Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huono omatunto pikkujouluista

Vierailija
07.12.2017 |

En kehtaa avautua kenellekään tutulle. Olen seurustellut mieheni kanssa 16 vuotta, 14-vuotiaasta asti. Naimisissa on oltu neljä vuotta. Meillä on kaksi pientä lasta. Mieheni on ainut seksikumppanini, enkä ole koskaan pettänyt häntä.

Työpaikan pikkujoulujen jatkoilla tapasin mukavan ja komean miehen. En kertonut olevani naimisissa. Ei hän sitä suoraan kysynytkään mutta annoin varmasti myös hieman ymmärtää olevani vapaa. Pakko myöntää: haluni olivat katossa. Pa*etti ihan järkyttävästi. Istuin miehen sylissä ja tanssittiin syrjässä niin lähekkäin, että miehellä oli penis tanassa ja minulla jalat aivan vetelänä.

Jossakin kohtaa laitoin tilanteelle stopin. Myönsin olevani varattu. Kerroin että panetti. Mutta en vaan voi. Jouduin tekemään ihan älyttömästi töitä sen eteen, että en rynnännyt hänen asunnolleen. Vaikka tiesin, että en sitä koskaan tekisi. En suudellut miestä. Mutta minulla on huono omatunto. Tuntuisi todella pahalta, jos mies olisi tehnyt samoin. En ole kertonut tästä miehelleni. Haluaisikohan hän kuulla? Todella surkea fiilis.

Enkä edes tiedä miksi kirjoitin tämän, luultavasti minut haukutaan täällä vain hu*raksi.

Kommentit (154)

Vierailija
141/154 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eka viesti Vauva-palstalle =D kirjoitti:

Ei kai se jäisi vaivaamaan, jos et olisi tehnyt mitään sopimatonta? Kelaatko jokaista kättelyäkin illat pitkät vai meniköhän tässä kontakti vähän turhan pitkälle ja nyt kalvaa? 

Kannattaisi varmaan kysyä, että mikä parisuhteessa on hyväksyttävää, kun olette jo tovin olleet yhdessä?

Ihan hyvä ohjenuora on olla tekemättä toiselle, mitä ei tahtoisi itselle tehtvän ja vielä parempi olla tekemättä, mitä toinen ei tahdo ja vähän kommunikoida näistä asioista.

Voi varmaan sanoa, että kauhean vahvasti ei mennyt.

Ap tässä. En tiedä minkälaisen kuvan viesteistäni on saanut, mutta minulla itselläni ei ole epäilystäkään siitä, tapahtuiko jotain sopimatonta. Tapahtui, se on selvä. Sitä en oikeastaan tässä ole kysellytkään vaan juuri sitä, että kuinka vakavaa tuo sopimattomuus oli ja haluaisiko mieheni siitä kuulla. Missään nimessä tuo ei ollut ok. Nyt kuitenkin olen jo sitä mieltä, että mitään peruuttamatonta ei tapahtunut, enkä kyllä luokittelisi itseäni vielä pettäjäksi.

Entäs jos asia käänntetään toiste päin, miehesi himokkaana seisovaa kulliaan hieroisi toisten naisten märkää p**lua vasten ja pakaroihin viihteellä? Olisiko se ihan olankohautuksella kuitattava juttu ja pitäisi vain ymmärtää?

Entä jos toinen nainen hyväilisi miehesi kullia kädellään housun läpi, saati sen sisälle kätensä ujuttamalla? Suihinotto? Eihän sekään kait vielä pettämistä olisi kun ei yhdyntää tapahtunut?

Tarkoitus ei ole nyt loukata vaikka varmasti sellaisen käsityksen tästä sait. Mutta mieti tykönäsi missä menisi sinun oma henkilökohtainen sietokykysi ja rajasi jos oma miehesi touhuilee muiden kanssa - olisiko himokas suutelukin ihan normaalia yökerhossa?

Ps. ja mieti millaiselta nuo jotkut "ihan ok" -tasoa olevat jutut jotka pystyisit vielä antamaan anteeksi ja joita et luokittelisi pettämiseksi miehesi taholta jättäisivät sinun ja miehesi väliseen parisuhteeseen? Olisitko ihan niin kaikki ymmärtävä ja anteeksi antava ja pystyisit luottamaan jatkossa, että miehesi ei mitään vastaavaa tai pahempaa muiden naisten kanssa tee kun lähtee jätkien kanssa vaikka viihteelle tai pikkujouluihin, risteilyille jne.

Vierailija
142/154 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eka viesti Vauva-palstalle =D kirjoitti:

Ei kai se jäisi vaivaamaan, jos et olisi tehnyt mitään sopimatonta? Kelaatko jokaista kättelyäkin illat pitkät vai meniköhän tässä kontakti vähän turhan pitkälle ja nyt kalvaa? 

Kannattaisi varmaan kysyä, että mikä parisuhteessa on hyväksyttävää, kun olette jo tovin olleet yhdessä?

Ihan hyvä ohjenuora on olla tekemättä toiselle, mitä ei tahtoisi itselle tehtvän ja vielä parempi olla tekemättä, mitä toinen ei tahdo ja vähän kommunikoida näistä asioista.

Voi varmaan sanoa, että kauhean vahvasti ei mennyt.

Ap tässä. En tiedä minkälaisen kuvan viesteistäni on saanut, mutta minulla itselläni ei ole epäilystäkään siitä, tapahtuiko jotain sopimatonta. Tapahtui, se on selvä. Sitä en oikeastaan tässä ole kysellytkään vaan juuri sitä, että kuinka vakavaa tuo sopimattomuus oli ja haluaisiko mieheni siitä kuulla. Missään nimessä tuo ei ollut ok. Nyt kuitenkin olen jo sitä mieltä, että mitään peruuttamatonta ei tapahtunut, enkä kyllä luokittelisi itseäni vielä pettäjäksi.

Entäs jos asia käänntetään toiste päin, miehesi himokkaana seisovaa kulliaan hieroisi toisten naisten märkää p**lua vasten ja pakaroihin viihteellä? Olisiko se ihan olankohautuksella kuitattava juttu ja pitäisi vain ymmärtää?

Entä jos toinen nainen hyväilisi miehesi kullia kädellään housun läpi, saati sen sisälle kätensä ujuttamalla? Suihinotto? Eihän sekään kait vielä pettämistä olisi kun ei yhdyntää tapahtunut?

Tarkoitus ei ole nyt loukata vaikka varmasti sellaisen käsityksen tästä sait. Mutta mieti tykönäsi missä menisi sinun oma henkilökohtainen sietokykysi ja rajasi jos oma miehesi touhuilee muiden kanssa - olisiko himokas suutelukin ihan normaalia yökerhossa?

Olen miettinytkin tätä todella paljon nyt. Ensinnäkin omasta mielestäni suutelukin on jo pettämistä. Suihinotto aivan ehdottomasti kuten myös käsihoito housujen alta.

Minulla oli täysin selkeä kuva tuona iltana siitä, mikä mielestäni ei ole vielä pettämistä. Kaipasin kipinää ja menin hetkessä mukana sen hetkisen moraalini mukaan. En suudellut, en kourinut munista.

Jälkikäteen aloin ajatella kuinka pahalta tuntuisi juurikin tuo kuvailemasi tilanne, että mieheni kiehnäisi penis tanassa jotain himokasta naista vasten. Se ei ollut oikein ja jatkossa en ikinä enää aio tehdä sellaista. Tämä oli minulle sellainen pitkän suhteen tuhma ja tyhmä hetki, jolle ei enää mitään voi. Pystyisin myös antamaan tuollaisen miehelleni anteeksi, jos hän katuisi tekoaan.

Eikä minulla ole mitään sankari oloa nyt siitä etten kertonut ja aiheuttanut miehelleni sillä pahaa oloa. Se oli itsekäs päätökseni, ettei tarvitse nyt lapsiperhearjen keskellä alkaa riidellä asiasta, joka voisi paisua suuremmaksi kuin onkaan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/154 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä ylläolevan viestin kirjoittajalle, jota lainasin äskeiseen viestiini. Juuri tuo on yksi syy miksi päätin jättää kertomatta, mitä pohdit myöhemmin.

Että uskoisiko mies enää ettei muuta tapahtunut, päästäisikö minua enää mihinkään, joutuisiko koko ajan pelkäämään? Koska tunnen itseni, että hänen ei tarvitse enää jatkossa koskaan pelätä. Tämä oli pahinta mihin minä pystyin. Ja tämä sai myös jäädä ainoaksi kerraksi.

Ap

Vierailija
144/154 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä sanoisin, että mitään ei oikeasti tapahtunut, joten ei tarvitse kertoa. En haluaisi kuulla tuollaisesta, tulisi vain paha mieli ihan turhasta, sillä - kuten jo kirjoitinkin - mitäänhän ei tapahtunut.

Vierailija
145/154 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä sanoisin, että mitään ei oikeasti tapahtunut, joten ei tarvitse kertoa. En haluaisi kuulla tuollaisesta, tulisi vain paha mieli ihan turhasta, sillä - kuten jo kirjoitinkin - mitäänhän ei tapahtunut.

En tajua tätä yhtään. Tapahtui aivan käsittämättömän paljon.

Vierailija
146/154 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelu ja vielä tanssiminenkin on täysin ok. Sylissä istuskelu on siinä rajoilla, aika tilannekohtaista. Sen sijaan itsensä hinkkaaminen miehen seisovaa elintä vasten itse pikkuhousut märkänä ei ole ok. Ei ei ei.

Vierailija
147/154 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko isompi kuin miehelläsi se seisova elin?

Vierailija
148/154 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melko kokematon nuori nainen täällä hämmästelee, että tunteeko sen oikeasti housujen läpi? Olen aina ajatellut kun joku kaveri on kertonut että tunsi kun jollain alkoi seisomaan just vaikka tanssiessa, että se on ihan vaan niiden omaa fantasiaa. 🙊

Vierailija
149/154 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melko kokematon nuori nainen täällä hämmästelee, että tunteeko sen oikeasti housujen läpi? Olen aina ajatellut kun joku kaveri on kertonut että tunsi kun jollain alkoi seisomaan just vaikka tanssiessa, että se on ihan vaan niiden omaa fantasiaa. 🙊

Mee kotiin kasvamaan. 😂

Vierailija
150/154 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mee kotiin kasvamaan. 😂

Naurajalla ei taida itsellään olla kokemusta asiasta.

Ja kyllä. Sen voi tuntea myös housujen läpi.

Vierailija
151/154 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt käsi sydämelle: eikö jokainen harmaaseen arkeen ja väljähtäneeseen suhteeseen kyllästynyt mamma haaveile juuri tuollaisesta Harlekiini-kohtauksesta? Ap on päässyt sen nyt kokemaan ja sen voimin panee menemään miehensä kanssa seuraavat viikot sopivan stimuloituneena. Mitään väärää ei ole tapahtunut.

Nyt käsi sydämelle, kuinka montaa harmaaseen arkeen ja väljähtäneeseen suhteeseen kyllästynyttä mammaa ei yhtään häiritse, jos mies pikkujouluissaan hinkkaa kovaa munaansa pikkarit märkänä kiehnäävään työkaveriinsa? Kuinka hyvältä se normaalia kiihkeämpi parisuhdeseksi maistuisi, jos tietäisitte syyn olevan miehen omassa Harlekiini-hetkessä?

Vierailija
152/154 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, ymmärrän sinua hyvin, minulla on saman tyyppisiä kokemuksia. Mielestäni on aivan normaalia tuntea halua muita kohtaan pitkässä suhteessa. Et ole todellakaan pettänyt ketään. Älä kerro miehellesi äläkä dramatisoi tilannetta. Tuo ei ihan oikeasti ole kovin iso juttu.

Voi luoja... :D Ihme, että kaltaisesi huutelee tuollaista joka on itse toiminut yhtä vastenmielisesti kumppaninsa seläntakana. On kai ihan normaalia, että joitakin tunteita ja ajatuksia tulee, mutta on ihan eri asia lähteä tunteidensa vietäväksi kuten AP:n kohdalla kävi. 

Ihanko rehellisesti ajattelet, että ap "lähti tunteittensa vietäväksi"? Ap:han poistui tilanteesta ennen kuin he edes suutelivat.

Mä olen jo keski-ikäinen ja pitkässä, onnellisessa suhteessa ja en kerta kaikkiaan osaa pitää tuollaista käytöstä vääränä. Jos pystyy pitämään kiinni tietyistä rajoista, kuten ap, eikä kerro puolisolleen, niin tuollainen vain piristää elämää.

Hieroi itseään housut märkänä kovaa vierasta kyrpää vasten ja mietti panemista. Jos tuo ei ollut tunteiden vietävänä oloa, niin mitä sitten? Ei se kovin hyvältä ja harkitulta käytökseltäkään parisuhteessa olevalle kuulosta. Tai sitten on vähän erilainen käsitys hyvästä käytöksestä.

Vierailija
153/154 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sinun oikeutesi päättää siitä, haluaisitko miehesi tietävän tapahtuneesta. Miehellä on oikeus tietää, jos vaimo "h*roilee* tuolla tavalla. Piste. Miehenä haluaisin tietää ainakin jos oma naiseni tekisi noin.

Vierailija
154/154 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkan vielä ylläolevan viestin kirjoittajalle, jota lainasin äskeiseen viestiini. Juuri tuo on yksi syy miksi päätin jättää kertomatta, mitä pohdit myöhemmin.

Että uskoisiko mies enää ettei muuta tapahtunut, päästäisikö minua enää mihinkään, joutuisiko koko ajan pelkäämään? Koska tunnen itseni, että hänen ei tarvitse enää jatkossa koskaan pelätä. Tämä oli pahinta mihin minä pystyin. Ja tämä sai myös jäädä ainoaksi kerraksi.

Ap

Entä mitä luulet tapahtuvan jos miehesi sattuu kuulemaan jotain huhuja tapahtumista? Luuletko, että uskoo sinua sen jälkeen ollenkaan?