten puhtaan pyheyden paikka, pidä se mielessäsi niin meillä kaikilla on täällä kivaa. Sisäänkäyntini on sisäpihan puolella ja kerran kun lauantai iltana 11 aikaan tulin kotiini niin pappa istui parvekkeella ja kommentoi kotiintulo aikaani ja ”auta armias jos sieltä jotain melua tähän aikaan kuuluu”

Vierailija
126/366 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on aika rauhallinen talo ja hyvät äänieristykset, joten metelin pitää olla tarkoituksella todella kovaa, jotta se kuuluisi naapuriin. Harvoin on. Siksi hämmästyttää yksi naapuri, joka aivastaa niin lujaa, että se kuuluu todella hyvin. Ihmettelen, miten joku pystyy olemaan samassa huoneessa moisen huutoaivastajan kanssa, kun ääni tulee paksujen seinienkin läpi noin hyvin.

Se on varmaan miun isä .D

Vierailija
127/366 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monessa viestissä on mainittu yöaikaan tapahtuva raskaiden huonekalujen siirtämisestä johtuva ääni, on joko kuulunut naapurista tai naapurit ovat syyttäneet kirjoittajaa äänen aiheuttamisesta. Tuli mieleen, että voiko tuo ääni olla oikeasti peräisin jostain rakenteista tms., vai miten voi olla näin yleistä alkaa vaihtaa huonekalujen paikkaa keskellä yötä? Olen itsekin kuullut vastaavia ääniä entisessä asunnossani, ja aina nimenomaan hiljaisuuden aikaan ja se on erilainen kuin esim. ruokapöydän tuolin siirtämisestä kuuluva ääni, jotka vaimeampana kuuluivat päivälläkin.

Vierailija
128/366 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurina kämppikset, jotka pitivät jatkuvaa meteliä. tykkäsivät paiskoa myös muita ovia ja tavaroita (etenkin hiljaisuusaikana).

Nykyään yläpuolella asuva naapui heittelee ja pudottelee jotain saatanan raskasta lattiaan, en edes tajua, miten joku saa noin vitunmoisen metelin aikaan. Olen herännyt siihen kolinaan monta kertaa. Siirtelee myös huonekaluja mahdollisimman kovaäänisesti (sanoinko jo, että yöllä?).

Kaikki tämä korostuu tietenkin hiljaisuusaikaan yöllä.

Tuo yöaikainen "huonekalujen siirtely" kertoo siitä, että naapureillasi on vuodesohva.

Vuodesohva avautuu kolisten ja sitä on raahattava pitkin lattiaa seinästä irti, kun sen avaa joka ilta nukkumaanmenon aikaan.

Vierailija
129/366 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monessa viestissä on mainittu yöaikaan tapahtuva raskaiden huonekalujen siirtämisestä johtuva ääni, on joko kuulunut naapurista.

miten voi olla näin yleistä alkaa vaihtaa huonekalujen paikkaa keskellä yötä? Olen itsekin kuullut vastaavia ääniä entisessä asunnossani, ja aina nimenomaan hiljaisuuden aikaan ja se on erilainen kuin esim. ruokapöydän tuolin siirtämisestä kuuluva ääni, jotka vaimeampana kuuluivat päivälläkin.

Vuodesohva pitää kovaa kolinaa, kun sen avaa iltamyöhään.

Vierailija
130/366 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asutaankohan samassa talossa :D Täällä kanssa seinänaapuri aivastaa niin kovaa että joskus säikähdän

Vierailija
131/366 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljaa tissutteleva vanha akka, joka karjui parvekkeelta leikkivien lasten normaaleista äänistä. Kerran minulta paloi pinna  ja huusin takaisin  "turpa kiinni juoppo!",  paineli sisälle niin että parvekkeen ovi oli lähteä saranoiltaan  ja tämän jälkeen siirtyikin sitten  kyttäämään keittiön ikkunasta  .

Tarkennuksena siis että olin tuolloin  20v  ja vielä lapseton, minua  eivät lasten äänet haitanneet  vaan päinvastoin istuin usein pihalla tupakalla auringosta nauttien   ja pikkuisten leikkejä seuraten!  Ja sitten leppoisan tunnelman torpedoi yksi parvekkeelta rääkyvä noita-akka...

Vierailija
132/366 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaessani tähän taloon, naapurissa asui narkkaripariskunta. Riitelivät tämän tästä kovaan ääneen, toinen lähti paiskoen ovea täysiä. Murtautuivat kahteen kertaan kellarivarastoihin. Pyöriä varastettiin. Liikkuivat keskellä yötä kantaen milloin mitäkin tavaraa. Rapussa pyöri yötä päivää epämääräistä porukkaa.

Mies myi huumeita ihan avoimesti, pihaan tuli oven eteen aina joku auto, mies meni autoon, tavara vaihtoi omistajaa.

Nainen soitteli arkena aivan sekaisin naapureiden ovikelloja keskellä yötä. Kannabis ja tupakka haisi koko rapussa.

Saivat häädön aika äkkiä, ilmeisesti vuokrat maksamatta.

Olen alkanut entistä enemmän vihata narkkareita ja kaiken maailman huumeiden myyjiä. Ovat ihmiskunnan alinta kastia, ei mitään moraalia tai kunnioitusta mitään tai ketään kohtaan. Oksettavia elukoita.

Varastetaan ihmisten tavaroita ja sotketaan varastot, sitten vain hymyillään vittumaisesti kun tullaan rapussa vastaan.

Vierailija
133/366 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan huluun porukkaan kyllä törmännyt naapurustossa, mutta vastaavia tapauksia on tänne jo kirjotettu. Eli perus: juoppoja sikailuineen, varkaita ja meteliä pitäviä häirikköjä jotka luukuttavat musaa tapit kaakossa aamunviideltä. Huoh. Myös yksi agressiivinen linatuomionkin saanut tapaus mahtuu joukkoon.

Vierailija
134/366 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tuossa naapurissa kaksi miestä "kämppiksinä" illat ja päivät juovat kaljaa kavereidensa kanssa ja mölyävät ja hirveetä äijä läppää ja sieg hail yms. huutelua. Öisin nämä kämppikset panee ja hellii toisiaan. KAikki tämä kuuluu WC:hemme kuin olis samassa asunnossa. Vähän meinaa naurattaa tuo kaksois elämä. 

Vierailija
135/366 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on tuossa naapurissa kaksi miestä "kämppiksinä" illat ja päivät juovat kaljaa kavereidensa kanssa ja mölyävät ja hirveetä äijä läppää ja sieg hail yms. huutelua. Öisin nämä kämppikset panee ja hellii toisiaan. KAikki tämä kuuluu WC:hemme kuin olis samassa asunnossa. Vähän meinaa naurattaa tuo kaksois elämä. 

He ovat varmasti pariskunta eivätkä kämppiksiä.

Vierailija
136/366 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tunnistettu jos kyseessä lihavia miehiä

Vierailija
137/366 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tällänen kiva pyromaani, joka poltti aluksi häkkivarastot yläkerrasta ja 4 kk päästä koitti polttaa pyöräkellarin alakerrasta. Nistejä löytyy joka toisesta kerroksesta. Nuoret metelöi jatkuvasti kellon ympäri. Isännöitsijä et tee mitään, vaikka valituksia laitellaan.

Vierailija
138/366 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapurina kämppikset, jotka pitivät jatkuvaa meteliä. tykkäsivät paiskoa myös muita ovia ja tavaroita (etenkin hiljaisuusaikana).

Nykyään yläpuolella asuva naapui heittelee ja pudottelee jotain saatanan raskasta lattiaan, en edes tajua, miten joku saa noin vitunmoisen metelin aikaan. Olen herännyt siihen kolinaan monta kertaa. Siirtelee myös huonekaluja mahdollisimman kovaäänisesti (sanoinko jo, että yöllä?).

Tuo yöaikainen "huonekalujen siirtely" kertoo siitä, että naapureillasi on vuodesohva.

Vuodesohva avautuu kolisten ja sitä on raahattava pitkin lattiaa seinästä irti, kun sen avaa joka ilta nukkumaanmenon aikaan.

tämä tulee aina vakiovastaukseksi. Vuodesohvajankkasjia avaaminen ei kaiketi kuitenkaan kestä tunteja kuten meidänkin talossa huonekalujen kolistelu ja siirtely, joka alkaa poikkeuksetta myöhään illalla.

Vuodesohva omistajille vinkki. Avatkaa sohva jo hyvissä ajoin illalla ettei tarvitse herättää naapureita. Nukkumaan meno ei voi joka ilta tulla yllätyksenä, eihän. Naapurit eivät ole syyllisiä ahtaaseen asumiseenne.

Vierailija
139/366 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tämä tulee aina vakiovastaukseksi. Vuodesohvajankkasjia avaaminen ei kaiketi kuitenkaan kestä tunteja kuten meidänkin talossa huonekalujen kolistelu ja siirtely, joka alkaa poikkeuksetta myöhään illalla.

Vuodesohva omistajille vinkki. Avatkaa sohva jo hyvissä ajoin illalla ettei tarvitse herättää naapureita. Nukkumaan meno ei voi joka ilta tulla yllätyksenä, eihän. Naapurit eivät ole syyllisiä ahtaaseen asumiseenne.

^vuodesohvan avaaminen

Vierailija
140/366 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon koko elämäni asunu kerrostaloissa joten oon siis kärsiny joka helvetin päivä syntymästäni lähtien.

Ei nimittäin oo ikinä ollu mulla hyviä naapureita. Vituttaa, ite en oo ikinä metelöiny, bileitäkään en oo pitäny kotonani vaikka kaikki kaverit hinkuu just mun luokse etkoille/jatkoille koska asun isossa kaksiossa baarikadulla.

En oikeestaan ymmärrä miks ite haluan olla hiljanen naapuri kun kukaan naapuri ei oo koskaan sitä mulle.

Viimekin yönä pääsin nukkuu vasta 2.30 kiitos seinänaapurien, joukko nuoria jotka kännissä pelasivat jotain seurapeliä. Ei helvetti. Ärsyttävää kun arkisin oon 7-21 poissa kotoa töiden ja koulun takia, ja sitten kun vihdoin pääsen kotiin "rauhottumaan" niin naapurit tappelee, vetää huonekalujaan lattiaa pitkin, imuroivat raivopäissään (??!!) Ootin nyt tätä viikonloppua kun ajattelin että saisin kunnon yöunet mutta ei vitun saatanan naapurit, oon todella lähellä ett menetän mielenterveyteni. Mä ihan oikeasti toivon että mun naapurit kuolee, mä vaan en enää jaksa tällästä elämää.