Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isä pettää äitiä

Vierailija
07.12.2017 |

Jos saisitte tietää että isänne pettää äitiänne, kertoisitteko siitä äidille?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai siitä pitää kertoa!

Vierailija
2/28 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se kuullu kenellekään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän uusi vielä käyttää kaikki isäsi rahat itseensä, jolloin jäät ilman perintöä!!! Kerää todistusaineistoa ja käräytä.

Vierailija
4/28 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Hyvä pointti.

Vierailija
5/28 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin, mutta en kyllä tiedä miten. Käytännön olosuhteet sanelisivat, kuinka kertominen tapahtuisi. Pitäisi suunnitella tilanne tarkkaan ja hommata muita läheisiä tavoitettaville.

Järkyttävä asia, ja olisin itsekin järkyttynyt, mutta pakko olisi kertoa.

Toivottavasti kysyt muuten vain etkä siis ole tuossa tilanteessa oikeasti.

Vierailija
6/28 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyseisessä tilanteessa. Toisaalta ymmärrän myös isääni koska äitini on välillä todella rasittava tapaus. Kuulostaa kauhealta mutta totta.

Vierailija
7/28 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyseisessä tilanteessa. Toisaalta ymmärrän myös isääni koska äitini on välillä todella rasittava tapaus. Kuulostaa kauhealta mutta totta.

Heh, samat sanat...

Vierailija
8/28 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on pelkkää vääryyttä toista aviopuolisoa kohtaan.

Käräyttämällä suoraan todisteiden kanssa voi jopa pelastaa omien vanhempien avioliiton, jos pettävä puoliso tulee järkiinsä ja tajuaa, että on menettämässä perheensä jonkun ulkopuolisen parisuhteen väliin tulleen kanssa. Petetyllä on oikeus tietää, ettei hänen tarvitse elää valheellisessa liitossa, vaan asiat tulevat julki. Täytyy vain olla selvät ja varmat todisteet, jotka esittää petetylle, sillä mitään epävarmaa mutu-juttua ei todellakaan kannata kertoa.

Pettäjälle ei kannata puhua mitään aikeistaan, vaan suoraan petetylle. Pettäjä pyrkii peittämään jälkiään ja koska jo pettäminen tapahtuu salaten, niin myös valehtelu onnistuu kiinnijäämisen pelossa. Siksi on paras suoraan tuoda asia petetyn tietoon. Hän voi sitten toimia kuten parhaaksi näkee.

Vierailija
9/28 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten yleistä tuollainen on? Siis että lapsi saa tietää.

Oma lapseni 10v. pelaa usein kännykälläni ja jäisin kyllä heti kiinni jos joku esim.viestittäisi siihen.

Vierailija
10/28 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Jos ei oma suhde toimi, niin sitä haetaan muualta. Pätee ihan tasan miehiin ja naisiin.

Vierailija
11/28 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parrakas nainen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Jos ei oma suhde toimi, niin sitä haetaan muualta. Pätee ihan tasan miehiin ja naisiin.

Et ole avioerosta kuullut vai jäikö avioehto tekemättä?

Vierailija
12/28 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni pyysi etten sanoisi asiasta mitään. Olen siis jo aikuinen lapsi.

Vierailija
13/28 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä petti aikoinaan äitiäni ja erosivatkin sen takia. Minusta oli isäni vika, kun vanhempani erosivat. Olin kuitenkin iloinen erosta, koska riitely vihdoin loppui.

Siitä on jo 40 vuotta, mikä on antanut perspektiiviä asiaan. Isäni on edelleen naimisissa pettämiskumppaninsa kanssa. Äitini sen sijaan on ollut suurimman osan ajasta yksin. Lyhyet suhteet ovat aina kariutuneet siihen, että mies on ollut (äitini mukaan) narsisti, psykopaatti ja mitä milloinkin.

Olen kääntynyt sille kannalle, että äitini on aina ollut hankala kumppani, vaikka hyvä äiti onkin ollut.

Vierailija
14/28 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäni pyysi etten sanoisi asiasta mitään. Olen siis jo aikuinen lapsi.

Onko oikein että isä pyytää lapseltaan salaamaan aviorikoksen?! Vaikka äitisi olisi kuinka rasittava, on hän silti äitisi! Kyllä pettämisestä pitää kertoa!

Kuvottava isä sinulla!

Vierailija
15/28 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni pyysi sitä sen takia ettei halua loukata äitiäni, ymmärrän myös sen.

Vierailija
16/28 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei huono suhde ole mikään peruste pettämiselle. Mikään ei ole. Aina voit valita eron jos suhde ei toimi. Toista ei tarvitse rikkoa pettämällä häntä, aina on se vaihtoehto että pistää poikki ensin.

Vierailija
17/28 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli sama tilanne, kun olin teini-ikäinen. Kerroin.

Vierailija
18/28 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole avioerosta kuullut vai jäikö avioehto tekemättä?

Yhden avioeron olen käynyt eikä ehtoja tehty.

Vierailija
19/28 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yksi hairahdus, en osaa sanoa. Jos pidempi suhde tai useamman ämmylin kanssa hairahdellut, käräytys.

Vierailija
20/28 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko Eirassa? Käykö isi pumppaamassa yh-mammaa Vesalassa? Lähetä kuvia Seiska-lehteen. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi