Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autakaa! Minulla on sukupuoliherpes, onko jotain

Vierailija
12.07.2008 |

hattaa jos en syö lääkekuuria siihen? Eli siis minulla oli talvella ensimmäisen kerran ja se oli ihan hirveätä, ja lääkäri sanoikin että eka kerta on tuskallisin mutta jos ja kun uusii se ei ole yhtä raju ja kivulias.

nyt on muutama päivä klitorikseen sattunut ja tänään aamulla ajattelin että mulla on hiiva mutta äsken bongasin 2 punaista näppylää/rakkulaa toinen juuri klitoriksessa ja toinen alempana. Mietinkin että jos oireet eivät ole tämän ikävämpiä onko ihan välttämätöntä syödä se lääkekuuri?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kuin huuliherpeksessä, lääkkeet vaan nopeuttaa paranemista. Mutta siis miksi et söisi kuuria, ei kai siitä mitään haittaakaan ole. Mulla tosi paha huuliherpes johon siis tbl lääke, useamman kuurin jälkeen harventunut kohtaukset ihan tajuttomasti.

Vierailija
2/2 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se myös nopeuttaa paranemista, jos laitat sitä tarpeeksi usein päivän aikana rakkuloihin. Jos syöt sen lääkekuurin, aloita se heti, kun ensimmäiset oireet tulevat, muuten ei paljon hyötyä siitä ole, jos myöhästyy aloituksesta. Lääkekuuria käytetään myös estohoitona rakkuloiden puhkeamiselle, jos niitä tulee kovin tiheästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi