Onko kellään kylpyhuoneessa valkoiset lattialaatat? Tai ollut? Laittaisitko uudestaan?
Pysyvätkö kauan hyvännäköisinä? Saumoista jne. Harkitsen valkoista 10x10 laattaa lattiaan ja hyvin vaalean harmaata seiniin.
Kommentit (10)
Meillä on vesassa ja itse laatat on pysyny hyvinä. Saumat tietty kun on valkoset niin tummuu. Vetäisin just maalitussilla saumat, niin näyttää kuin uudelta. Mutta en kyllä itse valkoista laattaa lattiaan valitsisi. (Oli siis entisen asukkaan tekemät) Kaikki lika näkyy heti. Että jos on ahkera siivoaja ja jaksaa viikottain niitä hinkata niin varmasti toimii.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on vesassa ja itse laatat on pysyny hyvinä. Saumat tietty kun on valkoset niin tummuu. Vetäisin just maalitussilla saumat, niin näyttää kuin uudelta. Mutta en kyllä itse valkoista laattaa lattiaan valitsisi. (Oli siis entisen asukkaan tekemät) Kaikki lika näkyy heti. Että jos on ahkera siivoaja ja jaksaa viikottain niitä hinkata niin varmasti toimii.
Kiitos kommentista! Hitsi kun se on niin hyvännäköinen vain. Aiempi lattia oli sellainen hieman kellastunut mehiläiskenno. Mitenköhän eroaa se, miten lika näkyy?
Laittaisin toisin päin! Lattia vaaleanharmaalla ja seinät valkoisella! Seinässäkin alkaa jo vuoden jälkeen vaaleat saumat tummua!
Meillä on. Eihän ne miksikään mene mutta saumat saattaa tummua. Suosittelen saumoihin vaikka harmaata
Ei kannata, saumat mustuu ja koko lattia näyttää sitten harmaalta eikä valkoiselta. Mieluummin tummat laatat. Saumoja ei saa oikein millään puhtaaksi, kaikkea on yritetty. kiva harjata niitä hammasharjalla.
En laittaisi minäkään, meillä edellisen asukkaan toimesta laitettu. Saumat näyttää aina kauheilta ja erityisesti inhoan sitä, kuinka kaikki hiukset ym karvanpätkät näkyy heti. Meillä tummaa porukkaa.
Pysyyhän ne kun viitsii huolella välillä pestä ne juuriharjalla ja pesuaineella.
En suosittele, meillä on valkoiset laatat ja saumat kylppärissä ja ei meinaa pysyä millään siistin näköisenä. Sinillä on hyvä saumaharja ja ahkerasta käytöstä huolimatta näyttää lattia nopeasti epäsiistiltä. Varmasti riippuu siitäkin kuinka paljon suihkua käytetään, onko lapsia jne. Varsinkin kesäisin valkoinen laatta on nopeasti tosi likaisen näköinen jos lapset kulkevat vähänkin likaisilla jaloilla kylppärissä.
Kohotan