Isä pettää äitiä
Jos saisitte tietää että isänne pettää äitiänne, kertoisitteko siitä äidille?
Kommentit (28)
Voi kulta pieni! Se toinen nainen on isin oikea vaimo, jonka kanssa hänellä on myös lapsia. Sinun äitisi on jalkavaimo ja sinä olet isin tekemä virhe, jota hän suuresti katuu.
Vierailija kirjoitti:
Voi kulta pieni! Se toinen nainen on isin oikea vaimo, jonka kanssa hänellä on myös lapsia. Sinun äitisi on jalkavaimo ja sinä olet isin tekemä virhe, jota hän suuresti katuu.
:D
Vastauksista päätellen on parempi erota saman tien, kun muut naiset alkavat kiinnostaa. Vaviskaa ruuhkavuosia elävät naiset!
Voit kiristää isältäsi suuren summan rahaa. Se on sille mulkulle oikein.
Vierailija kirjoitti:
Parrakas nainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyseisessä tilanteessa. Toisaalta ymmärrän myös isääni koska äitini on välillä todella rasittava tapaus. Kuulostaa kauhealta mutta totta.
Niinpä. Jos ei oma suhde toimi, niin sitä haetaan muualta. Pätee ihan tasan miehiin ja naisiin.
Ei huono suhde ole mikään peruste pettämiselle. Mikään ei ole. Aina voit valita eron jos suhde ei toimi. Toista ei tarvitse rikkoa pettämällä häntä, aina on se vaihtoehto että pistää poikki ensin.
Olemme eri mieltä asiasta. Vaikka petin joskus itse, halusin silti pitää silloisen suhteen kasassa. Pettäminen oli pelkkää purkkaa. Ja kyllä, minuakin on petetty, tiedän kolikon kummankin puolen.
Isäpuoleni petti äitiäni. Sain vahingossa selville ollessani 18v.
En tiennyt mitä tehdä. Olisin halunnut kertoa koska äitini olisi ansainnut totuuden ja toisaalta äidiltä onnistuu draama vähäpätöisestä kauppareissustakin. Mitä tehdä? Tämä oli -80 luvulla.
En kertonut koska en tiennyt miten? Ja äitini on ollut väkivaltainen niin minulle kuin muille lapsille sekä isäpuolelle. Pelkästään jo minua, viestintuojaa, olisi saattanut odottaa selkäsauna.
Ovat edeellenkin yhdessä. Pettäminen selvisi muuta kautta. Eivät ole onnellisia nuo 70 ihmiset.
Sana kirjoitti:
Kertoisin, mutta en kyllä tiedä miten. Käytännön olosuhteet sanelisivat, kuinka kertominen tapahtuisi. Pitäisi suunnitella tilanne tarkkaan ja hommata muita läheisiä tavoitettaville.
Järkyttävä asia, ja olisin itsekin järkyttynyt, mutta pakko olisi kertoa.
Toivottavasti kysyt muuten vain etkä siis ole tuossa tilanteessa oikeasti.
En minä vaan kertonut vaikka äidillä oli kymmeniä miehiä kierrossa ja olin itse murrosiässä.
Sain äidiltä moponkin ja vaikka mitä kivaa.
Kerran sain yhdeltä äijältä 50 markkaa ja alkoholia.
Isä kävi vain töissä ja ei hän perheestä välittänyt. Tuli aina illalla sohvalle nukkumaan. Joskus yöllä kuulin kuinka isä itki, mutta ei se minua haitannut. Isä välillä löi minua.
Tirsk!