Nainen joi 3 litraa vettä /pvä kuukauden ajan - aika kova muutos näkyy naamassa
Onhan se niin että vesi vanhin voitehista
Sitä ei vaan muista juoda tarpeeksi
Rypyt oikenee ja silmäpussit lähtee
http://www.iltamakasiini.fi/artikkeli/383906-nainen-joi-3-litraa-vetta-…
Kommentit (223)
Tu on ihan totta. SAma on laihtumisessa. Pää ei mene mukana. Piätisi otta aina valokuvai.
Onko sun koiralla sitten silmäryppyjä ja onko väliä onkokaan? :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Mietin, paljonko viisikiloinen koirani juo päivittäin. Käy lipaisemassa muutaman kerran vesikupista, siinä kaikki eikä ravinnossakaan ole nestettä. Silti yksikään lääkäri ei kehota tuputtamaan eläimelle vettä silloin kun sillä ei ole jano.
Voi olla sun 5 kiloisella koiralla jossain vaiheessa virtsakiviongelmia.
Tai sitten et ole oikeasti koko ajan vahtimassa koiraasi, vaan käyt esim. töissä ja nukut öisin, joten et voi tietää juoko se enemmänkin kuin muutaman lipaisun päivässä. Jos syö raksuja ja ei ole pissaongelmia, niin hyvin luultavasti ja toivottavasti juo enemmän.
Mulla on 5kg painava kissa joka juo kyllä enemmän kuin muutaman lipaisun päivässä.
Vedenjuonnilla on monta funktiota:
1. Kylläisyden tunne.
2. Kuonien poisto.
3. Kasvojen hehkuminen.
Aira Samuliini sanoi juoneensa säännöllisesti vettä 2L päivässä. Katsokaa häntä! Mitä sanotte!
Airan lisäksi myös toinen nainen, jota ei 70-kymppiseksi usko: eli Helena Lindgreni!!!
Mä oon juonut vettä joka päivä väh. 2l n. 5 vuoden ajan, ja en huomaa itse mitään erityistä. Ehkä kroppa on tottunut, tai sitten vaan on ollut niin kauan tapana, että en huomaa muutosta. Vessassa pitää toki käydä useimmin pissalla, ja täytyy vahtia ettei syö liian vähän suolaa veden määrään nähden. Ja jos on menossa vaikka kaupungille, niin sitten pitää katsoa ettei juo hirveenä ennen lähtöä. :D
Jotkut sanoo, että vedenjuonti vähentäisi näppyjä, mutta ei se minulla ainakaan ole tässä vuosien aikana vähentänyt. Hormonifinnejä ja muita epäpuhtauksia tulee edelleen.
Ehkä mukavin "vaikutus" tässä on se yleinen hyvän olon tunne, mikä siitä vedenjuonnista tulee. Siis se, kun tietää että ei laita mitään ylimääräistä kroppaan. Toki kohtuus kaikessa, myös veden juonnissa.
t. N24, normaalipainoinen sekasyöjä
Mulla on eräs diabeetikkotuttava, joka väittää juovansa 10 litraa vettä päivässä (ihan oikein lääkärin luvalla kuulemma), sanoo että muuten tulee "huono olo". En ymmärrä, eikö se eräs teinityttökin joku vuosi sitten jollain luokkaretkellä kuollut juotuaan useita litroja vettä? Miten ihmisen elimistö kestää 10 litraa päivässä?
Eikös veden juonti ole jo menneen talven lumia, eikä sitä suositella, ei ainakaan lääkärit. Oma gynelogi suositteli juomaan vain silloin kun janottaa. Se vessassa ravaaminen ei tee elimistölle hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Airan lisäksi myös toinen nainen, jota ei 70-kymppiseksi usko: eli Helena Lindgreni!!!
Paitsi että Aira on ysikymppinen.
Jos syö liikaa sokeria tai suolaa, se janottaa toki.
Sen mitä juo, olisi hyvä olla ph-neutraalia tai emäksöivää. Ei limua, kahvia, happovettä, tuoremehua. Vettä voi myös pehmentää harmaalla merisuolalla, mutta silloin ei voi syödä paljon muuta suolaa tai turvottaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on eräs diabeetikkotuttava, joka väittää juovansa 10 litraa vettä päivässä (ihan oikein lääkärin luvalla kuulemma), sanoo että muuten tulee "huono olo". En ymmärrä, eikö se eräs teinityttökin joku vuosi sitten jollain luokkaretkellä kuollut juotuaan useita litroja vettä? Miten ihmisen elimistö kestää 10 litraa päivässä?
Tuskin juo, sillä sisäelimet eivät sitä kestä, jotkut lääkärit jo pitävät 2-3 litraa liikaa, sillä jo tuolla määrällä munuaiset ja virtsaelimet käyvät ylikierroksilla. Ja tulokset näkyvät vanhemmalla iällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veden juominenhan on veden juomista silloin kun et juo sitä janoosi. Kuinka moni meistä juo päivän aikana janoonsa?
Sitä pitäisi juoda ei-janoonsa noin litra kaksi päivässä.
On selkeästi poikkeus, koska mulla on jano monta kertaa päivässä ja kolme litraa menee huomaamatta. Melko rasittavaa kyllä olla janoinen niin usein.
Diabetes???
Juon vettä 2-3 litraa pvässä. Toki teen myös fyysisesti raskasta työtä, joten osan siitä juon janooni. Olen 43-vuotias ja näytän ikäistäni huomattavasti nuoremmalta, kuulen tästä usein esim.teini-ikäisten lasteni ystäviltä tai vanhoilta koulukavereilta. Miehet, jotka lähestyvät minua baarissa (olen sinkku) ovat noin kolmekymppisiä. Joten minun kohdallani tuo vedenjuonti suhteessa kasvojen ihoon pitää paikkansa.
Mietin, paljonko viisikiloinen koirani juo päivittäin. Käy lipaisemassa muutaman kerran vesikupista, siinä kaikki eikä ravinnossakaan ole nestettä. Silti yksikään lääkäri ei kehota tuputtamaan eläimelle vettä silloin kun sillä ei ole jano.