Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vittumaiset naapurit

Vierailija
08.12.2017 |

Kertokaa kauhutarinoita naapureistanne! Yritän niiden avulla selvitä järjissäni oman naapurini touhujen suhteen.

Kommentit (375)

Vierailija
361/375 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän naapuri huudatti yöllä musiikkia. Kun siitä käytiin valittamassa, niin hän käski nukkua korvatulpat päässä. Onneksi oli vuokra-asunto niin päästiin pois nopeasti.

Kiinteistölakimieheltä varmistettu: kukaan ei voi määrätä naapuria nukkumaan korvatulpat päässä. Hiljaisuisaikaa pitää kunnioittaa.

Vierailija
362/375 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän talon meteli yh äidille tapahtuu -24v auton haki hinuri oli peruna pakoputkessa sitten lasten pyörät ja skeitit "katosivat" olivat oven edessä sikin sokin ja nyt tuntematon lumen auraaja oli linkonnut kiven tuulilasiin. mietimme seuraavia lasut tehty jo 3 kertaa. voi voi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/375 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talo on savuton. 97 % talon asukkaista on tupakoitsijoita.

Vierailija
364/375 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seinän hakkaaminen. Ei ju-man-kau-ta!

Mullakin sama että ihme kolinaa kuuluu yölläkin. Itse vastaan siihen yöllä lyömällä väliseinääni niin se kyllä kuuluu sinne ja naapuri hiljenee.

Edellinen naapuri oli samanlainen. Aikani kuuntelin ja sitten porasin meidän väliseen kiviseinään iskuporakoneella josta kuulu kauhea meteli niin pian se naapuri muutti pois.

Vierailija
365/375 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seinän hakkaaminen. Ei ju-man-kau-ta!

Mullakin sama että ihme kolinaa kuuluu yölläkin. Itse vastaan siihen yöllä lyömällä väliseinääni niin se kyllä kuuluu sinne ja naapuri hiljenee.

Edellinen naapuri oli samanlainen. Aikani kuuntelin ja sitten porasin meidän väliseen kiviseinään iskuporakoneella josta kuulu kauhea meteli niin pian se naapuri muutti pois.

Ja tämä on siis rivitalo. 

Vierailija
366/375 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämppikseni haluaa rakentaa asuntoomme yleisen saunan. Asumme iglussa. 

Vierailija
367/375 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän naapuri huudatti yöllä musiikkia. Kun siitä käytiin valittamassa, niin hän käski nukkua korvatulpat päässä. Onneksi oli vuokra-asunto niin päästiin pois nopeasti.

Kiinteistölakimieheltä varmistettu: kukaan ei voi määrätä naapuria nukkumaan korvatulpat päässä. Hiljaisuisaikaa pitää kunnioittaa.

Tätä ei voi vaatia myöskään yötyöntekijältä. Hänen nukkuma-aika on päivällä ja unirauhauha on taattava. 

Vierailija
368/375 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somaliperhe,  juoppo pariskunta tai narkkari.

Ei tarvitse varmaan selventää.

Mielummin, vaikka  asun teltassa, kun näiden ala tai yläpuolella.

Vierailija
369/375 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalon kirjoittamaton sääntö: Kun joku häiritsee, niin häiritse takaisin. Minulla on seinän takana jyristäjä. Vastaan kolauksella, pamauksella tai tömäyksellä.

Vierailija
370/375 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on seinänaapurissa jonkun sortin huumeluola. On viimeisen parin vuoden aikana kuulunut ihan mihin kellonaikaan tahansa huutoa, ryminää, tappelua... Vaikka ja mitä. Varsinkin makkariin kuuluu hyvin, kun just se seinä jaetaan. Ah ihanaa, kun siellä alkaa ralli yöllä. Välillä saa täysin selvää sanoista.

Eipä siinä, mutta nyt sitten jotkut naapurit oli päätelleet, että tuo rymy kuuluukin mun kämpästä. Sain tuossa reilu kuukausi sitten yhtäkkiä kirjeen isännöitsijältä, että mun asunnosta on tehty pari valitusta öisestä melusta ja tappelusta yms. Ja samaan syssyyn sitten vuokrayhtiöltä varoitus!

Soitin heti isännöitsijälle, että mitähän ihmettä. Sain selvitettyä jutun ja kun kerroin itsekin tuota rymäkkää sietäneeni, ja että mistä asunnosta se kuuluu, niin isännöitsijäkin myönsi, että se asunto heillä on työn alla ja uskoi kyllä, että mökä ei ole kuulunut asunnostani, vaan sieltä. Varoitus siis peruttiin. Isännöitsijä ohjeisti sitten minua soittamaan reippaasti poliisille, jos naapurista kuuluu hiljaisuuden aikaan tuota älämölöä. Kahdesti olen soittanut, mutta eipä ole ollut suurta vaikutusta. Edelleen elämöidään.

Pari kertaa tässä meidän kerroksessa on rappukäytävässä ollut verisiä jalanjälkiä ja muita veriroiskeita. Johtavat aina sille samalle ovelle. Pelottaa joutua joskus samaan hissiin, kun äijillä silmissä tyhjä katse. En edes tiedä, ketä siellä on oikeasti kirjoilla, mutta paljon ja kaikennäköistä jengiä olen nähnyt siellä ramppaavan.

Rasittavaa, kun pitää pelätä, että aina kun sieltä kuuluu mekkalaa, sen voidaan ajatella tulevan minun asunnosta. Onneksi isännöitsijä nyt tietää tilanteen ja on käynytkin mun asunnossa tarkastuskäynnillä ja uskonut, että täältä ei sitä hirmuhuutoa kuulu.

Jospa tästä pääsisi piakkoin muuttamaan...

En ymmärrä miksi ette ilmoita isännöitsijälle. Asukassivuilla on lomake naapurin häiriökäyttäytymisestä ainakin kaupungin asunnoilla.

Mun hirveä naapuri(ulkkari) raivosi ja  huusi  kämpässään jatkuvasti, tein valituksen kahdesti  ja nyt häipyi 2kk ekan valituksen jälkeen.

Vierailija
371/375 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

seinänaapurissa ukko huutaa niin kovaa kakaroilleen että tiedän nimet

Vierailija
372/375 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

OKT alueella koiria ei kävelytetä lainkaan vaan ne haukkuu pihalla, äänet kuuluu sisälle. Koirien haukkuminen sisällä kuuluu myös omaan pihaan. Naapurit eivät osaa lämmittää tulisijoja oikein kun piipusta tulee mustaa paksua kitkerää savua, savun haju ja savukin tulee raitisilmaventtiileistä sisälle ja pitää pysäyttää oma iv-kone. Kiljuvat ja kiroilevat kakarat, äänet kuuluu sisälle.

Vierailija
373/375 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks v tussa rakennetaan seinät pahvista!!!

Vihaan naapureita.

Kaikki puhuvat huutamalla ja kävelevät kantapäillä niin että tumps tumps kuuluu saatana meille asti.

Kalaroita ei ulkoiluteta vaan annetaan riehua sisällä ja sitten karjutaan niille.

Vierailija
374/375 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakaroita

Vierailija
375/375 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko kauhutarinat ja vi##umaiset naapurit kerrostalossa, luhtitalossa, rivitalossa, paritalossa vai omakotitalossa?

Olemme asuneet ns. pakosta hetken aikaa kerrostalossa ennen omakotitaloa. Kerrostalo ei sovellu lapsiperheelle asuinpaikaksi. Kerrostalon pihalla ei voi ulkoilla ja leikkiä lasten kanssa. Pihassa ei ole turvallista. Kerrostalossa on liikaa meteliä ja huono äänieristys. Kaikki äänet kuuluvat rappukäytävästä, seinän takaa ja kylpyhuoneesta/wc:stä.

Onko tavallista, että kerrostalossa on niin huono äänieristys, että oven takaa kuuluu puhe rappukäytävästä ja seinän takaa kuuluu naapurin television ääni? Lasittamaton parveke on epämiellyttävä. Liikenteen ilmansaasteet, pöly ja tupakansavu leijuu ilman mukana parvekkeelle. Juopot ja piripäät maleksivat kadulla ja kyttäävät, koska joku tulee ulko-ovesta ja notkuja pääsee tuurilla livahtamaan rappukäytävään notkumaan, ryyppäämään ja käyttämään huumeita. Elämäntapanotkujat pelottelevat rehellisiä ja kunniallisia kansalaisia, häiriköivät, varastelevat ja kuseksivat porttikonkeihin.

En ymmärrä, mitä järkeä on rakentaa paritaloasunto? Ilmeisesti pahin on paritalo, jossa yhtiössä on vain kaksi asuntoa eli yksi talo. Miksi samalle, pienelle tontille ahdetaan kaksi erillistä asuntoa? Miten sovitte erilaiset näkemykset siisteydestä, pihojen hoidosta, talon kunnostuksesta ja remonteista? Mitä teet, jos vi##umaiset naapurit tulevat urkkimaan omalle pihallesi, kun olet kotona tai et ole kotona? Olen kuullut huonoja kokemuksia paritaloista ja en voisi kuvitella sellaista omaksi kodiksi. Paritalo on vihoviimeinen vaihtoehto. Jos paritalo on omistusasunto, niin asuntoa voi olla vaikea saada kaupaksi naapureitten takia.

Lainaus ei toimi. Kysymys kuului, että onko tavallista, että kerrostalossa on niin huono äänieristys, että oven takaa kuuluu puhe rappukäytävästä ja seinän takaa kuuluu naapurin television ääni? On tavallista, että vähän huonommin rakennetuissa ja vanhemmissa kerrostaloissa ihan kaikki kuuluu. Ei ole äänieristeitä. Kuorsaamiset, vessakäynnit, panemiset, keskustelut, keittiöäänet, ihan kaikki kuuluu. Paremmissa kerrostaloissa ei kuulu. Niihin voi kuitenkin eksyä asumaan narkkareita, joista on harmia koko taloyhtiölle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi