Olen täysin tyrmistynyt! Miten poikaystäväni voi suunnitella kuukauden matkan Keski-Amerikkaan keskustelematta kanssani?
Olen seurustellut 2 vuotta poikaystäväni kanssa, joka rakastaa matkustamista. Minä taas en pidä siitä lainkaan lennot, pitkät automatkat, poissa kotoa, eivät ole mun juttu. Meidän yhteiset matkat ovat olleet vähäisiä enkä juuri nauttinut niistä.
Viime aikoina hän on kuitenkin jälleen ottanut yhteyttä vanhaan matkaseurueeseensa, ja nyt hän on varannut lentolipun kuukauden kestävään backpacking-reissuun Keski-Amerikkaan eikä edes kysynyt mielipidettäni!
Minusta tämä on täysin epäreilua ja itsekästä. Hän tietää, että en missään nimessä halua lähteä tällaiselle matkalle, mutta hän ei ainoastaan jätä minua ulkopuolelle päätöksenteosta, vaan myös käyttää tätä tilaisuutena elääkseen uudestaan nuoruuden seikkailujaan ilman minkäänlaista vastuuta tai sitoutumista. Mitä jos jotain menee pieleen? Entä meidän suhde? Miten pidämme yhteyttä hänen ollessa poissa kuukauden ajan?
Olen täysin pihalla tästä ja en tiedä, mitä tehdä. Onko tällainen käytös teidän mielestä hyväksyttävää?
Kommentit (52)
Luuletko tosissasi että tällainen tarinakulma toimii jotenkin paremmin kuin ne muut? Ja ettei sun ontuvaa kirjoitustyyliä tunnistettaisi?
jätä kyseinen luuseri tilanne vain huononee ajan kuluessa
Hän tietää jo mielipiteesi, joten ihan turhaa kysyä mitään.
Jos oisin sun poikaystävä, ottaisin eron susta.
Trollinhuutajille: tämä on tosi juttu!!!!!
Ap
Vuoden 2025 ensimäistä pikkulauantaita porvoosta
Vierailija kirjoitti:
Ja taas yksi satutädin avaus.
Ja tämän satutädin nimi? Albert einst.... Eiku chat gpt.
Jaa. Veljeni on ollut vuosikymmenet naimisissa vaimonsa kanssa, joka tykkää matkustaa. Työ mahdollistaa matkat. Vaimo on poissa kotoa n 2 kk vuodessa, kun reissaa. Sopii heille. Lisäksi reissaa työnkin puolesta.
Jos itse et matkustamisesta tykkää niin et voi sitä kumppanilta kieltää.
Rasittava akka. Minäkin haluaisin päästä siitä kuukaudeksi eroon. Mikäs sen parempaa kuin lomalla lattareissa panemassa kivoja lattarimuijia.
Ihan puhelimella pidät yhteyttä, on niillä ne ja internettikin herran vuonna 2025.
Vierailija kirjoitti:
Ihan puhelimella pidät yhteyttä, on niillä ne ja internettikin herran vuonna 2025.
Tuo nyt ei estä pettämistä sitten millään.
Anna toiselle vapaus matkustaa, mikä oikeus sinulla on kieltää tai puuttua toisen unelmiin? Et omista poikaystävääsi, et vaikka hän olisi aviomiehesi. Se, että känkkäröit tuollaisesta asiasta, on teidän suhteen lopun alku.
Ehkä te ette vaan ole luotuja toisillenne, jos ette saa mahdollistettua molemmille sellaisia lomia, joista itse todella nauttii?
Siinä todellinen unelmasaalis uikuttaa
Hän haluaa vaan testata kuumia latinonaisia. salli se hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo nyt ei estä pettämistä sitten millään.
Ei sen takia tarvitse toiselle mantereelle matkustaa. Onnistuu ihan kotikulmillakin.
Ja taas yksi satutädin avaus.