Nainen joi 3 litraa vettä /pvä kuukauden ajan - aika kova muutos näkyy naamassa
Onhan se niin että vesi vanhin voitehista
Sitä ei vaan muista juoda tarpeeksi
Rypyt oikenee ja silmäpussit lähtee
http://www.iltamakasiini.fi/artikkeli/383906-nainen-joi-3-litraa-vetta-…
Kommentit (223)
Rajansa siinä veden juomisessakin. Ei sitä nyt litratolkulla pidä lipittää.
Vesi on jees, erittäin jees. Me juomme sitä todella vähän. Siis vettä. Totta kai lipitetään kahvia teetä ym . Mutta puhdasta vettä. Laskepa itse juomisesi, vähiin jää.
Tuo maustaminen on tärkeää. Ja sitten ettei sitä juo liikaa. Olen sitä mieltä että jo puolet tuosta määrästä on hyvä. Pitää muistaa että liika on liikaa ja siitä voi tulla "vesimyrkytys"
Muistakaa vesimyrkytys, Karita Tuomola KVG
Kummasti on silmien ja hiustenkin väri vaalentunut... Toki vettä kannattaa riittävästi (ei liikaa) juoda, mutta erot tuossa kuvaparissa ei liity mitenkään siihen.
Melko kuivahtanut olo tosiaan on jos ei juo riittävästi, saattaa näkyä naamaryppyinä.
Liika juominenkaan ei hirveästi auta paitsi että huuhtoo munuaisia ja ehkei sinne synny niin herkästi kiviä?
myös huulen alla ollut varjo on hävinnyt!
Pitihän se arvata että nää photoshoppauksen erikoisasiantuntijat tulevat tänne viisastelemaan. No, uskoo ken voi. Mä ainakin uskon veten voimaan.
Veden juominenhan on veden juomista silloin kun et juo sitä janoosi. Kuinka moni meistä juo päivän aikana janoonsa?
Sitä pitäisi juoda ei-janoonsa noin litra kaksi päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Veden juominenhan on veden juomista silloin kun et juo sitä janoosi. Kuinka moni meistä juo päivän aikana janoonsa?
Miksi?
Ja mitään muita tekijöitä ei ole?
Vierailija kirjoitti:
On selkeästi poikkeus, koska mulla on jano monta kertaa päivässä ja kolme litraa menee huomaamatta. Melko rasittavaa kyllä olla janoinen niin usein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On selkeästi poikkeus, koska mulla on jano monta kertaa päivässä ja kolme litraa menee huomaamatta. Melko rasittavaa kyllä olla janoinen niin usein.
Käyhän lääkärissä mittauttamassa sokerit. Diabetekseen kuuluu jatkuva jano.
Ihminen syntyisi vesikanisteri mukanaan, jos olisi tarkoitus kitata litrakaupalla vettä päivittäin.
Ihan ensinnäkin, jos vedenjuonnin hyödyistä haluaa saada tietoa, eikä höpöhöpötietoa, niin tarvitaan huomattavan paljon suurempi otanta kuin 1 ihminen. Jos nyt vaikka 50 näin aluksi. Ihan jo senkin takia, että naama saattaa muista syistä johtuen näyttää erilaiselta. Harva meistä elää tismalleen samalla tavalla päivästä toiseen.
Lisäksi kuvien tulee olla vertailukelpoisia, joita ne eivät tässä tapauksessa ole, koska oikeanpuoleinen kuva on kokonaisuudessaan vaaleampi.
Voihan se olla, että kannattaa juoda enemmän, mutta sehän riippuu täysin siitä, paljonko parhaillaan juo, miten paljon hikoilee, metaboliasta, yms.
Vesijohtovettä en joisi kloorin takia suodattamattomana. En välittäisi saada virtsarakon syöpää.
Kun näytät noin tarkka olevan niin kerrotko vielä miksi vesijohtovedestä saa virtsarakon syöpää? Onko tutkittu vähintään 50:llä?
Vierailija kirjoitti:
Onhan se niin että vesi vanhin voitehista
Sitä ei vaan muista juoda tarpeeksi
Rypyt oikenee ja silmäpussit lähteehttp://www.iltamakasiini.fi/artikkeli/383906-nainen-joi-3-litraa-vetta-…
Mä saisin istua kolme kuukautta kusella vessassa.
Syntyisi vesikanisteri mukanaan? Ihminen on ollut ennen kala. Ahvena. Etkö ole katsonut Tuntematonta?
Jossain oli tutkimus jossa kerrottiin että lopultakin ratkaisee juomisen määrä. Se voi olla muutakin kuin vettä. Vaikka kahvia, joskin se pitää muistaa että se on diureetti. Kaikenlainen juominen meiltä unohtuu usein. Nälkäkin voi olla janoa, mutta me syömme siihen. Ensin pitäisi aina juoda lasi vettä, kokeilla lähteekö nälkä piois. Kehomme kertoo meille asioita.
no mikä on...oli tutkimus m turha sitä onmiinustaa
No auttoiko mitään? Olisit lisännyt veteen sitruunaa, persiljaa, jotain aina vuoron perään että tulee makua. Vaikka suolaa..ripaus sokeria...