Nordean "asiakaspinnassa" sekä "avainasiakas back officessa" tuulee kylmä vinkka...
Saattaa tulla vähän tuuliset oltavat siellä. Ehkä ei tarvita kaikkia " asiantuntijoia" enää.
Tuttavapiirissä eräs omasta mielestään TärkeäHenkilö siellä. Täytyykin tiedustella että onko jo uutta matoa koukussa hällä. Not mutta kysyn kuitenkin.
Kommentit (7)
Jos irtisanomiset koskevat Nordean asiakaspalvelua, niin hyvä. Toivottavasti korvaavat kaikki "ei mistään tietävät" vähemmällä määrällä asiantuntijoita.
Miksi ei saisi tuntea olevansa tärkeä henkilö? Tottakai hän on tärkeä ja ainutlaatuinen työntekijä ja kollega työyhteisössään. Vaikutat todella inhottavalta.
Vierailija kirjoitti:
Jos irtisanomiset koskevat Nordean asiakaspalvelua, niin hyvä. Toivottavasti korvaavat kaikki "ei mistään tietävät" vähemmällä määrällä asiantuntijoita.
Määrittele tarkemmin "ei mistään tietävä"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos irtisanomiset koskevat Nordean asiakaspalvelua, niin hyvä. Toivottavasti korvaavat kaikki "ei mistään tietävät" vähemmällä määrällä asiantuntijoita.
Määrittele tarkemmin "ei mistään tietävä"?
Sellainen, joka ei tiedä, vaikka pitäisi, eikä välitä. Ohjaa seuraavalle Nordean asiakaspalvelijalla. Joka taasen ohjaa alkuperäiselle, perustellen että hänen pitäisi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos irtisanomiset koskevat Nordean asiakaspalvelua, niin hyvä. Toivottavasti korvaavat kaikki "ei mistään tietävät" vähemmällä määrällä asiantuntijoita.
Määrittele tarkemmin "ei mistään tietävä"?
Sellainen, joka ei tiedä, vaikka pitäisi, eikä välitä. Ohjaa seuraavalle Nordean asiakaspalvelijalla. Joka taasen ohjaa alkuperäiselle, perustellen että hänen pitäisi tietää.
Tuota väärin yhdistämistä joskus käy. Kaikkia ei näköjään kouluteta niin tarkkaan kaikkiin osa-alueisiin liittyen (pankeissakin niin monia yksityiskohtia eri aiheista että mahdoton itse tietää kaikkea) / käytännöt muuttuu eikä niissä pysytä perässä / ehkä puhelimeen vastaaja oli joku uusi työntekijä? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos irtisanomiset koskevat Nordean asiakaspalvelua, niin hyvä. Toivottavasti korvaavat kaikki "ei mistään tietävät" vähemmällä määrällä asiantuntijoita.
Määrittele tarkemmin "ei mistään tietävä"?
Sellainen, joka ei tiedä, vaikka pitäisi, eikä välitä. Ohjaa seuraavalle Nordean asiakaspalvelijalla. Joka taasen ohjaa alkuperäiselle, perustellen että hänen pitäisi tietää.
Tuota väärin yhdistämistä joskus käy. Kaikkia ei näköjään kouluteta niin tarkkaan kaikkiin osa-alueisiin liittyen (pankeissakin niin monia yksityiskohtia eri aiheista että mahdoton itse tietää kaikkea) / käytännöt muuttuu eikä niissä pysytä perässä / ehkä puhelimeen vastaaja oli joku uusi työntekijä? :)
No Nordea puhelinasikaspalvelija selitti faktat. Faktat oli vaan niin eri, kuin mitä verkkopankista tuli - nekin niin helkkarin poikkeavia toisistaan. Ei ole kyllä ennenkään Nordean toiminnat olleet kohdallaan, sisäinen tiedotus suoraan sanoan sieltä, jonka johdosta asiakkaita johdatetaan sisäisten tiedotusongelmien vuoksi sinne ja tänne.
Meidänkin firmassa ollut juuri yt-neuvottelut ja pomot luulevat, että monikin suostuu palkanalennuksiin henkilökohtaisten "neuvotteluiden" seurauksena. Uhkailevat vanhoja työntekijöitä irtisanomisilla, jos ei suostuta palkanalennuksiin, mutta eivät ole keksineet vielä millä perusteella irtisanoisivat meidät laillisesti. Kokeilevat ensin kepillä jäätä, että jos me apinat suostuttaisiinkin ihan vapaaehtoisesti huonompaan sopimukseen. Rekrytkin tällä firmalla on käynnissä kaiken lisäksi. Melkoisia ketkuja? Kuulostaako tutulta. Kollegoita tai kenties itse johtoporrasta linjoilla? Tekisi mieli kertoa firman nimi, mutta annetaan tarinan kehittyä ja katsotaan mitä tästä vielä seuraa... :D