Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tuota Almaa niin hehkutetaan?

Vierailija
08.12.2017 |

Biisinsä ovat tusinatavaraa. Ääni ihan hyvä, mutta niin on monilla muillakin.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prototyyppi kirjoitti:

Mä en oikein tajua, kuinka hyvä ja kaikin puolin täydellinen artistin pitäisi olla, että tämän hehkuttaminen sallittaisiin?

Se, ettei itse kuuntele kyseistä artistia tai tämän esittämää genreä, ei tarkoita artistin olevan surkea.

En tiedä, olenko kuullut yhtään Alman biisiä, mutta mun mielestä on ihan hiton hienoa, että nuori pääsee maailmalla parrasvaloihin ja tekemään sitä, missä kokee pärjäävänsä.

Ei tarvi olla täydellinen. Alma on kuitenkin saanut niin järkyttävän määrän hehkutusta, että se ei ole millään tavalla perusteltua huomioiden a) musiikin persoonattomuus muihin saman genren artisteihin verrattuna b) musiikillisen uran suppeus ja lyhyt kesto c) musiikin uppoaminen vain hyvin tarkasti segmentoidulle kohderyhmälle d) se fakta, että keskivertosuomalainen tunnistaa hänet vain ulkoisesta olemuksestaan, ei musiikistaan.

No veikkaatko, että on muilla kuin musiikillisilla avuilla edennyt pitkälle? *repskops* kato nyt vähän.

Vierailija
22/24 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prototyyppi kirjoitti:

Mä en oikein tajua, kuinka hyvä ja kaikin puolin täydellinen artistin pitäisi olla, että tämän hehkuttaminen sallittaisiin?

Se, ettei itse kuuntele kyseistä artistia tai tämän esittämää genreä, ei tarkoita artistin olevan surkea.

En tiedä, olenko kuullut yhtään Alman biisiä, mutta mun mielestä on ihan hiton hienoa, että nuori pääsee maailmalla parrasvaloihin ja tekemään sitä, missä kokee pärjäävänsä.

Ei tarvi olla täydellinen. Alma on kuitenkin saanut niin järkyttävän määrän hehkutusta, että se ei ole millään tavalla perusteltua huomioiden a) musiikin persoonattomuus muihin saman genren artisteihin verrattuna b) musiikillisen uran suppeus ja lyhyt kesto c) musiikin uppoaminen vain hyvin tarkasti segmentoidulle kohderyhmälle d) se fakta, että keskivertosuomalainen tunnistaa hänet vain ulkoisesta olemuksestaan, ei musiikistaan.

No veikkaatko, että on muilla kuin musiikillisilla avuilla edennyt pitkälle? *repskops* kato nyt vähän.

Niin juuri. Ei muut avut tarkoita, että olisi välttämättä paremman näköinen kuin muut. Enemmänhän Alma jää ihmisten mieleen persoonallisella ulkonäöllään kuin persoonattomalla musiikillaan. Vaikka olisi kuinka ruma, lihava ja huonosti pukeutuva tahansa niin enemmän se tuo tunnettavuutta kuin tavallisen ja mieleenpainumattoman näköinen olemus. Eihän Alma itseään olisi koskaan saanut niin menestyneeksi, jos musiikin lisäksi ulkonäkökin olisi täysin massasta erottumaton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Alman valttina on nimenomaan äänenkäyttö. Kun kaikissa Idolseissa ja vastaavissa  pakotetaan laulajat vaihtelemaan tyylilajista toiseen ja huutamaan balladeja kitapurjeet leväällään, niin Alman huoleton mutta samalla täsmällinen tulkinta tekee vaikutuksen. Osa biiseistä on hyviä, osa taas kärsii suuren levy-yhtiön hittilaskelmoinnista. Toivottavasti Alma saa tarpeeksi tilaa tehdä itsensä kuuloista musiikkia, hänellä on onneksi noita vuosia vielä edessä. Kaikkea hyvää!

Vierailija
24/24 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biisinsä ovat tusinatavaraa. Ääni ihan hyvä, mutta niin on monilla muillakin.

Samaa spinoff kusetus lähtemässä käyntiin kuin cheekillä.

Tekemällä tehtyä väkisin väännettyä "suosiota". Kohta täytetään stadionit ja viedään massapsykoottisilta hölmöläisiltä rahat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi