Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaisiko joku tulkita tämän painajaiseni kissoista?

Vierailija
08.12.2017 |

Näin pelottavaa unta, jossa kävelin vieraalla taajama-alueella ja eksyin omakotitalon pihaan jossa oli iso ryhmä kissoja syömässä yhden kissan ruumista. Unessa tuli ilmi, että kissojen omistaja oli hylännyt lemmikkinsä eikä ole kotona tai sitten ei vain välitä, eikä kissoilla ole muuta ruokaa... Kissajengi söi ruumiista jalkaa. Tämän järkytyksen jälkeen lähdin kertomaan asiasta ihmisille ja muissakin taloissa vastaan tuli pelottavia, uhkaavia kissoja. Yhdessä paikassa vastaan tuli aivan valtava uroskissa jolla oli ihmismäiset pelottavat kasvot, ja se hakeutui äärimmäisen lähelle minua ja vain pelotteli minua katseellaan. Tunsin oloni äärimmäisen epämukavaksi, ja halusin vain kissat pois läheltäni. Samalla säälin niitä, kuinka joku oli voinut ottaa niin paljon lemmikkejä ja jättää kaikki heitteille.

Mitä ihmettä tämä voi symboloida? Oikeasti en pelkää kissoja, vaan pidän kaikista eläimistä. Elämässäni on ollut viime aikoina kuitenkin vaikeaa; parisuhteessa on ongelmia ja tunteet mieheen hyvin ristiriitaiset. Olen myös hieman ongelmissa taloudellisesti/materiaalisesti, on sattunut kaikkea ikävää kohdalle kuten varkaus jne. Mieleni kanssa kamppailen masennusta ja ahdistusta vastaan ja yritän kaivaa itsestäni sitä vahvaa, itsenäistä selviytyjänaista. Voiko tuo kissaruumis symboloida jotain näistä haasteista? Onko paikalla yhtään unitietäjää/muuten vain unien tulkinnasta kiinnostunutta...? :)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme