Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen joi 3 litraa vettä /pvä kuukauden ajan - aika kova muutos näkyy naamassa

Vierailija
07.12.2017 |

Onhan se niin että vesi vanhin voitehista
Sitä ei vaan muista juoda tarpeeksi
Rypyt oikenee ja silmäpussit lähtee

http://www.iltamakasiini.fi/artikkeli/383906-nainen-joi-3-litraa-vetta-…

Kommentit (223)

Vierailija
21/223 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä antaa ryppyjensä hallita elämäänsä. Sitä paitsi niitä on jo syntyessä, kun oikeaan paikkaan katsotaan. Se paikka onkin se toinen, joka useiden elämää hallitsee.

Vierailija
22/223 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin toimii tämä veden runsas juominen :) Ehkä se ei kaikilla toimi. No, olen siitä kiitollinen että oma naama, iho ja kroppa pysyy nättinä kun muistaa juoda tarpeeksi vettä. Mutta ei se pelkkä vesi tietenkään riitä, vaan tukee muuten terveitä elintapoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/223 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin naisten jotka rypistyvät helpommin ihonsa ohuuden vuoksi pitäisi muisaa juoda vettä runsain mitoin.

Vierailija
24/223 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos veden juominen saa sinun ihosi näyttämään paremmalta, niin vettä kannattaa juoda.

Nämä juo n litraa vettä päivässä ehdotukset taisi alkaa noin kymmenen vuotta sitten.

Joten tästä aiheesta on sitten tehty testejä isommallakin ihmismäärällä. Jos kuvat otetaan niin, että muu ympäristö, ilme, valaistus meikit ym. on tismaleen samat, niin ulkopuoliset ihmiset eivät pystyneet havaitsemaan eroa. Eli kumpi oli ennen ja kumpi jälkeen kuva.

Vierailija
25/223 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No auttoiko mitään? Olisit lisännyt veteen sitruunaa, persiljaa, jotain aina vuoron perään että tulee makua. Vaikka suolaa..ripaus sokeria...

Joo tai juoda limsaa sen 3 litraa, sehän on sama asia!

Vierailija
26/223 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en tiedä, olen juonut vettä viimeiset 25 v, noin 2 l päivässä ja pari kertaa päivässä lisään siihen mokosania. Olen kohta 50 ja mulla ei ole ryppyjä juuri nimeksikään ja on aivan tosiasia. Silmien alle on alkanut viimeisen parin vuoden aika tulla pieniä ryppyjä, muualla ei ole ollenkaan. Ihoni on muutenkin oikein hehkeä ja kaunis. Tosin olen kasvissyöjä ollut 30 v ja en ole koskaan tupakoinut, en käytä alkoa, aurinkoallergian ja erittäin herkästi palavan ihon takia en juuri oleile auringossa ja sokerin hylkäsin n. 20 v sitten. Mutta en todellakaan näytä nuorelta, mutta varmaan 10 v nuoremmalta kyllä. 

Vierailija
27/223 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokaa ainakin 1.5 litraa puhdasta vettä päivässä, juon itse 2-3 litraa vettä juurikin ihon takia ja kaikki epäpuhtaudet ja tummat silmänaluset on mennyttä. Sitä vettä voi maustaa vaikka sitruunalla tai kurkulla

N25

Vierailija
28/223 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan noita mäkättäviä rupikonnia riittää. Totuus on se että ihminen on ahvena ja tarvitsee vettä. Sitäkään en ymmärrä että joku natkuttaa että näistä muistuteltiin jo 70-luvulla. Kyllä, mutta silloin nelikymppisenä olleet ovat jo kuolleet. Nyt on uudet sukupolvet ja -puolet ja uudet muistutukset.

Vierailija
29/223 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veden juonti tosi tärkeä juttu.

Vierailija
30/223 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti Sir Christus kuollut luin vasta nyt!

Vierailija
31/223 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä makuvedet? Vaikuttaako hiilihappo==

Vierailija
32/223 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen vettä tartte olla, riittä aivan hyvin että on jotain juomista. VaIkka hiilihappojuomista. KEvytlimsa tms. ichy hyvä.

Vierailija
33/223 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sittenkin ollut hopeavettä kun noin hyvin tehoaa.

Vierailija
34/223 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rajansa siinä veden juomisessakin. Ei sitä nyt litratolkulla pidä lipittää.

Minä juon joka päivä 3l, jos en juo, tulee nestehukka. Jollekkin toiselle sitten riittää vähempikin.

Vierailija
35/223 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se hopeavesi on kun siitä niin kovasti puhutaan??? En pääse googleen nyt ollenkaan kun joku esto, niin voiko joku kertoa?

Vierailija
36/223 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kokeilin jossain vaiheessa, ei vaikuttanut mitään ja etoi se jatkuva lipittämisen ja kusella juoksemisen tarve.

Ennen/jälkeen-kuvien ottamatta jättäminen on se suurin moka vähän kaikenlaisissa itsensäparantamiseen liittyvissä projekteissa, et varmaan ottanut sinäkään? Ei sitä eroa huomaakaan jos joka päivä itseään peilistä kyyläilee.

Vierailija
37/223 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo...

Mammalta hävinnyt näppy...eipä ne häviä...niitä syntyy iän mukana.

Kuvat on väärässä järjestyksessö. Ei auta vesi siihen.

Vierailija
38/223 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai olit tietoinen hanaveden vaaroista kun mummon nitrot ja huimausaineet ja estrogeenit saa kohta työntämään kuulaa.

Vierailija
39/223 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tottunut juomaan 3-4 litraa päivittäin. Kannan aina vesipulloa mukana ja jano tulee nopeasti.

Hikoilen paljon koska liikun paljon ja syön tosi tulista ruokaa.

Olen kolmekymppinen ja kyllä mulla silmien alla alkaa ryppyjä olee veden lipityksestä ja kasvisten syönnistä huolimatta. Tosin en ole luopunut tupakoinnista enkä juomisesta.

Anteeksi, en tajua mikä oli tämänkin avautumisen tarkoitus.

Vierailija
40/223 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe paljoa eroa, kuin eka kuva terävämpi, toinen utuisempi ja valoittuneempi. Pitäisi olla tarkat kuvat.. Ja kuinkahan usein täällä on ollut tästä aloitus...