Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako hankkia panssarilasi?

Vierailija
08.12.2017 |

Olen ostamassa uutta puhelinta, kannattaako puhelimeen hankkia panssarilasi?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

Vierailija
2/29 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hankkia. Aiemmin puhelimen näyttöön tuli aivan olematon lohkeama niin puolet näytöstä pimeni. Jonka jälkeen puhelin oli käyttökelvoton. Tämän jälkeen hankin panssarilasin uuteen puhelimeen niin se on puolessa vuodessa lohjennut kahdesti ja näyttö säilynyt ehjänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaako kosketusnäyttöön jotenkin?

Vierailija
4/29 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panssarilasi on kyllä hyvä. Suojaa näyttöä, on paljon helpompi puhdistaa, kuin näytön lasi, ja jotenkin, "syventää" näkymää. Kuvat näyttävät paremmille sen läpi. Ainakaan kaarevaan näyttöön se ei istu ihan 100%, joten pieniä katvealueita jää, joissa joutuu painamaan vähän napakammin, muuten ei vaikuta kosketuksen herkkyyteen. 

Vierailija
5/29 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkaisen kovemmin joutuu painamaan mutta muutaman päivän käytön jälkeen ei tähän asiaan huomiota.

Vierailija
6/29 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa hankkia. Aiemmin puhelimen näyttöön tuli aivan olematon lohkeama niin puolet näytöstä pimeni. Jonka jälkeen puhelin oli käyttökelvoton. Tämän jälkeen hankin panssarilasin uuteen puhelimeen niin se on puolessa vuodessa lohjennut kahdesti ja näyttö säilynyt ehjänä.

Käytätkö yhä samaa panssarilasia? Voiko lasin asennuttaa jossakin ja paljonko maksaa?

Vierailija
7/29 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasin saa helposti itsekin laitettua. Laseja on aika eri hintaisia. Keskimäärin varmaan 30e. Sen voi vaihtaa. Eli yleensä tippuessa se panssarilasi vain menee rikki ja pikkuhiljaa se siitä tulee liian säpäleinen. Näin ainakin lasten puhelimissa.

Vierailija
8/29 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytätkö yhä samaa panssarilasia? Voiko lasin asennuttaa jossakin ja paljonko maksaa?

Ainakin noissa operaattoreiden myymälöissä ainakin joissakin asentavat niitä mutta maksaa ilmeisesti normaalitilanteesa erikseen, jos ostaa puhelimen samasta ja ehkä vaihtaa liittymää myös niin silloin voi ilmaisesti saada ilmaiseksi.

Minä kesällä kun jouduin ohjatuksi telia kauppaan ja myyjä alkoi kysellä kaikkea ja menin kertomaan että puhelinliittymä oli elisan niin alkoi aggressiivinen myynti että vaihtaisin teliaan ja uuden puhelimen myynti myös kun kävi ilmi että minulla oli jo vanhempi puhelin.

Niin siinä yhteydessä kun sitten epäröin vielä niin myyjä lupasi tietojen siirron puhelimesta toiseen ja panssarilasin asennuksen ilmaiseksi viereisessä kopissa ollella palvelupisteellä jos ostan puhelimen, liitymän ja panssarilasin siitä.

Hinnaston mukaan nuo olisivat normaalisti maksaneet jotain 40-50 euroa kai yhteensä.

Vierailija
9/29 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän edelleen samaa lasia. Se toimii vielä ja panssarilasissa olevat lohkeamat eivät minua häiritse.

Se on todella helppo asentaa itse. Pakkauksen mukana tulee pyyhe jolla puhdistat lasin jonka jälkeen lasin voi laittaa paikalleen. Itsellä ei mennyt parilla ensimmäisellä kerralla kunnolla paikoilleen niin kynnellä otin kulmasta kiinni ja irroitin lasin ja asensin varovasti uudelleen koskematta liimapintaa.

Ketjut kuten gigantti ja power myymälät asentavat lasin puolestasi jotakuinkin 10 euron hintaan. Itsekkin mietin asennuksen ostamista mutta kerran itse asennettuani lasin ymmärsin tehneeni hyvän päätöksen kun asensinkin itse.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
10/29 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ostamassa uutta puhelinta, kannattaako puhelimeen hankkia panssarilasi?

Panssarilasista on mielipiteitä suuntaan jos toiseenkin, mutta näytön suojaksi kyllä kannattaa naarmuuntumisen varalta hankkia ainakin jokin suoja. Panssarilasin sijasta voi siis hankkia myös sellaisen muovikalvon.

Niitä saa netistä ulkomailta tilattuna ihan muutamalla eurolla tai jopa kymmenillä senteillä, noi lasista tehdyt on sitten hieman kalliimpia.

Vierailija
11/29 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ollut 4-5 vuoteen mitään näytönsuojaa puhelimessa. Näyttö on jo gorilla glass 3 tasoinen kestävyydeltään eikä näytössä ole mitään jälkiä . Povarissa tai farkkujen taskussa luuri yleensä

Vierailija
12/29 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojakotelo eli se sellainen läpällinen malli on mulla toiminut hyvin. Aiemmin olen muutaman lasin hajottanut kun lipeää lapasesta. Suojakotelo suojaa puhelinta pudotessa muutenkin kuin vain lasin.

Vierailija
13/29 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti suosittelen kaikille näytönsuojaa. Laadukas panssarilasi ei heikennä näytön ominaisuuksia. https://www.suojaapuhelin.fi/category/34/puhelimen-naytonsuojat

Vierailija
14/29 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen! Laadukas, hyvällä pinnoitteella varustettu suojalasi tekee käytöstä jopa mukavemman tuntoisen kun mitä alkuperäinen lasi on.

https://screensavior.fi

Vierailija
15/29 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain suurilla johtajilla on panssarilasit :)

Vierailija
16/29 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suojakotelo eli se sellainen läpällinen malli on mulla toiminut hyvin. Aiemmin olen muutaman lasin hajottanut kun lipeää lapasesta. Suojakotelo suojaa puhelinta pudotessa muutenkin kuin vain lasin.

Mulla ei suojakotelo suojannut riittävästi aiempaa puhelinta. Näyttöön tuli halkeamia kahteen kertaan.

Tähän uuteen puhelimeen ostin panssarilasin.

Hiukan tämä lasi kyllä häiritsee kosketushetkkyyttä.

Vierailija
17/29 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panssarilasikatto ei suojaa miltään iskuilta, vaan ainoastaan naarmuilta. Jos et säilytä puhelinta avainten tai vastaavan kanssa samassa taskussa, se on täysin turha.

Vierailija
18/29 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

17, autocorrect on /C:stä.

Vierailija
19/29 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kokemuksia useista panssarilaseista useissa eri puhelimissa ja liputan voimakkaasti niiden puolesta. Olisi nimittäin monta näyttöä (todennäköisesti) mennyt rikki. Eihän se kaikilta pudotuksilta tietenkään pelasta, mutta yleensä kuitenkin. Sekin on mielestäni suuri plussa, että näyttö säilyy naarmuuntumattomana.

Meillä on molempien lapsien kanssa ehto, että panssarilasia ja suojakuorta pitää käyttää puhelimessa. Tilasinkin netistä juuri pari uutta panssarilasia varastoon, niin voi heti rikkoontumisen jälkeen vaihtaa uuden tilalle samoin tein. Näytti muuten black friday tarjoukset olevan voimassa jo nyt: https://mobiilitukku.fi/

Vierailija
20/29 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hele****** sä teet luurin kanssa että hajoilee? Mä puhun/tekstaan/surffaan netissä. Leipää heitetään kivillä ei luurilla....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan