Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jopa työttömät naiset halveksivat työttömiä miehiä?

Vierailija
08.12.2017 |

Ihan outoa. Eihän heillä pitäisi olla mitään varaa moiseen ylenkatsomiseen.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi, miksi, miksi, miksi????

Vierailija
2/36 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin siksi että työttömät naiset eivät ole elämäntapatyöttömiä kuten palstamiehet. Yrittävät päästä töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin siksi että työttömät naiset eivät ole elämäntapatyöttömiä kuten palstamiehet. Yrittävät päästä töihin.

tarkoitat kai raskaaksi työssäkäyvälle? Toki tuet olisi paremmat työttömän miehen kanssa

Vierailija
4/36 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehen velvollisuus on kyetä elättämään perhe. Jos ei edes siihen pysty, niin on epäonnistunut miehenä ja ihmisenä.

Vierailija
5/36 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan halveksi. Itse en teoriassa ole työtön (olen opiskelija), mutta koen olevani työtön.

Vierailija
6/36 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunta on muuttumassa sellaiseksi, että kaikille ei tule jatkossa missään tapauksessa riittämään töitä. On ihmisistä itsestään kiinni haluavatko he yhteiskunnan, jossa ihmiset jaetaan kahteen kastiin riippuen siitä onko heillä työpaikka vai ei.

Vierailija
7/36 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jopa työttömät naiset halveksivat työttömiä miehiä?

Ihan outoa. Eihän heillä pitäisi olla mitään varaa moiseen ylenkatsomiseen.

Propaganda tehoaa tyhmään kansaan. Niin se vain on.

Olen paljolti samaa mieltä aiemmin julkisuudessa tehdystä esityksestä jossa poliittinen väkivalta tehtäisiin rankaistavaksi toiminnaksi. Mutta se on aika ongelmallinen juttu näyttää toteen, sama juttuhan se on vihapuheiden ja kansankiihotuksenkin osalta, eli siinä on aika paljon tulkinnalle tilaa.

Itse suosittelen sellaista "vastausta" kaikille halveksunnan kohteille, että pistäkää vaan halveksujat ulos elämästänne, kyllä ne keskenään sitten löytävät toisensa ja laittavat varmaan pystyyn jonkin oikeistolaisklubin jossa voivat keskenään kehua toisiaan ja isänmaallisuuttaan. Jos eivät vankilaan joudu niin kyllä ne sieltä vanhuuttaan kuoppaan kuitenkin lopulta joutuu, ei tule isompaa vahinkoa kunhan eivät saa liikaa huomiota ajatuksilleen.

Vierailija
8/36 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nainen on tasa-arvoisempi kuin Mies.

tosiasiahan on oikeastaan se, että suurin osa naisista on tottunut prinsessa elämään jossa kaikki on ollut AINA valmiina ja tämän takia tarvitsevat aina jonkun joka elättää ja huolehtii kaikista asioista.

Vierailija
9/36 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vuoksi että naisten on hyväksytympää olla siipeilijöitä, kiiltokuvia ja kullankaivajia miehensä kustannuksella; koska nykyiset tavat ovat vääristyneet perinteisistä perhearvoista ja ihanteista.

Ennen mies hoiti kovalla työllä perheelle elannon ja nainen huolehti kodista. Nykyään mies hoitaa bisneskähminnöillään vitusti massia, kodin hoitaa palkattu siivooja ja naisen tehtäväksi jää huolehtia omasta ulkonäöstään.

Köyhät ja työttömät miehet eivät tällaista pysty naiselle tarjoamaan. He ovat yhteiskunnan alinta sakkaa; luusereita ja kyvyttömiä nostamaan statustaan muiden tasolle tai sen yläpuolelle. He eivät ansaitse muuta kuin halveksuntaa osakseen, myös työttömien/köyhien naisten halveksunnan. Heillä sentään on suunnitelmia tulevaisuuden varalle: se rikas mies joka vie kaikkialle ja maksaa kaiken, ja jonka sponssaamana köyhäkin Tuhkimo pääsee maistamaan sitä glamouria jonka hän olemassaolollaan ansaitsee.

Vierailija
10/36 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan halveksu. Sellaista asennetta en kyllä ymmärrä että aktiivisesti vältellään töitä, muuten ei ole väliä,

Tältä palstalta olen kuullut että naisen työstatuksella ei miehille ole väliä mutta omat havainnot eivät tätä tue. Valtaosa miehistä ei ole suostunut edes jatkamaan tutustumista jos en ole töissä tai vähintään tutkinnon loppusuoralla. Ja olen siis opiskelija jonka opinnot hieman venähti, töitä teen aina kun löytyy.

Vierailija
11/36 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluavat lompakkoloisiksi.

Vierailija
12/36 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naisille on tärkeää, että miehellä on hyvä status. Ei riitä, että he kiinnostuvat miehestä, vaan miehen kanssa olemisen pitää nostaa naisen arvoa myös muiden silmissä. Toki moni nainen myös toivoo, että pääsevät hyötymään rahallisesti miehestä. 

Vierailija
13/36 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naisille on tärkeää, että miehellä on hyvä status. Ei riitä, että he kiinnostuvat miehestä, vaan miehen kanssa olemisen pitää nostaa naisen arvoa myös muiden silmissä. Toki moni nainen myös toivoo, että pääsevät hyötymään rahallisesti miehestä. 

Raatorehellisesti sanottu. Arvostan.

Vierailija
14/36 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään sanoa asiat suoraan internetissä ja siksi en ole kovin suosittu etenkään naisvoittoisilla keskustelufoorumeilla. Naisilla kun on kova tarve olla puhumatta ikävistä tosiasioista ja hyökkäävät myös sellaisia puhuvan kimppuun. Livenä en viitsi olla yhtä suora, koska siellä muiden ärsyttämisestä on haittaa enemmän kuin mitä olisi rehellisyydestä saatu hyöty. Ikävä kyllä näillä mennään, vaikka tämä merkittävästi hidastaakin kehitystä. Fiksumpienkin pitää pelata yhteiskunnassa, jossa tyhmät ovat enemmistö. 

Vierailija
15/36 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja täältähän se palstan uliulimies a.k.a Sossurotta sitten löytyikin. Mitenkäs on joulukuu lähtenyt noin muuten käyntiin? :D

Voi ei. Kyllä sinä nyt nöyryytit minut. Onneksi edes jotain, koska itse kommenttiinhan et vastannut mitään. 

Vierailija
16/36 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja täältähän se palstan uliulimies a.k.a Sossurotta sitten löytyikin. Mitenkäs on joulukuu lähtenyt noin muuten käyntiin? :D

Voi ei. Kyllä sinä nyt nöyryytit minut. Onneksi edes jotain, koska itse kommenttiinhan et vastannut mitään. 

Kiva kun tunnustauduit! Ja tuohon kommenttiisi minulla ei ole mitään sanottavaa, sillä sinähän tuon asian laidan parhaiten tiedät, sen verran usein olet tuota toitottanut täytenä totena. Olen kyllästynyt esittämään oman mielipiteeni sinulle, koska sehän ei koskaan ole totta. Kaikki naiset sitä ja tätä.

Vierailija
17/36 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään sanoa asiat suoraan internetissä ja siksi en ole kovin suosittu etenkään naisvoittoisilla keskustelufoorumeilla. Naisilla kun on kova tarve olla puhumatta ikävistä tosiasioista ja hyökkäävät myös sellaisia puhuvan kimppuun. Livenä en viitsi olla yhtä suora, koska siellä muiden ärsyttämisestä on haittaa enemmän kuin mitä olisi rehellisyydestä saatu hyöty. Ikävä kyllä näillä mennään, vaikka tämä merkittävästi hidastaakin kehitystä. Fiksumpienkin pitää pelata yhteiskunnassa, jossa tyhmät ovat enemmistö. 

Olet siis nainen itsekin? Elätkö itse kuten opetat vai ihanko vahingossa menit naimisiin uraa tekevän liikemiehen kanssa?

Vierailija
18/36 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskapuhetta. Aloin seurustelemaan mieheni kanssa kun olimme molemmat työttömiä. Mies sai ennen minua töitä ja sen jälkeen itsekin työllistyin. Työttömyys ei ollut millään tavalla este seurustelulle tai turn off.

Vierailija
19/36 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tätä halveksuntaa tapahtuu? En ole todellakaan huomannut.

Olin kerran ainoa nainen työttömien ryhmässä. Ymmärsin hyvin ettei mt-ongelmaisena mennä töihin tai että työtä ei ole, mutta oli siellä joitain sellaisiakin jotka kaikkein mieluiten tykkäsivät elämäntapatyöttöminä juoda kaljaa eivätkä sinne ryhmäänkään löytäneet edes joka toinen kerta. Tosin jotain mielenterveysongelmia tuossakin osalla epäilin enkä pelkkää aikaansaamattomuutta, mutta ymmärrän että tuollaisista ihmisistä ei ehkä kummoisesti pidetä.

Vierailija
20/36 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väliaikaisesti työtön on eri asia kun elämätapa työtön, jota en ottas kuuna päivänä.

t. 22 vuotta työelämää takana

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä