Taas yksi yksinäinen yh viikonloppu kun lapsoset isällään.
On tämä tylsää kun ei ole oikein kavereita. Nuoruudenkavereilla niin eri jutut ja osa tykkää vaan dokailla pään täyteen. Itsellä mennyt ohi tuo vaihe..
Kommentit (26)
Tinder-treffit? Mä olen vuoroviikkoäiti, ja sama olo oli aina lapsettomilla viikoilla. Sitten tapasin kivan miehen Tinderin kautta, ja nykyään seurustelemme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olispa omalla lapsellanikin isä, jonka luokse voisi mennä.
Itsekin kaipaisin vapaata. Ihmisiä löytyy kaupungilta, eikä tarvitse edes dokata tms.
Kurjaa. Oletko miettinyt tukiperhettä jos tuntuu ettet jaksa?
Tässä ohis, joka heti ajatteli vievänsä lapsensa aloittajalle hoitoon lohdutukseksi. Tukiperheotä ei tunnu saavan, ellei ole jotain tosi painavia syitä. Väsymys ja oman ajan puute ei kuulu painavin syihin. 4 vuoteen ei yhtäkään kokonaista päivää omaa aikaa. Arvaa miltä tuntui eka yö ilman lapsia?
Nyt jo teinejä, pääsen tekemään omia juttujani, vaikka en öitä pois kotoa olekaan. Tukiperhehakemus taitaa vieläkin olla vetämässä. Sieltä soitettiin kerran ja kysyttiin jotain lisätietoja allergioista.
Hanki jokin kehittävä harrastus. Esimerkiksi kiljun teko on nykyään laillista.
Ap - sinulla on luksusviikonloppu.
Itse kolmen lapsen äiti. Erottiin nuorinta lasta odottaessa "miehen" pettämisen jälkeen.
Ottaa luokseen kaksi isompaa joka toinen v-loppu, nuorinta ei koskaan. Ikää nyt pian vuosi.
Joten minulla ei ole vapaata koskaan. Jospa joskus tulevaisuudessa mummo tai kummi ottaisi häntä, niin voisi joskus hengähtää yksin.
Ja tekee tämän siis tahalleen, koska uskalsin hänestä erota.
Joten nauti omista hetkistäsi.
Ei tämäkään vaihtoehto helpoin ole.
Sama tunne täällä. Arki pyörii yksin lasten kanssa. Viikonloppuisin enempi aikaa tuntea tyhjyys.